بیانیه وزیر St-Onge در مورد افتتاحیه بازی های پارالمپیک زمستانی 2022

[ad_1] GATINEAU، 4 مارس 2022 کانادا به 49 ورزشکار، راهنما و مربی کانادایی که نماینده کانادا در بازی های پارالمپیک زمستانی 2022 هستند، افتخار می کند. آنها در میان همه گیری همه گیر، بر بسیاری از چالش ها غلبه کردند و اکنون آماده درخشش هستند. خانواده ها، دوستان و کل جوامع از این ورزشکاران حمایت

کد خبر : 174467
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
بیانیه وزیر St-Onge در مورد افتتاحیه بازی های پارالمپیک زمستانی 2022

[ad_1]

GATINEAU، 4 مارس 2022

کانادا به 49 ورزشکار، راهنما و مربی کانادایی که نماینده کانادا در بازی های پارالمپیک زمستانی 2022 هستند، افتخار می کند. آنها در میان همه گیری همه گیر، بر بسیاری از چالش ها غلبه کردند و اکنون آماده درخشش هستند.

خانواده ها، دوستان و کل جوامع از این ورزشکاران حمایت کرده و به آنها در رسیدن به اهدافشان کمک کرده اند. دولت کانادا بزرگترین کمک کننده به ورزش در کانادا است و به ورزشکاران ما کمک می کند تا برای برتری تلاش کنند. ما می دانیم که ورزشکاران کانادایی ما از بسیاری جهات به جوامع خود کمک می کنند، مانند الهام بخشیدن به جوانان ما برای داشتن یک زندگی سالم و فعال و الهام بخشیدن به آنها برای دنبال کردن رویاهای خود.

دولت کانادا نیز با نگرانی های جامعه ورزش بین المللی شریک است و اقدامات وحشتناک و غیرموجه روسیه علیه اوکراین را به شدیدترین عبارات ممکن محکوم می کند. همانطور که در همبستگی با مردم شجاع و مقاوم اوکراین ایستاده ایم، تصمیم کمیته بین المللی پارالمپیک برای محرومیت ورزشکاران روسیه و بلاروس از بازی های زمستانی پارالمپیک 2022 را تحسین می کنیم. این تصمیم درستی بود. ما به همکاری با همتایان ورزشی بین‌المللی خود ادامه خواهیم داد تا روسیه و بلاروس را در قبال اقداماتشان پاسخگو بدانیم.

همانطور که رویدادهای جهانی در حال رخ دادن است، ورزشکاران ما به ما یادآوری می کنند که ورزش می تواند به ایجاد جامعه ای متنوع و باز کمک کند که در آن همه مورد استقبال قرار گیرند و هیچ کس عقب نمانند. ممکن است برف و یخ سرد باشد، اما قلب کانادایی ما برای تیم کانادا گرم و سرشار از غرور است.

برو کانادا برو!

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.