بیانیه وزیر St-Onge در مورد افتتاحیه بازی های المپیک زمستانی 2022

[ad_1] GATINEAU، 4 فوریه 2022 تیم کانادا آماده است و آماده است تا در بازی های المپیک زمستانی 2022 به جهان نشان دهد که کیست و چه کاری می تواند انجام دهد. سخت کوشی، غرور، فداکاری و انعطاف پذیری تنها چند چیز است که هنگام فکر کردن به موانعی که 215 ورزشکار المپیکی کانادایی ما

کد خبر : 165155
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
بیانیه وزیر St-Onge در مورد افتتاحیه بازی های المپیک زمستانی 2022

[ad_1]

GATINEAU، 4 فوریه 2022

تیم کانادا آماده است و آماده است تا در بازی های المپیک زمستانی 2022 به جهان نشان دهد که کیست و چه کاری می تواند انجام دهد.

سخت کوشی، غرور، فداکاری و انعطاف پذیری تنها چند چیز است که هنگام فکر کردن به موانعی که 215 ورزشکار المپیکی کانادایی ما در دو سال گذشته با آن روبرو بوده اند به ذهن متبادر می شود. در طول این مدت، آنها تمام تلاش خود را برای آموزش انجام دادند و در عین حال امنیت خود، خانواده و جوامع خود را حفظ کردند. تیم کانادا به همه ما الهام می بخشد و به جوانان کشورمان نشان می دهد که رویاهای آنها می توانند محقق شوند.

کشور ما در برف و یخ شکوفا می شود. ورزش های زمستانی ما بخش بزرگی از شخصیت ما هستند. با حمایت همه کانادایی ها، می دانم که ورزشکاران کانادایی ما در این بازی ها کارهای بزرگی انجام خواهند داد و به میراث افتخارآفرین المپیک ما خواهند افزود.

دولت کانادا بزرگترین حامی ورزش در این کشور است و به تلاش تیم کانادا برای برتری در سراسر همه گیری کمک می کند. به عنوان بخشی از صندوق حمایت اضطراری برای سازمان‌های فرهنگی، میراث و ورزشی، سرمایه‌گذاری‌هایی در سازمان‌های ورزشی ملی، سازمان‌های خدمات چند ورزشی و مراکز ورزشی کانادا برای کمک به ورزشکاران برای آمادگی برای بازی‌های المپیک و پارالمپیک زمستانی 2022 انجام شد. ما به ورزشکاران خود کمک می کنیم تا قبل، در طول و بعد از بازی ها از طریق برنامه های Sport Canada آماده شوند، شرکت کنند و جشن بگیرند.

همانطور که نخست وزیر جاستین ترودو در 8 دسامبر اعلام کرد، کانادا به دلیل نگرانی در مورد نقض حقوق بشر توسط چین، هیچ نمایندگی دیپلماتیکی برای بازی های المپیک زمستانی 2022 ارسال نمی کند. ورزشکاران کانادایی سال ها برای این رویداد تمرین کرده اند و همچنان از حمایت کامل دولت در رقابت برای تیم کانادا در صحنه بین المللی برخوردار خواهند بود.

با شروع این بازی ها، ایمنی ورزشکاران، مربیان و حامیان آنها اولویت اصلی ماست. برای کمک به ورزشکاران که انرژی خود را صرف عملکرد خود کنند، دولت ما از کمیته المپیک کانادا در تضمین ایمنی و امنیت تیم کانادا حمایت می کند.

ورزشکاران کانادایی منبع واقعی الهام هستند. بهترین لباس قرمز و سفید خود را بیرون بیاورید و به من و میلیون ها کانادایی بپیوندید تا ورزشکاران خود را تشویق کنیم. برو کانادا برو!

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.