بیانیه وزیر Ng در مورد هفته جهانی کارآفرینی

[ad_1] 8 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، کسب‌وکارهای کوچک و توسعه اقتصادی امروز به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی که از 8 تا 14 نوامبر برگزار می‌شود، بیانیه‌ای صادر کرد: همزمان با آغاز هفته جهانی کارآفرینی در سال 2021، من از کانادایی ها دعوت می کنم تا انگیزه، عزم

کد خبر : 126984
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲:۵۰
بیانیه وزیر Ng در مورد هفته جهانی کارآفرینی

[ad_1]

8 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو

مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، کسب‌وکارهای کوچک و توسعه اقتصادی امروز به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی که از 8 تا 14 نوامبر برگزار می‌شود، بیانیه‌ای صادر کرد:

همزمان با آغاز هفته جهانی کارآفرینی در سال 2021، من از کانادایی ها دعوت می کنم تا انگیزه، عزم و اراده کارآفرینان کانادایی را که در سال گذشته با چالش های بی سابقه ای روبرو بوده اند، جشن بگیرند. کارآفرینان میلیون‌ها کانادایی را در سراسر کشور استخدام می‌کنند و برای یک بهبود اقتصادی قوی و فراگیر ضروری هستند.

«برای ایجاد یک کسب و کار از پایه، شجاعت، اشتیاق و سخت کوشی لازم است. کارآفرینان را در همه جا می توان یافت. آن‌ها صاحبان کافه‌هایی هستند که به تازگی در خیابان باز شده‌اند، آرایشگر مرکز شهر اکنون پس از شروع سخت سال به کار بازگشته است، و تبلیغ‌کننده جوانی هستند که در شرف راه‌اندازی آژانس هستند. کار آنها همچنین در خط مقدم بخش‌های نوظهور است، از توسعه برنامه عالی بعدی تا ایجاد کسب‌وکارهای فناوری پاک که با تغییرات آب و هوایی مبارزه می‌کنند. کارآفرینان در سرتاسر کانادا شغل ایجاد می‌کنند، باعث رشد و شکوفایی می‌شوند و جوامع ما را پویاتر، سرزنده‌تر و استقبال‌کننده‌تر می‌کنند.

به همین دلیل است که از ابتدای همه گیری، دولت ما به حرف کارآفرینان گوش داد و به نیازهای فوری آنها پاسخ داد. یارانه دستمزد اضطراری کانادا به کسب‌وکارها کمک کرد تا کانادایی‌های سخت‌کوش را در لیست حقوق و دستمزد نگه دارند، حساب کسب‌وکار اضطراری کانادا به هزینه‌های ثابت و هزینه‌های عملیاتی کمک کرد، و برنامه کمک به اجاره تجاری اضطراری کانادا و یارانه اجاره اضطراری کانادا، حمایت مهمی از اجاره و وام مسکن را ارائه کردند.

“در حالی که ما به بهبود کانادا نگاه می کنیم، متوجه می شویم که بسیاری از مشاغل هنوز به حمایت نیاز دارند. به همین دلیل است که ما اقدامات حمایتی حیاتی را گسترش دادیم که به عنوان یک راه نجات در طول همه‌گیری عمل کرده است. ما همچنین اقدامات هدفمندی را برای حمایت از مشاغلی که هنوز با چالش های مهم مرتبط با بیماری همه گیر روبرو هستند، معرفی خواهیم کرد. اینها شامل برنامه بازیابی گردشگری و مهمان نوازی و برنامه بازیابی مشاغل با بیشترین ضربه خوردگی است. ما همچنین در حال سرمایه‌گذاری در موفقیت بلندمدت و رقابت کسب‌وکارها از طریق بودجه 2021، از جمله با برنامه پذیرش دیجیتال کانادا، و تمدید بودجه در ابتکار عمل کاتالیزور سرمایه خطرپذیر هستیم.

ما همچنین می دانیم که تجارت برای اطمینان از اینکه مردم و مشاغل ما می توانند راه حل های نوآورانه کانادایی خود را به بازار جهانی ارائه دهند، بسیار مهم است. خدمات کمیسیون تجارت کانادا (TCS) به مشاوره و حمایت از کارآفرینان در سراسر کشور با ابزارهای مورد نیاز برای افزایش مقیاس و دسترسی به بازارهای بین المللی از طریق Exporter Solutions ادامه می دهد. TCS با گسترش برنامه تامین مالی CanExport SMEs برای حمایت از تجارت الکترونیک، کاوش در بازارهای خارجی به صورت مجازی، گسترش تبلیغات آنلاین و کمک به کسب‌وکارها برای عبور از موانع تجاری جدید مرتبط با COVID-19، برنامه‌های بودجه و پشتیبانی خود را برای رفع نیازهای در حال تکامل و منحصر به فرد کسب‌وکارها تطبیق داده است. .

ما می دانیم که تنوع افکار و استعدادها باعث نوآوری، تقویت اقتصاد ما و ایجاد مشاغل خوب می شود. به همین دلیل است که دولت ما برای حمایت از مشاغل و کارآفرینان تحت مالکیت زنان از طریق استراتژی کارآفرینی زنان سرمایه گذاری می کند. به همین دلیل است که ما اولین برنامه کارآفرینی سیاه پوست را در کانادا ایجاد کردیم تا به کارآفرینان سیاه پوست کمک کنیم تا در حال حاضر و آینده موفق شوند و پیشرفت کنند، و به همین دلیل است که برای حمایت از کارآفرینان بومی سرمایه گذاری می کنیم.

«دولت ما برای حمایت از کسب‌وکارها و کارآفرینان کانادایی در زمان راه‌اندازی، گسترش و رشد در سراسر کانادا و سراسر جهان، به حضورشان ادامه خواهد داد.

من همه کانادایی‌ها را تشویق می‌کنم که در این هفته به من بپیوندند و از کارآفرینان برای هر کاری که برای کمک به جوامع ما و پیشرفت مداوم ما انجام می‌دهند تشکر کنند.»

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.