بیانیه وزیر Ng در مورد نرخ عوارض نهایی ایالات متحده در چوب نرم کانادایی

[ad_1] 24 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، کسب‌وکارهای کوچک و توسعه اقتصادی، امروز بیانیه زیر را در رابطه با نتایج نهایی دومین بررسی‌های اداری وزارت بازرگانی ایالات متحده در مورد دستورات ضد دامپینگ و تعرفه‌های جبرانی آن در رابطه صادر کرد. به برخی از

کد خبر : 133898
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲:۰۰
بیانیه وزیر Ng در مورد نرخ عوارض نهایی ایالات متحده در چوب نرم کانادایی

[ad_1]

24 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، کسب‌وکارهای کوچک و توسعه اقتصادی، امروز بیانیه زیر را در رابطه با نتایج نهایی دومین بررسی‌های اداری وزارت بازرگانی ایالات متحده در مورد دستورات ضد دامپینگ و تعرفه‌های جبرانی آن در رابطه صادر کرد. به برخی از محصولات چوب نرم از کانادا:

صنعت چوب نرم کانادا یک لنگر اقتصادی برای جوامع در سراسر کشور و یک جزء کلیدی از بخش جنگلداری کانادا است که بیش از 25 میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی این کشور در سال 2020 کمک کرد و نزدیک به 185000 کارگر را استخدام کرد. ایالات متحده مدتهاست که برای تامین نیازهای داخلی خود برای مصالح ساختمانی با کیفیت بالا به محصولات چوبی کانادایی متکی بوده است.

کانادا به شدت ناامید است که ایالات متحده تصمیم گرفته است عوارض ناعادلانه ای را که بر چوب نرم کانادا اعمال می کند از اکثر تولیدکنندگان به 17.9 درصد افزایش دهد. کانادا از ایالات متحده می‌خواهد که اعمال این عوارض غیرمجاز بر محصولات چوب نرم کانادا را متوقف کند.

«این وظایف ناموجه به جوامع، مشاغل و کارگران کانادایی آسیب می رساند. آنها همچنین مالیاتی بر مصرف کنندگان ایالات متحده هستند و هزینه های مسکن، نوسازی و اجاره را در زمانی که مقرون به صرفه بودن مسکن برای بسیاری نگران کننده است، افزایش می دهند.

دولت کانادا به دفاع شدید از صنعت چوب نرم و کارگران و جوامعی که از آن حمایت می کند، از جمله از طریق طرح دعوی حقوقی تحت فصل 10 CUSMA، و همچنین فصل 19 نفتا و در سازمان تجارت جهانی ادامه خواهد داد. در هر مرحله از راه، احکام، کانادا را شریک تجاری منصفانه ای می دانند.

کانادا همیشه مایل به بررسی ایده هایی بوده است که امکان بازگشت به تجارت فرامرزی قابل پیش بینی در چوب نرم را فراهم می کند و مطمئن است که راه حل مذاکره برای این موضوع تجاری طولانی مدت به نفع کارگران هر دو کشور ما است.

حقایق فوری

  • در 24 نوامبر 2021، وزارت بازرگانی ایالات متحده نتایج نهایی دومین بررسی اداری دستورات وظیفه ضد دامپینگ و جبرانی خود را در مورد برخی از محصولات چوب نرم از کانادا صادر کرد.
  • در آینده، نرخ ترکیبی جدید «همه دیگران» که برای صادرات از شرکت‌هایی که مشمول دومین بررسی‌های اداری هستند اعمال می‌شود، 17.9 درصد است. نرخ فعلی “همه دیگران” برای اکثر شرکت ها 8.99٪ است.
  • پس از تکمیل هر گونه چالش قانونی تحت فصل 10 موافقتنامه کانادا-ایالات متحده-ایالات متحده-مکزیک (CUSMA) یا در دادگاه های ایالات متحده، این نرخ های جدید ضد دامپینگ و عوارض جبرانی به طور عطف به ماسبق برای صادرات چوب نرم به ایالات متحده از شرکت هایی که مشمول آن بودند اعمال خواهد شد. به بررسی های اداری دوم
  • وزارت بازرگانی ایالات متحده بررسی سالانه دستورات ضد دامپینگ و عوارض جبرانی را انجام می دهد. فرآیند بررسی سالانه مشابه فرآیندی است که برای تحقیقات اولیه استفاده می‌شود، اما فقط برای شرکت‌هایی اعمال می‌شود که در معرض بررسی هستند.

پیوندهای مرتبط

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.