بیانیه وزیر Ng در روز کارآفرینی زنان

[ad_1] 19 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو امروز مریم نگ وزیر محترم تجارت بین الملل، توسعه صادرات، کسب و کارهای کوچک و توسعه اقتصادی به مناسبت روز کارآفرینی زنان بیانیه زیر را صادر کرد: هر سال، ما این زمان را برای شناسایی و تجلیل از بسیاری از دستاوردها و مشارکت‌های زنان کارآفرین – در سراسر

کد خبر : 131572
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
بیانیه وزیر Ng در روز کارآفرینی زنان

[ad_1]

19 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو

امروز مریم نگ وزیر محترم تجارت بین الملل، توسعه صادرات، کسب و کارهای کوچک و توسعه اقتصادی به مناسبت روز کارآفرینی زنان بیانیه زیر را صادر کرد:

هر سال، ما این زمان را برای شناسایی و تجلیل از بسیاری از دستاوردها و مشارکت‌های زنان کارآفرین – در سراسر کانادا و جهان – که برای ایجاد شغل، محرک رشد اقتصادی و پویایی و پویایی جوامع ما ضروری هستند، اختصاص می‌دهیم.

من به عنوان وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، تجارت کوچک و توسعه اقتصادی کانادا در میز کابینه یک دولت فمینیستی، زنان کارآفرین و صاحبان مشاغل را اولویت اصلی خود و کل دولت خود می‌دانم.

دولت ما می داند که با تضمین مشارکت کامل و برابر زنان، می توانیم 150 میلیارد دلار به اقتصاد خود اضافه کنیم. این رقم در سطح جهانی 12 تریلیون دلار است. این فقط کار درستی نیست. این کار هوشمندانه است.

«به همین دلیل است که دولت ما توانمندسازی اقتصادی زنان را در اولویت قرار داده است و بیش از هر زمان دیگری متعهد به ایجاد این شتاب، به ویژه در طول همه‌گیری همه‌گیری است. ما با هدایت تجربیات زیسته صاحبان مشاغل و کارآفرینان زن، بر ایجاد شرایط مناسب و سیستم‌های حمایتی برای اثبات بیشتر اینکه یک اقتصاد فراگیر متنوع، اقتصادی رقابتی و موفق است، متمرکز شده‌ایم.

ما اولین استراتژی کارآفرینی زنان کانادا (WES) را در سال 2018 راه‌اندازی کردیم، سرمایه‌گذاری بیش از 6 میلیارد دلار که هدف آن حذف موانع و بهبود دسترسی به ابزارهای موفقیت است که تاکنون شامل موارد زیر است:

  • مرکز دانش کارآفرینی زنان که تاکنون 10 مرکز منطقه ای، بیش از 300 سازمان و هزاران زن کارآفرین را گرد هم آورده است تا تجربیات، تخصص و منابع خود را به اشتراک بگذارند.
  • صندوق 100 میلیون دلاری WES اکوسیستم، که به رفع موانع شبکه ها، منابع و سرمایه زنان کارآفرین برای راه اندازی، گسترش و دسترسی به بازارهای بین المللی جدید کمک می کند.

ما همچنین در حال از بین بردن موانع سیستمی کارآفرینان مختلف، از طریق برنامه 400 میلیون دلاری کارآفرینی سیاه پوستان و از طریق حمایت هدفمند از کارآفرینان بومی، سرمایه گذاری می کنیم.

«اینها چند نمونه از اقدامات متقابلی است که دولت ما برای افزایش شمول اقتصادی زنان انجام می دهد. با استفاده از یک تحلیل مبتنی بر جنسیت برای اطلاع از سیاست‌هایمان، افزایش کمک هزینه فرزندان در کانادا، وضع قانون حقوق و دستمزد و سرمایه‌گذاری 30 میلیارد دلاری برای تحقق بخشیدن به یادگیری زودهنگام و مراقبت از کودکان در سراسر کانادا، ما رویکردی کل دولت را برای حمایت از زنان در نظر می‌گیریم. .

اینها بیشتر از سیاست های اجتماعی است. اینها سیاست های اقتصادی مهمی هستند که برای رقابت و رونق آینده کانادا در صحنه بین المللی ضروری هستند.

به همین دلیل است که رویکرد فراگیر ما به تجارت تضمین می‌کند که زنان به مزایا و فرصت‌های ناشی از تجارت و سرمایه‌گذاری بین‌المللی دسترسی برابر دارند. این را کار کانادا برای ادغام مقررات مرتبط با جنسیت که موانع تجارت بین‌المللی را کاهش می‌دهد در همه توافق‌نامه‌های تجارت آزاد ما، از جمله نفتا جدید، و تجارت جهانی و ترتیبات جنسیتی نشان می‌دهد – یک ابتکار مستقل برای سایر اقتصادها برای پیوستن.

این کار ابزارهای نوآورانه و پاسخگو را برای ایجاد و پیشبرد فرصت ها برای صادرکنندگان زن امکان پذیر می کند. این اقدامات با کار خدمات کمیسر تجارت برای حمایت از مشاغل دارای مالکیت زنان آماده صادرات و هدایت آنها در هیئت های تجاری متمرکز بر زنان در سراسر جهان تکمیل می شود تا به آنها کمک کند تا از فرصت های جهانی استفاده کنند.

همزمان با روز جهانی کارآفرینی زنان در سال 2021، من همه کانادایی‌ها را تشویق می‌کنم که در حمایت از زنان کارآفرین و تجلیل از نبوغ، تلاش و فداکاری آنها در کمک به شکوفایی مستمر کانادا به من بپیوندند.»

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.