بیانیه وزیر Marci Ien در روز جهانی زن

[ad_1] اتاوا – 8 مارس 2022 اتاوا، ON – محترم Marci Ien، وزیر زنان و برابری جنسیتی و جوانان، امروز در روز جهانی زن بیانیه زیر را صادر کرد. «روز جهانی زن مبارک! امروز ما دستاوردهای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی زنان و دختران را با همه تنوع‌شان جشن می‌گیریم که موانع را می‌شکنند، یکدیگر

کد خبر : 175856
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
بیانیه وزیر Marci Ien در روز جهانی زن

[ad_1]

اتاوا – 8 مارس 2022

اتاوا، ON – محترم Marci Ien، وزیر زنان و برابری جنسیتی و جوانان، امروز در روز جهانی زن بیانیه زیر را صادر کرد.

«روز جهانی زن مبارک! امروز ما دستاوردهای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی زنان و دختران را با همه تنوع‌شان جشن می‌گیریم که موانع را می‌شکنند، یکدیگر را بالا می‌برند و دنیا را به مکانی بهتر می‌سازند.

موضوع امسال – زنان الهام بخش زنان – به زنان و دختران برجسته ای که به ما انگیزه می دهند تا بهتر و بهتر عمل کنیم، تجلیل می کند. از همکار که هنجارها و کلیشه های مضر را به چالش می کشد، تا همسایه ای که راه های جدیدی برای ساختن جامعه ای قوی تر پیدا می کند. زنان در اطراف ما هر روز به ما انگیزه می دهند تا به بالاترین پتانسیل خود برسیم.

حامیانی مانند دکتر نوتیشا ماساکوئی به ما انگیزه می‌دهند تا برای چیزی که به آن اعتقاد داریم بجنگیم. داستان الهام‌بخش نویسنده کیم توئی، شجاعت و انعطاف‌پذیری را که در درون ما نهفته است را یادآوری می‌کند. رهبرانی مانند ماریا باریل ما را تشویق می کنند تا صدای خود را علیه خشونت و تبعیض بلند کنیم. این زنان و بسیاری دیگر، کمک کرده اند تا کانادا به کشوری تبدیل شود که ما می شناسیم و دوستش داریم، و ما برای همیشه قدردان کمک های آنها هستیم.

امروز، جوایز فرماندار کل را در بزرگداشت پرونده افراد به چهار زن که کمک های برجسته ای در پیشبرد برابری زنان و دختران در کانادا کرده اند، تقدیم می کنیم. از مونیک اوبری فریز، کارینا گابریله، بیلی گرینسپون و کیتلین سالوینو برای نشان دادن رهبری و بهبود زندگی زنان کانادایی سپاسگزاریم.

همه‌گیری COVID-19 برای همه سخت بوده است، اما می‌دانیم که زنان و دختران – به‌ویژه زنان و دختران نژادپرستانه – بیشترین ضربه را دیده‌اند. زنان با کاهش شدید شغل و کاهش ساعات کار مواجه شده اند. آنها مسئولیت‌های بدون مزد اضافی را در خانه بر عهده دارند – مراقبت از کودکان پیش دبستانی و حمایت از کودکان با یادگیری مجازی، در حالی که کار کردن در خانه را متعادل می‌کنند. بسیاری از زنان همچنان در خط مقدم به عنوان معلم، پرستار، پزشک و سایر مقامات بهداشت عمومی به خدمت شجاعانه ادامه می دهند.

همانطور که روز جهانی زن را جشن می گیریم، بیایید به این فکر کنیم که چقدر برای پیشبرد برابری جنسیتی پیش رفته ایم. زنان و دختران سزاوار آینده ای عاری از انگ، کلیشه ها و خشونت و با حقوق و فرصت های برابر هستند تا بتوانند به بالاترین ظرفیت خود برسند. تنها با همکاری با یکدیگر می توانیم این آینده را به واقعیت تبدیل کنیم.

امروز، من از شما دعوت می کنم تا با استفاده از هشتگ #IWD2022 در رسانه های اجتماعی، داستان هایی درباره زنان و دخترانی که در زندگی شما الهام بخش هستند به اشتراک بگذارید. همه ما باید به دفاع از حقوق زنان ادامه دهیم و صدای زنان را تقویت کنیم، زیرا وقتی زنان و دختران موفق می شوند، همه ما موفق می شویم.»

پیوندهای مرتبط

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.