بیانیه وزیر Ien در مورد روز بین المللی تراجنسیتی ها

[ad_1] 31 مارس 2022، اتاوا، انتاریو – وزیر محترم زنان و برابری جنسیتی و جوانان، Marci Ien، امروز در روز جهانی دیده شدن تراجنسیتی ها بیانیه زیر را صادر کرد. «امروز، در روز بین‌المللی دیده شدن تراجنسیتی‌ها، ما به انعطاف‌پذیری و روحیه شکست ناپذیر افراد تراجنسیتی، دو روحی و غیر باینری احترام می‌گذاریم و تنوع

کد خبر : 186013
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
بیانیه وزیر Ien در مورد روز بین المللی تراجنسیتی ها

[ad_1]

31 مارس 2022، اتاوا، انتاریو – وزیر محترم زنان و برابری جنسیتی و جوانان، Marci Ien، امروز در روز جهانی دیده شدن تراجنسیتی ها بیانیه زیر را صادر کرد.

«امروز، در روز بین‌المللی دیده شدن تراجنسیتی‌ها، ما به انعطاف‌پذیری و روحیه شکست ناپذیر افراد تراجنسیتی، دو روحی و غیر باینری احترام می‌گذاریم و تنوع و کمک‌های فراوان آنها را جشن می‌گیریم. همانطور که برای ساختن کانادایی فراگیر کار می کنیم، همچنین متعهد می شویم که علیه تأثیرات مضر ترنس هراسی، تبعیض بر اساس هویت و بیان جنسیتی، و اشکال متقاطع تبعیض صحبت کنیم.

هر فردی سزاوار این است که زندگی واقعی و اصیل و عاری از تبعیض داشته باشد، صرف نظر از اینکه کیست یا چگونه خود را ابراز می کند. با این حال، افراد تراجنسیتی و غیر باینری همچنان نابرابری های قابل توجهی را تجربه می کنند، از جمله تأثیرات منفی بر سلامت روان، بیکاری، بی خانمانی، آزار و اذیت، و قلدری، و اغلب قربانی خشونت صرفاً به خاطر خودشان هستند. ما همچنین می دانیم که افراد بومی، سیاهپوست، نژادپرستان و افراد دارای معلولیت لایه اضافه ای از بی عدالتی را تجربه می کنند. این غیرقابل قبول است و ما باید بهتر عمل کنیم.

دولت کانادا با صدای بلند و واضح شنید که سازمان های LGBTQ2 نیاز به حمایت دارند. همین ماه گذشته، ما به حمایت از بیش از 70 پروژه سازمان اجتماعی از طریق صندوق ظرفیت جامعه LGBTQ2 ادامه دادیم.

ما به حمایت از سازمان‌های LGBTQ2 و رهبران جامعه که در خط مقدم برای ارائه برنامه‌های نجات جان و خدمات آموزشی و در نهایت برای کسانی که بیشتر به آن‌ها نیاز دارند، کار می‌کنند، ادامه خواهیم داد. صندوق از ابتکارات آگاهانه جامعه برای غلبه بر مسائل کلیدی پیش روی جوامع LGBTQ2 حمایت می کند.

ما همچنین اقداماتی را برای بهبود برابری برای جوامع LGBTQ2 از طریق توسعه قوانین فراگیر انجام می دهیم. در اوایل سال جاری، لایحه C-4 به اجرا درآمد و جرایم جنایی جدیدی را در رابطه با عمل مضر و تحقیرآمیز تبدیل درمانی ایجاد کرد. هدف این به اصطلاح شیوه‌های درمانی تغییر جهت‌گیری جنسی افراد به دگرجنس‌گرایی، تغییر هویت جنسی فرد به جنسیت جنسی، یا تغییر بیان جنسیت آن‌ها برای مطابقت با جنسیتی است که در بدو تولد به او اختصاص داده شده است. این باعث می شود قوانین جزایی کانادا در مورد تبدیل درمانی به جامع ترین قوانین در جهان تبدیل شود.

و همین ماه، ما از بنای یادبود ملی LGBTQ2 به نام “Thunderhead” پرده برداری کردیم، نقطه عطفی خیره کننده به یاد تبعیض تاریخی علیه LGBTQ2 در کانادا، از جمله پاکسازی LGBT. این به عنوان یک چراغ امید و الهام برای نسل های آینده خواهد بود.

همانطور که ما روز بین المللی تراجنسیتی را جشن می گیریم، بیایید به تقویت تجربیات زیسته ادامه دهیم و از طرفداران، بازماندگان و رهبران جامعه تراجنسیتی و غیر باینری تجلیل کنیم. ما با هم می توانیم آینده عادلانه تری را برای خود و نسل های آینده ایجاد کنیم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.