بیانیه وزیر Ien در روز ملی یادبود و اقدام در مورد خشونت علیه زنان

[ad_1] اتاوا، اوتاوا – وزیر محترم زنان و برابری جنسیتی و جوانان امروز در روز ملی یادبود و اقدام در مورد خشونت علیه زنان بیانیه زیر را صادر کرد: «در چنین روزی در سال 1989، خانواده‌ها مانند هر روز دیگری صبحانه می‌خورند. والدین با دخترانشان احوالپرسی می‌کنند و دوستان در حالی که به پلی‌تکنیک مونترال

کد خبر : 138954
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
بیانیه وزیر Ien در روز ملی یادبود و اقدام در مورد خشونت علیه زنان

[ad_1]

اتاوا، اوتاوا – وزیر محترم زنان و برابری جنسیتی و جوانان امروز در روز ملی یادبود و اقدام در مورد خشونت علیه زنان بیانیه زیر را صادر کرد:

«در چنین روزی در سال 1989، خانواده‌ها مانند هر روز دیگری صبحانه می‌خورند. والدین با دخترانشان احوالپرسی می‌کنند و دوستان در حالی که به پلی‌تکنیک مونترال می‌رفتند با یکدیگر احوالپرسی می‌کنند – هرگز شک نکردند که این آخرین باری است که یکدیگر را خواهند دید.

32 سال پیش در چنین روزی، مرد مسلحی وارد کلاسی در پلی تکنیک مونترال شد، زنان را از مردان جدا کرد و به سوی زنان تیراندازی کرد. در آن روز 14 زن جان باختند و 13 زن دیگر زخمی شدند.

دلیلش هم زن بودن

این اقدام نفرت انگیز مردم مونترال و سراسر کانادا را شوکه کرد. در سال‌های بعد، کانادایی‌ها را گرد هم آورد، زیرا آنها به دنبال راه‌حل بودند و مسیری رو به جلو ترسیم کردند. به عنوان بخشی از این سفر، پارلمان 6 دسامبر را روزی برای یادآوری از دست دادن این زنان جوان و به رسمیت شناختن تأثیرات غم انگیز خشونت مبتنی بر جنسیت اعلام کرد.

امروز یاد و خاطره آنها را گرامی می داریم و نام آنها را به یاد می آوریم: Geneviève Bergeron، Hélène Colgan، Nathalie Croteau، Barbara Daigneault، Anne-Marie Edward، Maud Haviernick، Maryse Laganière، Maryse Leclair، Anne-Marie Lemay، Sonia St. Richardèle، Anne-Pelletier، Anne. -آرنئو، آنی تورکوت و باربارا کلوزنیک-ویدایویچ. ما به همراه بسیاری از زنانی که در این سال ها از دست داده ایم سوگوار این زنان هستیم.

همانطور که در مورد این تراژدی فکر می کنیم، نباید این واقعیت را نادیده بگیریم که خشونت مبتنی بر جنسیت، زن ستیزی، تبعیض جنسی، ترنس هراسی، همجنس گرا هراسی، و نفرت برای بسیاری در جامعه ما یک واقعیت باقی مانده است.

اگر همه ما گام برداریم و با صحبت کردن و اقدام علیه کلیشه ها و افسانه های مضر، تغییر ایجاد کنیم، می توان از خشونت مبتنی بر جنسیت جلوگیری کرد. ما همچنین باید به گرامیداشت یاد و خاطره هر زندگی که خیلی زود به دلیل یک عمل ظالمانه و بی معنی خشونت مبتنی بر جنسیت گرفته شده است، ادامه دهیم.

این چیزی است که همه باید آن را جدی بگیرند و ما باید با هم کار کنیم تا بخشی از راه حل باشیم. نشانه‌های خشونت مبتنی بر جنسیت همیشه آشکار نیست، بنابراین ما باید در مورد اشکال مختلفی که می‌تواند داشته باشد – از جمله موارد ظریف‌تر، بیشتر بیاموزیم. اگر فردی در نزدیکی شما تحت تأثیر خشونت مبتنی بر جنسیت قرار گرفته است، از تماشاگرتان خودداری کنید. یک لحظه با آنها تماس بگیرید و به آنها اطلاع دهید که کمک در دسترس است.

بیایید با هم به کار خود ادامه دهیم تا بخشی از راه حل پایان دادن به خشونت مبتنی بر جنسیت در همه اشکال آن باشیم و به ایجاد میراثی ماندگار برای نسل‌های آینده زنان، دختران و افراد دارای تنوع جنسیتی کمک کنیم – افرادی مرفه‌تر، صلح‌آمیزتر، فراگیرتر و برابرتر. آینده برای همه.»

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.