بیانیه وزیر Ien در روز جهانی صورتی

[ad_1] 13 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو وزیر محترم زنان و برابری جنسیتی و جوانان، Marci Ien، امروز بیانیه زیر را در روز جهانی صورتی صادر کرد. «امروز در روز جهانی صورتی، ما تعهد خود را به ایستادگی در برابر قلدری، همجنس‌جنس‌هراسی، دوجنس‌هراسی، ترنس‌فوبیا، و ترنس‌جنسی و سخن گفتن در برابر تأثیرات مضر تبعیض بر

کد خبر : 192857
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
بیانیه وزیر Ien در روز جهانی صورتی

[ad_1]

13 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو

وزیر محترم زنان و برابری جنسیتی و جوانان، Marci Ien، امروز بیانیه زیر را در روز جهانی صورتی صادر کرد.

«امروز در روز جهانی صورتی، ما تعهد خود را به ایستادگی در برابر قلدری، همجنس‌جنس‌هراسی، دوجنس‌هراسی، ترنس‌فوبیا، و ترنس‌جنسی و سخن گفتن در برابر تأثیرات مضر تبعیض بر اساس گرایش جنسی، هویت جنسیتی و بیان جنسیتی تجدید می‌کنیم. .

همه ما سزاوار زندگی در جامعه ای عادلانه و عاری از تبعیض هستیم. اما برای نسل‌ها، افراد LGBTQ2 تنها به دلیل اینکه خودشان هستند، انگ، طرد شدن، و به حاشیه رانده شدن را در کانادا تجربه کرده‌اند.

بسیاری از آنها تحت قوانین، سیاست ها و شیوه های استخدام تبعیض آمیز قرار گرفته اند. بسیاری از آنها جرم انگاری شده اند و معیشت و در برخی موارد جان خود را از دست داده اند. جوامع مجبور شده اند برای به رسمیت شناختن حقوق اولیه بشر، مانند حق کار بدون تبعیض، با هزینه های شخصی با دولت های خود مبارزه کنند.

امروزه، افراد LGBTQ2 همچنان با نابرابری های قابل توجهی از جمله تأثیرات منفی بر سلامت روان، کم کاری، بی خانمانی، آزار و اذیت، قلدری و خشونت روبرو هستند. ما می‌دانیم که این چالش‌ها برای افرادی که دارای تجربیات متقاطع هستند، از جمله افراد بومی، سیاه‌پوست و نژادپرستان و افراد دارای معلولیت، بیشتر می‌شوند. این غیرقابل قبول است و ما باید بهتر عمل کنیم.

دولت کانادا از شرکای اجتماعی و همچنین دولت‌های استانی و منطقه‌ای که در خط مقدم هستند شنید که سازمان‌های LGBTQ2 نیاز به حمایت دارند و در فوریه 2021، ما 15 میلیون دلار به 76 پروژه از طریق صندوق ظرفیت جامعه LGBTQ2 اهدا کردیم. در اوایل سال جاری، ما تمدید این صندوق را برای سازمان‌های واجد شرایط اعلام کردیم، تا اطمینان حاصل کنیم که می‌توانیم برای کسانی که بیشتر به آن نیاز دارند، حضور داشته باشیم.

تعهدات جدید از طریق بودجه 2022، از جمله 100 میلیون دلار در طول پنج سال برای حمایت از اجرای برنامه اقدام فدرال LGBTQ2 آینده، بر اساس این پیشرفت خواهد بود. علاوه بر این، بنای یادبود ملی LGBTQ2+، Thunderhead، رونمایی شد. این نقطه عطف خیره کننده به کانادایی ها کمک می کند تبعیض تاریخی علیه افراد LGBTQ2 در کانادا، از جمله پاکسازی LGBT را به خاطر بسپارند.

از پیشگامانی که زندگی کرده اند و مبارزه کرده اند، و از کسانی که جنگیده اند و به مبارزه ادامه می دهند، سپاسگزارم. به دلیل شجاعت، انعطاف پذیری و روحیه شکست ناپذیر شماست که ما امروز اینجا هستیم و دوباره متعهد به ساختن آینده ای روشن تر هستیم که در آن همه آزادند تا خود واقعی خود باشند.

امروز، در روز جهانی صورتی، به ما بپیوندید تا با استفاده از #DayOfPink / #JournéeEnRose، حمایت خود را از جوامع LGBTQ2 با لباس صورتی نشان دهید و پیام های همبستگی خود را به اشتراک بگذارید.

بیایید به جشن گرفتن اینکه چه کسی هستیم با تمام ویژگی های منحصر به فرد خود ادامه دهیم و یک کانادا قوی تر، فراگیرتر و برابر برای همه بسازیم.”

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.