بیانیه وزیر Guilbeault در روز زمین 2022

22 آوریل 2022 – گتینو، کبک محترم استیون گیلبولت، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا و وزیر مسئول پارک های کانادا، امروز به مناسبت روز زمین 2022 بیانیه زیر را صادر کرد. “امروز کانادایی ها به مردم سراسر جهان می پیوندند تا محیط طبیعی خود را جشن بگیرند و بر هر کاری که

کد خبر : 197283
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
بیانیه وزیر Guilbeault در روز زمین 2022


22 آوریل 2022 – گتینو، کبک

محترم استیون گیلبولت، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا و وزیر مسئول پارک های کانادا، امروز به مناسبت روز زمین 2022 بیانیه زیر را صادر کرد.

“امروز کانادایی ها به مردم سراسر جهان می پیوندند تا محیط طبیعی خود را جشن بگیرند و بر هر کاری که برای حفظ سلامت خانه مشترک خود انجام می دهیم تمرکز کنند. در مواجهه با از دست دادن سریع تنوع زیستی و تغییرات آب و هوایی، طبیعت بهترین متحد ماست. سیاره B وجود ندارد؛ ما تعهد شخصی من برای حفاظت از طبیعت محور تمام کار من بوده است: این چیزی است که من را وارد سیاست کرد و میراثی است که می خواهم برای فرزندانم بگذارم.

“به همین دلیل است که به مناسبت روز زمین، دولت ما خوشحال است که دو اعلامیه مهم حفاظت از طبیعت را صادر کند تا بر تعهد ما به حفاظت از فضاهای طبیعی زیبای کانادا و رسیدن به هدفمان برای حفظ یک چهارم زمین ها و اقیانوس ها تا سال 2025 تاکید کند.”

“اول، امروز، ما بزرگترین پروژه خصوصی حفاظتی تا کنون در کانادا به نام پروژه Boreal Wildlands را راه اندازی می کنیم که مساحتی دو برابر شهر تورنتو را پوشش می دهد. با حمایت یک سرمایه گذاری فدرال که انتظار می رود بیش از 17 میلیون دلار باشد، سازمان حفاظت از طبیعت. کانادا در حال انجام کمپینی برای حفاظت از نزدیک به 1500 کیلومتر مربع از جنگل های شمالی در شمال انتاریو، نزدیک هرست است. سرزمین های وحشی Boreal از جنگل هایی که اغلب به عنوان ریه های سیاره یاد می شوند، محافظت می کند. و راهروهای طبیعی آنها پناهگاهی برای گونه های در معرض خطر، از جمله کاریبوهای جنگلی در معرض تهدید است.

“دوم، دولت ما دیروز برنامه ملی جدید برای کریدورهای اکولوژیکی را راه اندازی کرد. کریدورهای زیست محیطی جزء جدایی ناپذیر حفاظت از طبیعت موثر هستند که به حیات وحش اجازه می دهد بین زیستگاه های مختلف مناطق حفاظت شده حرکت کند و به طبیعت بهترین فرصت را برای شکوفایی بدهد. با سرمایه گذاری 60.6 میلیون دلاری. طی پنج سال، این برنامه تحت رهبری پارک های کانادا از ایجاد کریدورهای زیست محیطی جدید در سراسر کانادا حمایت خواهد کرد.

“حفاظت از طبیعت جزء کلیدی برنامه کاهش انتشار گازهای گلخانه ای 2030 دولت ما است – گام های بعدی کانادا برای هوای پاک و اقتصاد قوی. این طرح نقشه راهی برای کاهش آلودگی به روشی منصفانه و مقرون به صرفه است که ما را در مسیر قرار می دهد. برای کاهش انتشار حداقل 40 درصد کمتر از سطح 2005 تا سال 2030 به عنوان نقطه عطفی برای انتشار خالص صفر تا سال 2050. این طرح شامل سرمایه گذاری های جدید قابل توجهی در حفاظت از طبیعت است که پتانسیل محیط طبیعی مانند تالاب ها، زغال سنگ نارس و مراتع را افزایش می دهد. ، برای جذب و ذخیره کربن.

سرمایه‌گذاری در این سیاره کمک به ایجاد محیطی پاک‌تر، سالم‌تر، انعطاف‌پذیرتر و پایدارتر است. روز زمین فرصتی برای هر کانادایی است تا از خود بپرسد که چه کاری می‌تواند برای سرمایه‌گذاری در این سیاره انجام دهد، نه فقط امروز، بلکه در طول سال. ”

پیوندهای مرتبط



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.