بیانیه وزیر Guilbeault به مناسبت روز جهانی هواشناسی با تاکید بر اهمیت خدمات آب و هوا در حفاظت از کانادایی ها

[ad_1] 23 مارس 2022 – گتینو، کبک استیون گیلبولت، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا، امروز به مناسبت روز جهانی هواشناسی بیانیه زیر را صادر کرد: «امروز، در روز جهانی هواشناسی، می‌خواهم مرکز خدمات هواشناسی کانادا (MSC) و خدمات مهمی که کارمندان آن برای محافظت از سلامت، ایمنی و دارایی کانادایی‌ها ارائه می‌دهند،

کد خبر : 182607
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
بیانیه وزیر Guilbeault به مناسبت روز جهانی هواشناسی با تاکید بر اهمیت خدمات آب و هوا در حفاظت از کانادایی ها

[ad_1]

23 مارس 2022 – گتینو، کبک

استیون گیلبولت، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا، امروز به مناسبت روز جهانی هواشناسی بیانیه زیر را صادر کرد:

«امروز، در روز جهانی هواشناسی، می‌خواهم مرکز خدمات هواشناسی کانادا (MSC) و خدمات مهمی که کارمندان آن برای محافظت از سلامت، ایمنی و دارایی کانادایی‌ها ارائه می‌دهند، در حالی که کشور ما با تأثیرات این بیماری دست‌وپنجه نرم می‌کند، جلب کنم. آب و هوای گرم

MSC به عنوان منبع معتبر کشور ما برای هشدارهای آب و هوای شدید و داده های آب و هوا، آب، یخ و آب و هوا در کانادا، 365 روز در سال پیش بینی های آب و هوا و سایر خدمات هواشناسی و هیدرولوژیکی و اطلاعات را به کانادایی ها ارائه می دهد.

شعار امسال روز جهانی هواشناسی است هشدار اولیه و اقدام اولیه اطلاعات آب و هواشناسی و آب و هوا برای کاهش خطر بلایا. این موضوع به موقع و موضوعی اهمیت خدمات آب و هوا را در مورد آمادگی آب و هوا و پاسخ به رویدادهای شدید آب و هوایی به ما نشان می دهد.

کانادایی‌ها از ساحلی به ساحل دیگر، رویدادهای شدید آب و هوایی مکرر و شدیدتری را تجربه می‌کنند. سال گذشته تنها در بریتیش کلمبیا شاهد چندین رویداد آب و هوایی فاجعه‌بار از جمله گرمای شدید، آتش‌سوزی‌های ویرانگر و سیل شدید بودیم. در طول این رویدادها و در مواقع خطرات و بلایای مرتبط با آب و هوا، هواشناسان و هیدرولوژیست های ما به طور شبانه روزی برای نظارت و پیش بینی خطرات کار می کنند و از نزدیک با شرکای استانی و منطقه ای همکاری می کنند و به آنها کمک می کنند تا تصمیمات ایمنی عمومی آگاهانه را اتخاذ کنند.

ما به طور مستمر در حال بهبود خدمات خود هستیم و از آخرین فناوری برای ارتقاء ابزارهایی که برای پیش‌بینی و انتقال اطلاعات مهم در مورد آب و هوا به کانادایی‌ها استفاده می‌کنیم، استفاده می‌کنیم. طی هجده ماه آینده، ما پروژه نوسازی رادار خود را با سی و سه رادار پیشرفته در سراسر کانادا تکمیل خواهیم کرد تا هواشناسان بتوانند هشدارهای دقیق تری برای طوفان های نزدیک ارائه کنند. پاییز گذشته، MetNotes را در اپلیکیشن موبایل WeatherCAN معرفی کردیم. این ابزار جدید به این معنی است که هواشناسان می‌توانند هنگام برنامه‌ریزی فعالیت‌های خارج از منزل، اطلاعات ملموسی در مورد تأثیرات احتمالی هوای شدید آینده به کانادایی‌ها بدهند. و ما همچنان به مدرن سازی صفحه وب آب و هوای خود، weather.gc.ca، با ارتقای قابل توجهی مانند تصاویر پیشرفته و ناوبری بهبودیافته ادامه می دهیم تا مطمئن شویم کانادایی ها به بهترین اطلاعات آب و هوای موجود دسترسی دارند.

از هواشناسان، هیدرولوژیست ها، و کارگران میدانی گرفته تا دانشمندان محیط زیست و کامپیوتر، تکنسین ها، و همه کارکنان پشتیبانی، مایلم از همه در MSC و شرکای تحویل آن به خاطر کارهای مهمی که هر روز برای ارائه اطلاعات حیاتی مورد نیاز ما انجام می دهند، تشکر کنم. در اوایل، تا بتوانیم اقدامات لازم را برای محافظت از خود و عزیزانمان انجام دهیم.»

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.