بیانیه وزیر کار، سیموس اوریگان جونیور.

[ad_1] 16 مارس 2022 Gatineau، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا امروز، وزیر کار، سیموس اوریگان جونیور، بیانیه زیر را در رابطه با مذاکرات چانه زنی جمعی بین راه‌آهن اقیانوس آرام کانادا و کنفرانس ریلی Teamsters Canada صادر کرد: راه‌آهن اقیانوس آرام کانادا و کنفرانس ریلی Teamsters کانادا در حال مذاکره برای تمدید قرارداد جمعی

کد خبر : 179844
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۰۷
بیانیه وزیر کار، سیموس اوریگان جونیور.

[ad_1]

16 مارس 2022 Gatineau، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

امروز، وزیر کار، سیموس اوریگان جونیور، بیانیه زیر را در رابطه با مذاکرات چانه زنی جمعی بین راه‌آهن اقیانوس آرام کانادا و کنفرانس ریلی Teamsters Canada صادر کرد:

راه‌آهن اقیانوس آرام کانادا و کنفرانس ریلی Teamsters کانادا در حال مذاکره برای تمدید قرارداد جمعی خود بوده‌اند و تاکنون نتوانسته‌اند به توافق برسند. امروز، کارفرما از قصد خود برای قفل کردن کارمندان از 20 مارس اطلاع داد.

دولت ما به فرآیند چانه زنی دسته جمعی احترام می گذارد و به آن ایمان دارد، زیرا می دانیم که بهترین معاملات، معاملاتی است که طرفین بر سر میز مذاکره به دست می آورند.

وزیر حمل و نقل، عمر الغبرا، و من اثرات توقف احتمالی کار را درک می کنیم و وضعیت را از نزدیک زیر نظر داریم. ما خوشحالیم که هر دو طرف هنوز در حال مذاکره هستند. ما مستقیماً با طرف‌ها در تماس بوده‌ایم و از آنها خواسته‌ایم تا برای حل مسائل و دستیابی به توافق در سریع‌ترین زمان ممکن با یکدیگر همکاری کنند و به این کار ادامه خواهیم داد.

دولت قویاً هر دو طرف را تشویق می‌کند تا مصالحه‌های لازم را برای دستیابی به توافقی که برای کارگران و کارفرما منصفانه باشد، در نظر بگیرند. کانادایی ها در طول همه گیری همه گیر با هم کار کرده اند تا راه حل هایی برای چالش های جمعی ما بیابند. آنها از چنین بازیگرانی در اقتصاد ملی ما نیز همین انتظار را دارند.

سرویس میانجیگری و سازش فدرال از ماه دسامبر با طرفین همکاری نزدیک داشته است تا به آنها کمک کند تا به توافق برسند و با آنها پشت میز می‌ماند تا در مذاکرات به آنها کمک کند.»

پیوند مرتبط

سرویس میانجیگری و سازش فدرال

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.