بیانیه وزیر پتیپاس تیلور در مورد سمین ملی فرانسه 2022

[ad_1] GATINEAU، 14 مارس 2022 امروز، در حالی که سمین ملی فرانسه را آغاز می کنیم، به مردم فرانسه زبان و فرانکوفیل در کانادا و سراسر جهان می پیوندم تا زبان فرانسوی را جشن بگیریم که همه ما به اشتراک می گذاریم و آن را عزیز می دانیم. این هفته فرصتی است برای تجلیل از

کد خبر : 178993
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۷:۰۳
بیانیه وزیر پتیپاس تیلور در مورد سمین ملی فرانسه 2022

[ad_1]

GATINEAU، 14 مارس 2022

امروز، در حالی که سمین ملی فرانسه را آغاز می کنیم، به مردم فرانسه زبان و فرانکوفیل در کانادا و سراسر جهان می پیوندم تا زبان فرانسوی را جشن بگیریم که همه ما به اشتراک می گذاریم و آن را عزیز می دانیم. این هفته فرصتی است برای تجلیل از نحوه گردآوری زبان و فرهنگ فرانسوی و تأکید بر اهمیت حمایت از جوامع فرانسوی زبان که باعث افزایش سرزندگی کشور ما و تضمین پایداری فرهنگ فرانسه می شود.

زبان زیبای فرانسوی ما نه تنها به تعریف هویت ما به عنوان یک مردم و شخصیت منحصربه‌فرد ملت کانادا کمک می‌کند، بلکه ادغام، مشارکت و گفتگو با جوامع فرانسوی زبان در اینجا و خارج از کشور را تسهیل می‌کند.

کمی بیش از 50 سال پیش، ما آن را پذیرفتیم قانون زبان های رسمی، که وضعیت مساوی فرانسه و انگلیسی را در این کشور به رسمیت می شناسد. با این حال، واقعیت زبان فرانسه در کانادا به ما نشان داد که اقدامات قابل توجهی لازم است برای در نظر گرفتن کاهش زبان فرانسه در آمریکای شمالی و حمایت بیشتر از این زبان از ساحل به ساحل به ساحل دیگر انجام شود. در 1 مارس، من مفتخر بودم که لایحه ای را برای نوسازی و بهبود وضع ارائه کنم قانون زبان های رسمی.

این نسخه جدید قانون، زوال زبان فرانسه را به چالش می‌کشد، از نهادهای اقلیت به زبان رسمی محافظت می‌کند و از حق خدمت و کار به زبان فرانسوی در کسب‌وکارهای خصوصی تحت نظارت فدرال در کبک و در مناطقی با حضور قوی فرانسوی زبان تضمین می‌کند.

در طول Semaine Nationale de la Francophonie، من از همه دعوت می‌کنم که با یادگیری در مورد یک هنرمند فرانسوی جدید، خواندن کتابی که به زبان فرانسوی نوشته شده است، یا شرکت در فعالیت‌هایی که به شما در یادگیری و درک بهتر فرانسه کمک می‌کند، فرانسوی را جشن بگیرند. ما باید با هم به شکوفایی آن کمک کنیم تا آن را برای نسل های آینده زنده نگه داریم.

از طرف دولت کانادا، برای همه فرانسوی‌ها و فرانسوی‌ها – در هر بخش از این کشور و در سراسر جهان – آرزوی یک Semaine Nationale de la Francophonie فوق‌العاده دارم!

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.