بیانیه وزیر مندیچینو به مناسبت دو سال از تیراندازی گسترده در نوا اسکوشیا

[ad_1] اتاوا، 18 آوریل 2022 – امروز، محترم مارکو مندیچینو، وزیر ایمنی عمومی بیانیه زیر را صادر کرد: دو سال پیش در چنین روزی، در بدترین تیراندازی دسته جمعی در تاریخ کشورمان، زندگی تعداد بی شماری از مردم نوا اسکوشیا برای همیشه تغییر کرد. دو سال است که تام باگلی، کریستن و بچه بیتون، جیمی

کد خبر : 195198
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۰۱
بیانیه وزیر مندیچینو به مناسبت دو سال از تیراندازی گسترده در نوا اسکوشیا

[ad_1]

اتاوا، 18 آوریل 2022 – امروز، محترم مارکو مندیچینو، وزیر ایمنی عمومی بیانیه زیر را صادر کرد:

دو سال پیش در چنین روزی، در بدترین تیراندازی دسته جمعی در تاریخ کشورمان، زندگی تعداد بی شماری از مردم نوا اسکوشیا برای همیشه تغییر کرد.

دو سال است که تام باگلی، کریستن و بچه بیتون، جیمی بلر، گرگ بلر، جوی باند و پیتر باند، لیلیان کمبل هیسلوپ، کوری الیسون، جینا گولت، لیزا مک‌کالی، داون مدسن، فرانک گولنچین، شان مک‌لئود، آلانا را از دست داده‌ایم. جنکینز، هدر اوبراین، جولین الیور، امیلی تاک، آرون تاک، بازیگر نقش اول. هایدی استیونسون، جوی وبر، الیزابت جوآن توماس، جان جوزف زال. امروز به یاد آنها هستیم.

این ۲۲ روح از اقشار مختلف زندگی می‌آمدند. خانواده داشتند. آنها دوستانی داشتند. آنها دوست داشتند. و آنها محل اجتماعات خود بودند – در Portapique، Wentworth، Debert، Shubenacadie و بسیاری از شهرهای دیگر در سراسر نوا اسکوشیا. علاوه بر این، مواردی مانند Cst وجود دارد. چاد موریسون که مجروح شد و هر روز رنج می برد. امروز ما آنها را گرامی می داریم.

در حالی که ممکن است دو سال گذشته باشد، بسیاری از زخم ها باز و خام باقی می مانند. برخی ممکن است هرگز درمان نشوند. این به ویژه در مورد اعضای RCMP H Division صدق می کند که هم به این تراژدی پاسخ دادند و هم دوست و همکار خود را از دست دادند. در چنین استانی تنگ، تعداد کمی از خانواده ها تحت تأثیر قرار نگرفتند. امروز با آنها عزاداری می کنیم.

ما به دنبال درک وقایع آن روز غم انگیز برای قربانیان و خانواده های آنها هستیم. تحقیق عمومی مشترک در مورد تراژدی نوا اسکوشیا آوریل 2020 (کمیسیون تلفات جمعی) در حال بررسی برخی از سوالات سختی است که باید با هم با آنها روبرو شویم، از جمله دسترسی به سلاح گرم، پاسخ مجریان قانون و نقش خشونت مبتنی بر جنسیت. در حالی که این روند آسان نیست، تحقیقات عمومی مستقل به پیگیری استوار خود برای حقیقت ادامه خواهد داد.

به عنوان وزیر امنیت عمومی، این تعهد جدی من است که تمام تلاش خود را برای درس گرفتن از این فاجعه انجام خواهیم داد – و تمام تلاش خود را برای اطمینان از تکرار آن هرگز انجام خواهیم داد.

امروز تمام کانادا با نوا اسکوشیا غمگین است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.