بیانیه وزیر مسکن و تنوع و شمول در مورد انتصاب وکیل فدرال مسکن کانادا

[ad_1] اتاوا، انتاریو – هر کانادایی سزاوار یک مکان امن و مقرون به صرفه است که بتواند آن را خانه بداند. به همین دلیل است که دولت ما اولین استراتژی ملی مسکن (NHS) کشورمان را اجرا کرد – یک طرح ۷۲ میلیارد دلاری برای ایجاد مسکن بیشتر و ایجاد هزاران شغل با درآمد خوب طبقه

کد خبر : 165197
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
بیانیه وزیر مسکن و تنوع و شمول در مورد انتصاب وکیل فدرال مسکن کانادا

[ad_1]

اتاوا، انتاریو – هر کانادایی سزاوار یک مکان امن و مقرون به صرفه است که بتواند آن را خانه بداند. به همین دلیل است که دولت ما اولین استراتژی ملی مسکن (NHS) کشورمان را اجرا کرد – یک طرح ۷۲ میلیارد دلاری برای ایجاد مسکن بیشتر و ایجاد هزاران شغل با درآمد خوب طبقه متوسط. تا کنون، دولت ما به بیش از یک میلیون کانادایی کمک کرده است که از ساحلی به ساحلی دیگر کمک کند، و ما به طور خستگی ناپذیر تلاش می کنیم تا مطمئن شویم که هیچ کس پشت سر نخواهد ماند.

به همین دلیل است که من خوشحالم که انتصاب Marie-Josée Houle را به عنوان وکیل فدرال مسکن کانادا (FHA) برای یک دوره 3 ساله از امروز اعلام کنم. دولت ما تضمین کرده است که این فرآیند انتخاب به شیوه ای باز، شفاف و مبتنی بر شایستگی انجام شده است.

خانم هول مجموعه‌ای از تخصص‌ها را در بخش مسکن به همراه دارد، از جمله بیش از 16 سال به عنوان یک مدافع مردمی، کار مستقیم با جوامع و کانادایی‌ها در سراسر کشور برای بهبود مسکن در کانادا. در میان بسیاری از سازمان‌های قبلی که با آنها خدمت کرده است، خانم هول از طریق کارش با Action-Logement، شرکت مسکن غیرانتفاعی انتاریو و آژانس مسکن تعاونی: مسکن مقرون به صرفه، با چالش‌های موجود روبرو شد.

نقش فدرال وکیل مسکن ترویج و حمایت از حقوق مسکن در کانادا با انجام تحقیقات مستقل، مشاوره با افراد دارای تجربه زیسته در مورد نیاز به مسکن و/یا بی خانمانی، کار با گروه‌های آسیب‌پذیر و سازمان‌های جامعه مدنی و همچنین بررسی و ارزیابی موارد ارسالی است. در مورد مسائل مسکن سیستمیک تحت صلاحیت فدرال.

دفتر FHA در کمیسیون حقوق بشر کانادا مستقر خواهد شد که پشتیبانی اداری، خدمات و تسهیلات را برای FHA در تمام مدت مأموریتش ارائه خواهد کرد.

دولت ما به رسمیت شناخته است که حق داشتن مسکن مناسب یک حقوق اساسی بشر است. اعلامیه امروز به ما کمک می‌کند تا یک قدم به اطمینان از دسترسی همه افراد در سراسر کشور به خانه نزدیک‌تر شویم، زیرا FHA به ارزیابی تأثیر برنامه‌های NHS بر گروه‌های آسیب‌پذیر، افراد با تجربه زندگی در نیاز به مسکن و افراد با تجربه زندگی کمک می‌کند. بی خانمانی

FHA تمرکز ویژه ای بر افرادی خواهد داشت که بیشترین نیاز به مسکن را دارند، مانند زنان و کودکان فراری از خشونت خانگی، سالمندان، افراد بومی، بی خانمان ها، افراد دارای معلولیت، کسانی که با سلامت روان و مسائل مربوط به اعتیاد سر و کار دارند، کهنه سربازان، بزرگسالان جوان، نژادپرستان. گروه ها و تازه واردان به کانادا.

من مشتاقانه منتظر همکاری با خانم هول و دریافت توصیه ها و توصیه های او در مورد چگونگی انطباق بهترین سیاست ها و برنامه های مسکن هستم تا مردم و خانواده های کانادایی بتوانند به مسکن مناسب، مناسب، مقرون به صرفه و ایمن دسترسی داشته باشند که نیازهای آنها را برآورده کند. .

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.