بیانیه وزیر ساجان در مورد هفته توسعه بین المللی 2022

[ad_1] 6 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا، امروز بیانیه زیر را برای آغاز هفته توسعه بین المللی 2022 که از 6 تا 12 فوریه برگزار می شود، صادر کرد: هفته توسعه بین‌المللی فرصتی است

کد خبر : 166115
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
بیانیه وزیر ساجان در مورد هفته توسعه بین المللی 2022

[ad_1]

6 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا، امروز بیانیه زیر را برای آغاز هفته توسعه بین المللی 2022 که از 6 تا 12 فوریه برگزار می شود، صادر کرد:

هفته توسعه بین‌المللی فرصتی است برای شناخت افراد و سازمان‌هایی که در ریشه‌کن کردن فقر و ساختن جهانی صلح‌آمیزتر، فراگیرتر و مرفه‌تر نقش دارند.

همچنین فرصتی است تا به خود یادآوری کنیم که چالش های جهانی نیز چالش های کانادا هستند. تداوم درگیری ها، تغییرات آب و هوایی و کووید-19 همه ما را تحت تاثیر قرار می دهد و ما باید همچنان با این چالش ها روبرو شویم زیرا بدانیم که کمک به برخی از ما امروز به همه ما فردا کمک خواهد کرد.

به همین دلیل است که کانادا همچنان به برنامه 2030 سازمان ملل متحد برای توسعه پایدار، از جمله 17 هدف توسعه پایدار، متعهد است. این اهداف گسترده و جاه‌طلبانه هستند و مسیری را برای رسیدن ما به دنیای بهتر ترسیم می‌کنند – برای دستیابی به برابری جنسیتی، ایجاد اقتصادهای انعطاف‌پذیر و در عین حال حفاظت از کره زمین، و اطمینان از دسترسی همه به آموزش و مراقبت‌های بهداشتی، از جمله واکسن ها.

«موضوع هفته توسعه بین‌المللی کانادا، برو برای اهداف است، زیرا با توجه به همه‌گیری و بهبودی از آن، اهداف مهم‌تر از همیشه هستند. آنها به ما اهداف واقعی و برنامه کاری برای دستیابی به آنها می دهند.

کانادایی‌ها می‌دانند که همه ما باید نقشی داشته باشیم، به همین دلیل است که ما کانادایی‌ها را به چالش کشیده‌ایم تا به ما نشان دهند که در زندگی شخصی‌شان چه می‌کنند تا به حمایت از اهداف توسعه پایدار کمک کنند. در مورد مسابقه ای که در حال اجرا هستیم و اینکه چگونه می توانید در ساختن آینده ای پایدارتر و برابر برای همه مشارکت کنید، بیاموزید. این #IDW2022، بیایید با هم #برای اهداف برویم!

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.