بیانیه وزیر زراعت و کشاورزی در مورد هفته اقدام پسماند مواد غذایی

[ad_1] 07 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، بیانیه زیر را به مناسبت هفته اقدام ضایعات غذایی منتشر کرد: هر ساله بیش از نیمی از مواد غذایی کانادا در هر مرحله از زنجیره تامین مواد غذایی هدر می‌رود: برداشت، ذخیره‌سازی،

کد خبر : 175545
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲:۴۰
بیانیه وزیر زراعت و کشاورزی در مورد هفته اقدام پسماند مواد غذایی

[ad_1]

07 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، بیانیه زیر را به مناسبت هفته اقدام ضایعات غذایی منتشر کرد:

هر ساله بیش از نیمی از مواد غذایی کانادا در هر مرحله از زنجیره تامین مواد غذایی هدر می‌رود: برداشت، ذخیره‌سازی، فرآوری، تولید، حمل‌ونقل، خرده‌فروشی، توزیع، خدمات غذا و در خانه.

و نه تنها غذا هدر می‌رود، بلکه باید انرژی و منابعی را که برای آوردن غذا به سفره‌هایمان صرف می‌شود، در نظر بگیریم. بر اساس برنامه محیط زیست سازمان ملل، اگر ضایعات مواد غذایی یک کشور بود، پس از ایالات متحده و چین، سومین ردپای بزرگ کربن را داشت.

این هفته، مردم در سراسر جهان درگیر هفته اقدام پسماند مواد غذایی هستند تا سهم خود را برای محیط زیست و سیاره زمین انجام دهند. موضوع امسال، «ضایعات مواد غذایی تغییرات آب و هوایی را تغذیه می‌کند» یادآوری می‌کند که ضایعات مواد غذایی تقریباً هشت درصد از کل گازهای گلخانه‌ای در سراسر جهان را تشکیل می‌دهند.

دو سال پیش، دولت ما با راه‌اندازی چالش 20 میلیون دلاری کاهش ضایعات غذایی، در مورد ضایعات مواد غذایی اقدام کرد و جوایز نقدی برای ایده‌های نوآورانه کارآفرینان کانادایی ارائه کرد. و ما از پاسخ هیجان زده شدیم – بیش از 500 ایده الهام بخش برای جلوگیری، منحرف کردن و تغییر ضایعات مواد غذایی. چالش واقعی انتخاب برندگان خواهد بود!

هر ارسالی که دریافت کرده‌ایم پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای ارزش‌گذاری بهتر غذا، کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، و پاسخ به برخی از سیستم‌های غذایی اصلی و چالش‌های تغییرات آب و هوایی که سیاره ما امروز با آن مواجه است، دارد.

چالش کاهش ضایعات غذایی یک ستون کلیدی در سیاست غذایی ما برای کانادا است، نقشه راه ما برای یک سیستم غذایی سالم تر و پایدارتر در کانادا – نقشه ای که بر اساس برنامه جاه طلبانه دولت برای حمایت از رشد کشاورزان و کسب و کارهای مواد غذایی در کانادا است.

با اقدام در زمینه ضایعات مواد غذایی، می توانیم در هزینه ها صرفه جویی کنیم، از محیط زیست محافظت کنیم و فرصت های تجاری جدیدی را برای کارآفرینان کشاورزی خود ایجاد کنیم. و ما می‌توانیم گام‌های بزرگی در راستای تحقق هدف توسعه پایدار سازمان ملل برای کاهش ضایعات جهانی مواد غذایی تا سال 2030 برداریم.

زنجیره تامین مواد غذایی کانادا می تواند با بهبود مدیریت موجودی و کاوش در کاربردهای جدید ضایعات غذایی مانند خوراک حیوانات، سوخت های زیستی و محصولات جدید، در مورد ضایعات مواد غذایی اقدام کند.

پس چگونه کانادایی ها می توانند در این هفته شرکت کنند؟ آنچه را که نمی خورید فریز کنید، تمام غذاهای باقیمانده خود را مصرف کنید – و از انداختن غذا فقط به این دلیل که بهترین تاریخ قبل از آن گذشته است، خودداری کنید.

پس بیایید همه سهم خود را برای هفته اقدام ضایعات غذایی انجام دهیم — نه تنها این هفته، بلکه در تمام طول سال!

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.