بیانیه وزیر زراعت و مواد غذایی به مناسبت روز جهانی زن

[ad_1] 8 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا در روز جهانی زن، زنان پیشرو در صنعت کشاورزی و صنایع غذایی کشاورزی در کلاس جهانی کانادا را جشن می گیریم. در سرتاسر کشور ما، در مزارع و مشاغل غذایی، زنان در حال نوآوری هستند و مرزها را جابجا می

کد خبر : 175907
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷
بیانیه وزیر زراعت و مواد غذایی به مناسبت روز جهانی زن

[ad_1]

8 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

در روز جهانی زن، زنان پیشرو در صنعت کشاورزی و صنایع غذایی کشاورزی در کلاس جهانی کانادا را جشن می گیریم. در سرتاسر کشور ما، در مزارع و مشاغل غذایی، زنان در حال نوآوری هستند و مرزها را جابجا می کنند. ما از هر کاری که برای کمک به تغذیه کانادایی ها در این دوران بسیار چالش برانگیز انجام می دهند، سپاسگزاریم.

امروزه، بیش از هر زمان دیگری، زنان در مزارع، آزمایشگاه‌های علمی، و در صنعت و سازمان‌های دولتی نقش‌های رهبری را ایفا می‌کنند. در دسامبر گذشته، سمت ریاست کمیسیون لبنیات کانادا برای اولین بار به یک زن رسید. مدتی قبل، کانادا از اولین زن ما که به عنوان مدیر ارشد دامپزشکی خدمت می کند، استقبال کرد. جنیفر هیز و دکتر مری جین ایرلند به بسیاری از زنان دیگر می‌پیوندند که در میزهای تصمیم‌گیری می‌نشینند و مسیر را برای بسیاری دیگر روشن می‌کنند.

در علم، زنان به اکتشافات جدید ادامه می دهند که این بخش را قوی و پایدار نگه می دارد. مهارت ها و دیدگاه های آنها همچنان بر تلاش های در حال انجام برای ایجاد آینده ای پایدار برای بخش کشاورزی کانادا است.

زنان در کشاورزی سال‌های بی‌شماری در پشت صحنه بوده‌اند — از مزرعه حمایت می‌کنند، اما بدون شناسایی. در حالی که گام های زیادی به جلو برداشته شده است، هنوز کارهای بیشتری برای حمایت از زنان در این بخش باید انجام شود. زنان همچنان با غلبه بر موانع بیشتری نسبت به همتایان مرد خود مواجه هستند. دولت کانادا اذعان دارد که این بار برای شکستن موانع و مبارزه با نابرابری و تبعیض سیستمی نباید بر دوش زنان باشد.

بر اساس گزارش سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد، در کشورهای در حال توسعه، اگر زنان در سراسر جهان مانند مردان به اطلاعات، زمین، فناوری های بهبود یافته، تامین مالی و بازار دسترسی داشته باشند، می توانند بازده کشاورزی خود را تا 30 درصد افزایش دهند. و بیش از 100 میلیون نفر را از گرسنگی نجات دهد. با سرمایه گذاری روی زنان، ما واقعاً اقتصاد را برای همه تقویت می کنیم.

دولت ما به کار خود ادامه خواهد داد تا اطمینان حاصل شود که زنان از فرصت ها و حمایت های لازم برای مشارکت، رهبری و موفقیت در این بخش شگفت انگیز برخوردار خواهند بود. موضوع ما برای امسال “زنان الهام بخش” #IWD2022 است.

بیایید به توانمندسازی زنان برای رسیدن به ارتفاعات بیشتر ادامه دهیم – و اجازه دهیم آنها به ما الهام بخشند!

روز جهانی زن مبارک!

محترم ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و کشاورزی

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.