بیانیه وزیر رودریگز، وزیر حسین و وزیر لامتی در روز حقوق بشر

[ad_1] اتاوا، 10 دسامبر 2021 در کانادا و در سراسر جهان، ما باید برای از بین بردن نابرابری ها و پیشبرد احترام به حقوق بشر با یکدیگر همکاری کنیم. در حالی که طی سال‌ها پیشرفت واقعی داشته‌ایم، باید برای رسیدگی به چالش‌هایی که مردم در سراسر کشور با آن روبرو هستند، بیشتر تلاش کنیم. در

کد خبر : 140962
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۴۴
بیانیه وزیر رودریگز، وزیر حسین و وزیر لامتی در روز حقوق بشر

[ad_1]

اتاوا، 10 دسامبر 2021

در کانادا و در سراسر جهان، ما باید برای از بین بردن نابرابری ها و پیشبرد احترام به حقوق بشر با یکدیگر همکاری کنیم. در حالی که طی سال‌ها پیشرفت واقعی داشته‌ایم، باید برای رسیدگی به چالش‌هایی که مردم در سراسر کشور با آن روبرو هستند، بیشتر تلاش کنیم.

در چنین روزی در سال 1948، مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعلامیه جهانی حقوق بشر را برای به رسمیت شناختن و حمایت از حقوق اساسی بشر برای همه در همه جا اعلام کرد. موضوع امسال برابری – کاهش نابرابری ها، پیشبرد حقوق بشر است.

امسال که پنجاهمین سالگرد سیاست چندفرهنگی کانادا را جشن می گیریم، باید تعهد خود را برای جسورتر، قوی تر و استوارتر در مبارزه علیه نژادپرستی، تبعیض، تعصب و نفرت تقویت کنیم.

کارهای مهمی در طول سال ها برای حمایت و حمایت از حقوق بشر در داخل انجام شده است. برنامه چالش های دادگاه، که توسط دولت ما در سال 2017 احیا شد، با حمایت مالی از چالش های قوانین و سیاست هایی که ممکن است این حقوق را نقض کند، به حمایت از حقوق زبان و حقوق بشر کانادایی ها کمک کرده است. این برنامه سنگ بنای تعهد دولت کانادا به کانادایی متنوع، عادلانه و فراگیر است که به حقوق بشر احترام می گذارد و برای کاهش نابرابری ها تلاش می کند.

تلاش‌های قابل‌توجهی برای تقویت مبادلات بین جامعه مدنی و سازمان‌های بومی در مورد مسائل مربوط به اجرای حقوق بشر بین‌المللی توسط کانادا، همانطور که در اعلامیه جهانی حقوق بشر و هفت معاهده بین‌المللی حقوق بشر که کانادا عضو آن است، در حال انجام است. ما از تخصص این سازمان ها و تلاش آنها برای تشویق ما به انجام بهتر تشکر می کنیم.

همانطور که در تلاش برای پایان دادن به مبارزه با همه‌گیری کووید-19 هستیم، می‌دانیم که جمعیت‌های آسیب‌پذیر در سراسر جهان به طور نامتناسبی تحت تأثیر قرار گرفته‌اند و همچنان رنج می‌برند. از طریق این بهبود، ما باید به تضمین رعایت حقوق بشر و اینکه افراد آسیب پذیر و جوامع در معرض خطر در قلب سیاست ها و اقدامات ما باقی می مانند، ادامه دهیم. ما نباید کسی را پشت سر بگذاریم.

اوایل سال جاری، قانون اعلامیه سازمان ملل متحد در مورد حقوق مردمان بومی به اجرا درآمد. این اقدام به عنوان یک نقشه راه برای اجرای بیانیه و برای پیشبرد آشتی به شیوه ملموس عمل خواهد کرد. به عنوان گام بعدی، ما در حال راه اندازی یک فرآیند مشاوره و همکاری با اولین ملل، اینویت و متیس هستیم تا به کار حیاتی اجرای قانون ادامه دهیم. ما با هم، در مشارکت با مردم بومی، اقدامات مشخصی را برای ترویج و حمایت از حقوق بومیان و شکل دادن به روابط جدید بر اساس تأیید حقوق، احترام، همکاری و مشارکت ایجاد خواهیم کرد.

سال آینده، چهلمین سالگرد آن را جشن خواهیم گرفت منشور حقوق و آزادی های کانادا. منشور به ساخت کشوری کمک کرده است که در آن مردم، به عنوان برابر، بتوانند برای ایجاد فرصت ها با یکدیگر همکاری کنند. روح و جوهر منشور در مرکز پیشرفت کانادا قرار دارد و باید الهام بخش همه ما باشد تا در جهت ایجاد جامعه ای عادلانه تر و دلسوزتر تلاش کنیم.

حفاظت و پیشبرد حقوق بشر در داخل و در سراسر جهان وظیفه مشترک ماست. با هم، هنوز کار زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

بیایید برای یکدیگر بایستیم، برای کسانی که صدایشان شنیده نمی شود صحبت کنیم، برابری را ترویج کنیم و همیشه به حقوق بشر احترام بگذاریم. ما با هم می توانیم کشور و جهانی را شکل دهیم که همه ما مفتخریم که به نسل های آینده منتقل کنیم.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.