بیانیه وزیر حسین به مناسبت روز جهانی زن

[ad_1] اتاوا، 8 مارس 2022 امروز، کانادایی ها به جامعه جهانی ما می پیوندند تا روز جهانی زن (IWD) را جشن بگیرند. برای تقریبا 50 سال، IWD دستاوردهای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بسیاری از زنان و دختران در کانادا و سراسر جهان را برجسته کرده است. موضوع امسال «زنان الهام‌بخش زنان» است. از زنان

کد خبر : 176446
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
بیانیه وزیر حسین به مناسبت روز جهانی زن

[ad_1]

اتاوا، 8 مارس 2022

امروز، کانادایی ها به جامعه جهانی ما می پیوندند تا روز جهانی زن (IWD) را جشن بگیرند. برای تقریبا 50 سال، IWD دستاوردهای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بسیاری از زنان و دختران در کانادا و سراسر جهان را برجسته کرده است.

موضوع امسال «زنان الهام‌بخش زنان» است. از زنان و دخترانی که با نشان دادن رهبری در انتخاب‌هایی که در زندگی روزمره خود برای کمک به بخش‌های مختلف جامعه کانادا انجام می‌دهند، الهام‌بخش ما هستند، تجلیل می‌شود.

پیشرفت هایی در راستای برابری جنسیتی در کانادا حاصل شده است. با این حال، باید اذعان کنیم که هنوز چالش‌های بسیاری وجود دارد که زنان و دختران در کشور ما با آن مواجه هستند.

زنان و زنان بومی از جوامع نژادی و مذهبی همچنان در سراسر کانادا با زن ستیزی، نفرت، تعصب و تبعیض روبرو هستند. این اقدامات در کشور ما جایی ندارد و دولت کانادا از طریق استراتژی ضد نژادپرستی ما اقدام می کند.

به عنوان بخشی از سرمایه گذاری های جاری، از جمله بیش از 13 میلیون دلار از سال 2018، ما از پروژه هایی با تمرکز بر حذف موانع سیستمی و پیشبرد برابری جنسیتی برای زنان و دختران نژادپرستانه، اقلیت های مذهبی و بومی حمایت می کنیم، که برای سلامت و سلامت کلی آنها حیاتی است. بودن.

با این حال، ما همچنین شاهد تاثیر نامتناسبی بر جوامع نژادپرستانه در طول همه گیری، به ویژه زنان نژادپرستانه بوده ایم. به همین دلیل است که دولت کانادا صندوق پاسخ و بازیابی فمینیستی را معرفی کرد، که تضمین می کند که همه گیری به از دست دادن دستاوردهایی که به سختی زنان در کشور ما به دست آورده اند، منجر نمی شود.

وقتی زنان موفق می شوند، همه ما موفق می شویم. به عنوان وزیر مسکن و تنوع و شمول، من همه کانادایی ها را تشویق می کنم که برای شناسایی، جشن گرفتن و حمایت از زنان و دخترانی که موانع را در هم می شکند و برای ایجاد جامعه ای برابرتر و برابرتر برای همه تلاش می کنند، وقت بگذارند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.