بیانیه وزیر ترانسپورت و دبیر پارلمان به وزیر حمل و نقل به مناسبت روز جهانی زن

[ad_1] 8 مارس 2022 حمل و نقل اتاوا کانادا وزیر حمل و نقل محترم عمر الغبرا و آنی کوتراکیس دبیر پارلمانی وزیر حمل و نقل امروز به مناسبت روز جهانی زن این بیانیه را صادر کردند: روز جهانی زن فرصتی است برای تجلیل از دستاوردهای زنان و در عین حال تامل در مورد راه هایی

کد خبر : 175984
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳
بیانیه وزیر ترانسپورت و دبیر پارلمان به وزیر حمل و نقل به مناسبت روز جهانی زن

[ad_1]

8 مارس 2022 حمل و نقل اتاوا کانادا

وزیر حمل و نقل محترم عمر الغبرا و آنی کوتراکیس دبیر پارلمانی وزیر حمل و نقل امروز به مناسبت روز جهانی زن این بیانیه را صادر کردند:

روز جهانی زن فرصتی است برای تجلیل از دستاوردهای زنان و در عین حال تامل در مورد راه هایی که می توانیم به کار در راستای برابری جنسیتی ادامه دهیم.

موضوع امسال، «زنان الهام‌بخش زنان»، از زنانی تجلیل می‌کند که با نشان دادن رهبری در زمینه‌های مربوطه خود، الهام‌بخش ما هستند. ما مفتخریم که در کانادا، زنان از آزادی تحصیل و رهبری در رشته مورد علاقه خود، مراقبت از خانواده و بیان آشکار هویت و اعتقادات خود برخوردارند.

در بخش حمل و نقل کانادا، ما همچنان تنوع، شمول و نمایندگی را در اولویت قرار می دهیم. با این حال، هنوز تعداد کمی از زنان در نقش هایی مانند خلبانی، دریانوردی و کامیون دار وجود دارد. در حالی که تعداد زنان در بخش دریایی در حال افزایش است، آنها تنها 2 درصد از مشاغل مورد تقاضا را در این زمینه دارند. در بخش حمل و نقل تجاری – منطقه ای که کمبود نیروی کار بر زنجیره تامین ما فشار وارد می کند – فقط 3.5 درصد از رانندگان کامیون زن هستند. و در حالی که بیش از 42 درصد از کارگران در بخش هوانوردی زن هستند، تنها 7 درصد آنها خلبان هستند. ما می دانیم که برای پیشبرد برابری جنسیتی و حمایت از زنان برای دستیابی به تلاش های حرفه ای و شخصی شان، باید کارهای زیادی انجام دهیم.

بسیاری از پیشگامان باورنکردنی در این بخش وجود دارند که الهام بخش دیگران هستند. افرادی مانند ویکی گروبر، اولین زن استاد بندر در تاریخ 109 ساله بندر همیلتون. همچنین، مری روث بروکس، که پروفسور بازنشسته در دانشگاه دالهوسی است، توسط Order of Canada منصوب شد. تحقیقات مشهور او در حمل و نقل دریایی، عملکرد و مدیریت زنجیره تامین الهام بخش دیگران در این زمینه مهم است. کاپیتان جودی کامرون یکی دیگر از انتصاب‌های Order of Canada است و اولین خلبان زن بود که توسط Air Canada استخدام شد. حرفه پیشگامانه او در هوانوردی الهام بخش زنان و دختران بیشماری است تا راه او را دنبال کنند.

«در حالی که اقتصاد از همه‌گیری بهبود می‌یابد و با تمرکز بر آینده‌ای عادلانه‌تر، مشارکت کامل و برابر زنان در بخش حمل‌ونقل برای موفقیت ما ضروری است.

“زنان الهام بخش زنان برای از بین بردن موانع هستند. این برای صنعت و جوامع ما خوب است. ما از همه رهبرانی که راه را برای زنان دیگر هموار کرده اند تشکر می کنیم و مشتاقانه منتظر رشد برابری جنسیتی در بخش حمل و نقل و فراتر از آن هستیم.”

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.