بیانیه وزیر بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، در مورد اثرات محاصره مرزی بر زنجیره تامین کانادا

[ad_1] 14 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا محاصره مرزی در سراسر کشور بر جابجایی ایمن دام، خوراک و کالاها تأثیر می گذارد و بر زنجیره تأمین مواد غذایی کانادا تأثیر منفی می گذارد. این اختلالات اقتصاد و امنیت عمومی ما را تهدید کرده است و به کشاورزان،

کد خبر : 167868
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
بیانیه وزیر بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، در مورد اثرات محاصره مرزی بر زنجیره تامین کانادا

[ad_1]

14 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

محاصره مرزی در سراسر کشور بر جابجایی ایمن دام، خوراک و کالاها تأثیر می گذارد و بر زنجیره تأمین مواد غذایی کانادا تأثیر منفی می گذارد. این اختلالات اقتصاد و امنیت عمومی ما را تهدید کرده است و به کشاورزان، مشاغل کوچک و جوامع ما در سراسر کشور آسیب می رساند.

امروز با نمایندگان صنعت گوشت از سراسر کانادا برای بحث در مورد وضعیت فعلی و تأثیر محاصره های مرزی بر حمل و نقل حیوانات زنده و صادرات گوشت گاو، جابجایی خوراک دام و عرضه کلی غذا برای کانادایی ها به گفتگو نشستم.

وقتی با رهبران صنعت ملاقات کردم، آنها به من گفتند که محاصره تأثیر قابل توجهی بر معیشت خانواده‌های مزرعه‌دار کانادایی و مشاغلی دارد که نمی‌توانند تاخیر بیشتری را تحمل کنند.

من همچنین شنیده ام که حمل و نقل حیوانات با تأخیر و لغو می شود که خطرات جدی برای رفاه حیوانات ایجاد می کند. ما باید اطمینان حاصل کنیم که حیوانات، خوراک و مواد تشکیل دهنده می توانند به آرامی از مرز عبور کنند. این برای حمایت از تولیدکنندگان و محافظت از رفاه حیواناتی که بین کانادا و ایالات متحده سفر می کنند ضروری است

تأخیر در مرزها نیز خطر فاسد شدن کالاهای فاسد شدنی را افزایش می دهد. کانادایی ها باید اطمینان داشته باشند که عرضه مواد غذایی ما می تواند به تقاضاها پاسخ دهد و سیستم توزیع ما برای رفع نیازهای کانادایی ها به کار خود ادامه خواهد داد. ما باید این محاصره ها را پایان دهیم تا از هدر رفتن و هدر رفت مواد غذایی و همچنین هزینه های اضافی برای همه افراد در زنجیره تامین از جمله مصرف کنندگان کانادایی جلوگیری شود.

امروز عصر، دولت ما از قانون شرایط اضطراری استفاده کرد تا اطمینان حاصل شود که این محاصره ها و فعالیت های غیرقانونی به پایان می رسد. ما وضعیت را از نزدیک زیر نظر داریم و با شرکای فدرال و استانی خود برای شناسایی و کاهش اختلالات کار می کنیم.

من می‌خواهم از اکثریت قریب به اتفاق کامیون‌دارانی که در حال حاضر مشغول به کار هستند و هر روز و هر روز در حال انجام کارهای ضروری برای حفظ زنجیره تامین ما هستند تشکر کنم. کانادایی ها برای انجام کارهای درست، برای محافظت از آزادی ها و حقوق کانادایی ها برای بازگشت به کارهایی که دوست داریم انجام دهیم، قدم برداشته اند.

طی دو سال گذشته، زنجیره‌های تامین ما با چالش‌هایی مواجه شده‌اند که بر همه کانادایی‌ها، از جمله تولیدکنندگان کشاورزی و صنایع غذایی کشاورزی ما تأثیر گذاشته است. با وجود این، کشاورزان و تولیدکنندگان ما در سراسر کشورمان موفق شدند هر روز غذای سالم، مغذی و باکیفیت را به میز آشپزخانه ما بیاورند.

در حالی که ما به حقوق همه کانادایی ها برای اعتراض احترام می گذاریم، اشغال غیرقانونی گذرگاه های مرزی اصلی باید پایان یابد. کامیون داران سخت کوش ما برای عملکرد زنجیره تامین کشاورزی و مواد غذایی و کارایی اقتصاد ما ضروری هستند.”

– محترم ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و کشاورزی

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.