بیانیه وزیر بهداشت و درمان و سلامت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت – هفته ملی اهدای عضو و بافت (24 تا 30 فروردین)

[ad_1] بیانیه این هفته، هفته ملی آگاهی از اهدای عضو و بافت است – هفته ای برای افزایش آگاهی در مورد نیاز حیاتی به اهداکنندگان بیشتر در سراسر کشور. 26 آوریل 2022 | اتاوا، ON | بهداشت کانادا این هفته، هفته ملی آگاهی از اهدای عضو و بافت است – هفته ای برای افزایش آگاهی

کد خبر : 198784
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
بیانیه وزیر بهداشت و درمان و سلامت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت – هفته ملی اهدای عضو و بافت (24 تا 30 فروردین)

[ad_1]

بیانیه

26 آوریل 2022 | اتاوا، ON | بهداشت کانادا

این هفته، هفته ملی آگاهی از اهدای عضو و بافت است – هفته ای برای افزایش آگاهی در مورد نیاز حیاتی به اهداکنندگان بیشتر در سراسر کشور. همچنین زمانی برای تجلیل از زندگی کسانی است که پیوندهای نجات دهنده دریافت کرده اند، و کسانی که برای نجات دیگران اهدا کرده اند، مانند لوگان بولت، بازیکن هومبولت برونکوس، که والدینش به آرزوهای او برای تبدیل شدن به یک اهداکننده عضو، با اهدای اعضای بدنش احترام گذاشتند، قدردانی کنیم. پس از تصادف غم انگیز اتوبوس Humboldt Broncos در آوریل 2018. تصمیم لوگان جان شش نفر را نجات داد.

روز پیراهن سبز که اکنون هر ساله در 7 آوریل جشن گرفته می‌شود، به همه قربانیان و خانواده‌های آن تصادف مرگبار احترام می‌گذارد و به رسمیت می‌شناسد و از کانادایی‌ها می‌خواهد که راه لوگان را با اهدای عضو و بافت دنبال کنند.

در حالی که روز پیراهن سبز و اهدای لوگان باعث افزایش اهدای عضو و بافت معروف به اثر لوگان شد، در سال 2020، بیش از 4400 کانادایی منتظر پیوند عضو نجات بخش بودند و بسیاری دیگر منتظر پیوند بافت بودند. از این تعداد، 276 کانادایی در حالی که در لیست انتظار بودند جان خود را از دست دادند. علیرغم پیشرفت قابل توجه، ما هنوز نمی توانیم نیازهای همه بیمارانی که منتظر عضو هستند را برآورده کنیم و نیاز فوری به اهداکنندگان عضو بیشتر در کانادا وجود دارد.

همراه با استان ها و مناطق، خدمات خون کانادا، بیماران، خانواده ها، پزشکان و محققان – Health Canada در حال تلاش برای بهبود سیستم اهدا و پیوند اعضا از طریق Organ Donation and Transplantation Collaborative (همکاری) است.

برای دستیابی به این هدف مشترک، شرکت تعاونی در حال توسعه توصیه ها و اقدامات مشخصی است که به تغییرات دگرگون کننده در سیستم اهدا و پیوند اعضا کمک می کند. Health Canada همچنین برای طرح‌هایی مانند پروژه سیستم گزارش‌دهی داده‌ها و عملکرد پان‌کانادایی اهدا و پیوند اعضا (ODT) برای حمایت از بهبود دسترسی به ODT، مراقبت و نتایج برای کانادایی‌ها، بودجه ارائه می‌کند. این امر منجر به نتایج بهتر بیماران و افزایش تعداد و کیفیت پیوندهای موفق در سراسر کشور خواهد شد.

ما می دانیم که اهدای عضو یک تصمیم عمیقا شخصی است. اگر می خواهید اعضای بدن خود را اهدا کنید، مهم است که این تصمیم را با خانواده و عزیزان خود در میان بگذارید تا مطمئن شوید که خواسته های شما شناخته شده است. ما همچنین می دانیم که انتظار یا زندگی با پیوند عضو نجات دهنده می تواند باعث اضطراب، افسردگی و احساس گناه شود. اگر شما یا شخصی که می شناسید نیاز به پشتیبانی دارید، پورتال Wellness Together Canada 24/7 در دسترس است و خدمات آنلاین رایگان سلامت روان و مصرف مواد، از جمله جلسات مشاوره محرمانه را ارائه می دهد.

امروز و هر روز این هفته، ما شما را تشویق می‌کنیم که در مورد انتخاب یک اهداکننده زنده و ایجاد تغییر در زندگی شخصی فکر کنید. وقتی عضوی می دهید، خیلی بیشتر می دهید – امید و گرانبهاترین هدیه زمان بیشتر را می دهید. امروز به عنوان اهدا کننده عضو ثبت نام کنید.

ارجمند ژان ایو دوکلوس، PC، MP
کارولین بنت محترم، PC، MP

مخاطب

ماری فرانس پرولکس
دبیر مطبوعاتی
دفتر ژان ایو دوکلوس محترم
وزیر بهداشت
613-957-0200

ماجا استاکا
دبیر مطبوعاتی
دفتر کارولین بنت محترم
وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت
343-552-5568

روابط رسانه ای
بهداشت کانادا
613-957-2983
[email protected]

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.