بیانیه وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت درباره بحران اوردوز

[ad_1] بیانیه بیانیه وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت در مورد بحران اوردوز. 23 مارس 2022 | اتاوا، ON | بهداشت کانادا انتشار امروز داده های ملی در مورد مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد مواد افیونی و محرک ها و سایر آسیب ها، تأثیرات غم انگیز تداوم عرضه

کد خبر : 182702
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۳۷
بیانیه وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت درباره بحران اوردوز

[ad_1]

بیانیه

23 مارس 2022 | اتاوا، ON | بهداشت کانادا

انتشار امروز داده های ملی در مورد مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد مواد افیونی و محرک ها و سایر آسیب ها، تأثیرات غم انگیز تداوم عرضه مواد سمی به طور فزاینده و اینکه چگونه همه گیر COVID-19 بحران مصرف بیش از حد را تشدید کرده است را نشان می دهد. از ژانویه تا سپتامبر 2021 به طور متوسط ​​20 نفر جان خود را از دست می دهند و 17 نفر در بیمارستان بستری می شوند، واضح است که تلفات این بحران چقدر است، زیرا این ارقام دلخراش هستند و ما با غم و اندوهی که دوستان، خانواده ها و جوامعی که این بحران را احساس می کنند همدردی می کنیم. عزیزان از دست رفته

دولت ما به رسمیت می شناسد که مصرف مواد یک موضوع بهداشت عمومی است، نه موضوعی برای سیستم عدالت کیفری. عوامل پیچیده ای از جمله سلامت جسمی و روانی و عوامل اجتماعی تعیین کننده سلامت مانند دسترسی به مسکن، درآمد، مصرف مواد و خدمات بهداشت روانی مناسب و قابل دسترس فرهنگی شکل می گیرد.

من به عنوان اولین وزیر بهداشت روان و اعتیاد فدرال، در تلاش هستم تا یک رویکرد کل جامعه را برای رسیدگی به مصرف مواد مشکل ساز در کانادا رهبری کنم. این بدان معناست که با طیف وسیعی از نمایندگان اعم از سازمان های ذینفع، ارائه دهندگان خدمات مبتنی بر جامعه، افراد با تجربه زنده و زنده، کارشناسان مراقبت های بهداشتی، خانواده ها، مدافعان جامعه، نمایندگان بومی، مجری قانون، و همتایان استانی، منطقه ای و شهرداری همکاری کنید. برای گوش دادن به نگرانی های آنها، یادگیری از تجربیات آنها و برای انجام اقدامات مشترک.

شرکای ما در تعهد خود برای حمایت از افرادی که مواد مصرف می کنند، متحد هستند و تجربه و تخصص مورد نیاز برای توسعه و اجرای یک برنامه موثر برای پاسخ به بحران مصرف بیش از حد، کاهش انگ اغلب افراد مصرف کننده مواد و نجات جان افراد را دارند.

برای ایجاد تفاوت پایدار، اقدامات ما باید رویکردی چندوجهی و مشارکتی داشته باشد. همین ماه، دولت ما اعلام کرد که با مشارکت شورای استاندارد کانادا، در حال کار بر روی توسعه استانداردهای ملی برای سلامت روان و مصرف مواد هستیم. این اولین قدم برای رسمی کردن آنچه کانادایی ها و مردم بومی می توانند در مناسب ترین مراقبت های مربوط به سلامت روان و مصرف مواد در سراسر کشور انتظار داشته باشند است. در حالی که بهبودی برای همه متفاوت به نظر می رسد، ملاقات با افرادی که مواد مخدر را در جایی که هستند مصرف می کنند، برای اطمینان از دریافت حمایت دلسوزانه، به موقع، بدون انگ و تروما که نیاز دارند بسیار مهم است.

ما در حال سرمایه گذاری در مداخلات متمرکز بر کاهش آسیب برای جلوگیری از مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد در بسیاری از مناطق کانادا هستیم. دسترسی و آموزش نالوکسون، سایت‌های مصرف تحت نظارت و برنامه‌های تامین ایمن‌تر از مصرف بیش از حد مواد افیونی جلوگیری و معکوس می‌کنند و جان انسان‌ها را نجات می‌دهند. همین هفته گذشته، ما از سرمایه گذاری 3.5 میلیون دلاری برای گسترش چهار برنامه تامین امن تر در ویکتوریا، ونکوور و تورنتو خبر دادیم. با این بودجه اضافی، این پروژه های آزمایشی به ارائه داروهای تجویز شده به عنوان جایگزینی برای عرضه داروهای سمی و همچنین ارائه خدماتی برای حمایت از افرادی که مواد مخدر مصرف می کنند، ادامه خواهند داد. دولت ما به حمایت از ابتکارات نجات جان مانند اینها در سراسر کشور ادامه خواهد داد و در عین حال برای ایجاد جوامع ایمن و سالم در همه جا تلاش خواهد کرد.

همه‌گیری شکاف‌های موجود در سیستم سلامت و شبکه ایمنی اجتماعی ما را برجسته کرده است و همه دستورات دولت، ذینفعان و جوامع در سراسر کشور باید تلاش‌ها را برای پر کردن این شکاف‌ها، پاسخگویی به نیازهای مختلف افرادی که مواد مخدر مصرف می‌کنند، افزایش دهند و نجات جانها.

ما باید بیشتر انجام دهیم – و ما بیشتر خواهیم کرد. ما باید به کانادایی‌ها کمک کنیم که از مواد نجات‌بخش استفاده کنند و حمایت‌های بهداشتی مورد نیاز خود را دریافت کنند که ایمن، از نظر فرهنگی مناسب و دارای آسیب‌های روانی باشد.

کارولین بنت محترم، PC، MP

لینک های مربوطه

مخاطب

ماجا استاکا
دفتر کارولین بنت محترم
وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت
343-552-5568

روابط رسانه ای
بهداشت کانادا و آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.