بیانیه وزیر بهداشت روان و اعتیاد در مورد بحران اوردوز

[ad_1] بیانیه کانادا در حال حاضر با یک بیماری همه گیر موازی از مشکلات سلامت روان، افزایش مصرف مواد و عرضه مواد مخدر سمی کشنده مواجه است. داده های ملی اخیر و پیش بینی های مدل سازی در مورد مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد مواد افیونی تأثیر منفی COVID-19 بر بحران

کد خبر : 143034
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳
بیانیه وزیر بهداشت روان و اعتیاد در مورد بحران اوردوز

[ad_1]

بیانیه

15 دسامبر 2021 – اتاوا، ON – بهداشت کانادا

کانادا در حال حاضر با یک بیماری همه گیر موازی از مشکلات سلامت روان، افزایش مصرف مواد و عرضه مواد مخدر سمی کشنده مواجه است. داده های ملی اخیر و پیش بینی های مدل سازی در مورد مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد مواد افیونی تأثیر منفی COVID-19 بر بحران مصرف بیش از حد را تأیید می کند. این بحران دلخراش است و تلفات غم انگیزی بر خانواده ها، دوستان و جوامع در سراسر کشور وارد کرده است. قلب ما با آنهاست زیرا همچنان از انعطاف پذیری و حمایت از کسانی که تجربه زیسته و زنده دارند الهام می گیریم.

استفاده از مواد و مضرات آن توسط چندین عامل پیچیده شکل می گیرد که بسیاری از آنها می توانند خارج از کنترل فرد باشند. این “علل ریشه ای” شامل تجارب تروما است. سلامت جسمی و روانی؛ درآمد و دسترسی به مسکن پایدار؛ و تأثیرات تاریخی و مداوم استعمار و سیستم مدارس مسکونی بر جوامع نخستین ملل، اینویت و متیس. از آنجایی که سلامت روان و مصرف مواد در میان کانادایی ها در طول همه گیری بدتر شده است، واضح است که راه حل های بحران مصرف بیش از حد باید مسائل بهداشتی و اجتماعی گسترده تری را در نظر بگیرد. واضح است که هدف نجات جان افراد است.

در پاسخ به افزایش مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد و آسیب‌های مربوط به آن در طول همه‌گیری COVID-19، دولت ما به سرعت طیف گسترده‌ای از اقدامات جدید را اجرا کرد. حصول اطمینان از اینکه حمایت ها و خدمات برای جمعیت متنوع ما طراحی شده و در دسترس است، بخش مهمی از کاهش انگ و سایر موانع برای افرادی است که به دنبال کمک هستند.

فقدان درمان در دسترس، عرضه ایمن تر و سایر خدمات همچنان یک چالش مهم پیش روی مصرف کنندگان مواد و افرادی است که از آنها حمایت می کنند. ما باید با استان ها و مناطق برای ایجاد استانداردهایی برای برنامه های درمان مصرف مواد کار کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که کانادایی ها می توانند به پشتیبانی با کیفیت و مبتنی بر شواهد دسترسی داشته باشند. بهبودی برای همه متفاوت به نظر می رسد، و بهبود سلامت و تندرستی با مراقبت ایمن، فرهنگی مناسب و آگاهانه از تروما امکان پذیر است.

اعتیاد یک مشکل سلامت قابل درمان است که مستحق همان شفقت و حمایتی است که ما برای سایر شرایط پزشکی ارائه می کنیم. همانطور که مرکز اعتیاد و سلامت روان هر روز به ما یادآوری می کند: سلامت روان سلامت است. ما باید به تغییر گفتگو در مورد اعتیاد ادامه دهیم و ننگ را در همه سطوح بشناسیم و به آن بپردازیم.

بسیار مهم است که مصرف مواد را به عنوان یک موضوع بهداشتی مورد توجه قرار دهیم و همچنان با ارائه حمایت های اجتماعی، از جمله خدمات موثر درمان مواد مخدر، به دنبال راه هایی برای منحرف کردن افراد مصرف کننده مواد از سیستم عدالت کیفری و به سمت سیستم مراقبت های بهداشتی باشیم.

من تحت تأثیر مداخلات بهداشت عمومی برای جلوگیری از مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد در بسیاری از مناطق کشور قرار گرفته ام که باعث ایجاد تفاوت می شود. دسترسی و آموزش نالوکسون، سایت های مصرف تحت نظارت و برنامه های تامین ایمن تر، جان انسان ها را نجات می دهد. بدون این مداخلات در کاهش آسیب، تعداد مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد به طور تصاعدی بدتر خواهد بود. بهبود جمع‌آوری داده‌ها در سراسر سیستم‌های سلامت یادگیری، تصمیمات آینده را تعیین می‌کند و برای حمایت بهتر از سلامت و رفاه کانادایی‌ها ضروری است.

در مارس 2021، پتی هاجدو، وزیر بهداشت، یک کارگروه تخصصی در مورد استفاده از مواد را مأمور کرد، که گزارش‌های آن توصیه‌های مهمی را در رابطه با جایگزین‌های مجازات کیفری برای داشتن ساده مواد کنترل‌شده و سیاست‌های دارویی فدرال ارائه می‌دهد. ما از گروه ویژه به خاطر توصیه های ملموس آنها در مسیر آینده تشکر می کنیم. گزارش های آنها خواستار اقدامی جسورانه است و با آنچه من در سراسر کشور شنیده ام مطابقت دارد.

ما نیاز داریم که بیشتر انجام بدیم. ما بیشتر انجام خواهیم داد. من متعهد به همکاری با استان‌ها، مناطق، شهرداری‌ها، دولت‌های بومی و سایر شرکا برای دستیابی به نتایجی هستم که به این بحران پیچیده بهداشت عمومی پایان می‌دهد.

کارولین بنت محترم، PC، MP

حقایق فوری:

  • دولت ما از سال 2017 بیش از 700 میلیون دلار برای مقابله با بحران مصرف بیش از حد مواد افیونی متعهد شده است. این شامل:
    • سرمایه‌گذاری 116 میلیون دلاری در طول دو سال، در پروژه‌های نوآورانه کاهش آسیب، درمان و پیشگیری تحت رهبری جامعه، با تمرکز ویژه بر افرادی که بیشترین خطر آسیب‌های ناشی از مواد را دارند، از جمله مردان جوان و میانسال، مردم بومی، افرادی که در معرض خطر هستند. درد مزمن و جمعیت LGBTQ2IA+. و
    • ارائه بودجه 150 میلیون دلاری در سال 2018، که در صورت تطبیق هزینه بر اساس استان ها و مناطق منجر به سرمایه گذاری بیش از 300 میلیون دلار برای بهبود دسترسی به خدمات درمان اعتیاد مبتنی بر شواهد می شود.

لینک های مربوطه

کمک به افرادی که در طول COVID-19 از مواد استفاده می کنند
اقدامات فدرال در مورد مواد افیونی تا به امروز

مخاطب

زکری کالدول
دفتر کارولین بنت محترم
وزیر بهداشت روان و اعتیاد
613-957-0200

روابط رسانه ای
بهداشت کانادا
613-957-2983
[email protected]

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.