بیانیه وزیر بهداشت روان و اعتیاد به مناسبت دومین روز ملی کانادا برای گرامیداشت COVID-19

[ad_1] بیانیه بیانیه وزیر بهداشت روان و اعتیاد به مناسبت دومین روز ملی کانادا برای گرامیداشت COVID-19 11 مارس 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت، کارولین بنت، امروز بیانیه زیر را برای بازتاب دو سالی که از زمانی که سازمان بهداشت جهانی اعلام

کد خبر : 177765
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۵۳
بیانیه وزیر بهداشت روان و اعتیاد به مناسبت دومین روز ملی کانادا برای گرامیداشت COVID-19

[ad_1]

بیانیه

11 مارس 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت، کارولین بنت، امروز بیانیه زیر را برای بازتاب دو سالی که از زمانی که سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد کووید-19 به عنوان یک بیماری همه گیر می گذرد، صادر کرد:

در این دومین روز ملی گرامیداشت کووید-19، من می‌خواهم تأثیر عمیقی را که این بیماری همه‌گیر بر سلامت روان کانادایی‌ها و مردم بومی در سراسر کانادا داشته و همچنان دارد، تصدیق کنم. دو سال گذشته برای کانادایی‌ها بسیار سخت بوده است، نیمی از آنها از زمان شروع همه‌گیری کووید-19 از بدتر شدن سلامت روانی خود خبر داده‌اند، از جمله هفت نفر از هر 10 کارمند مراقبت‌های بهداشتی.

سلامت روان و چالش‌های مصرف مواد بر همه ما تأثیر می‌گذارد – چه در زندگی خودمان و چه در زندگی عزیزانمان، در محل کار یا در جوامعمان. ما می دانیم که انزوای اجتماعی و تنهایی در بین کانادایی ها قبل از همه گیری وجود داشت، با این حال تلاش ها برای کاهش شیوع COVID-19 منجر به افزایش انزوا، تنهایی، استرس و افسردگی در بین افراد در هر سنی و همچنین افزایش مواد شد. استفاده و مصرف بیش از حد ما می دانیم که بسیاری از مردم به ویژه جوانان و اعضای جوامع بومی، متنوع و 2SLGBTQI+ قبل از همه گیری به حمایت های ذهنی و خدمات دسترسی نداشتند و این در دو سال گذشته تشدید شده است.

کووید-19 به مردم کمک کرده است تا بهتر بفهمند که خوب نبودن، به‌ویژه زمانی که با سلامت روانی یا مشکل مصرف مواد دست و پنجه نرم می‌کنند، خوب است. با صحبت صریح و صادقانه، می‌توانیم انگی را که همچنان مانعی برای کمک به دست کسانی است که رنج می‌برند، کاهش دهیم. در این زمان‌های سخت، دسترسی همه کانادایی‌ها به منابع و ابزارهای مؤثر و داشتن اطلاعات قابل اعتماد در مورد سلامت روان و مصرف مواد بسیار مهم است.

در آغاز همه‌گیری، همراه با شرکای ما، Health Canada پورتال Wellness Together Canada (WTC) را به عنوان یک منبع آنلاین در دسترس همه افراد در سراسر کانادا توسعه داد. این پورتال دسترسی به پشتیبانی رایگان سلامت روان و مصرف مواد را به صورت آنلاین، تلفنی یا پیامکی 24/7 فراهم می کند. از طریق WTC، مردم در سراسر کشور می‌توانند به پشتیبانی‌هایی از خودارزیابی و پشتیبانی همتایان گرفته تا جلسات رایگان و محرمانه با مددکاران اجتماعی، روانشناسان و سایر متخصصان دسترسی داشته باشند. WTC خدمات را به هر دو زبان رسمی ارائه می دهد و جلسات مشاوره تلفنی به 200 زبان و گویش از طریق ترجمه فوری در دسترس است.

PocketWell، یک برنامه همراه رایگان برای Wellness Together Canada، همچنین در دسترس است که در آن افراد در سراسر کشور می توانند به منابع اضافی، از جمله ابزار خود ارزیابی و ردیاب که بر خلق و خو و رفاه ذهنی نظارت می کند، دسترسی داشته باشند.

مردم بومی که نیاز به حمایت عاطفی فوری، مداخله در بحران، یا ارجاع به خدمات مبتنی بر جامعه دارند، می توانند از طریق خط کمک Hope for Wellness به شماره 1-855-242-3310 به مشاوران خط کمک با تجربه و حساس فرهنگی دسترسی داشته باشند. مردم بومی همچنین می توانند به چت آنلاین در www.hopeforwellness.ca متصل شوند.

بسیار مهم است که به دنبال پشتیبانی باشید. امروز و هر روز، من شما را تشویق می کنم که مراقب سلامت روان خود باشید و به سراغ دیگرانی بروید که ممکن است دچار مشکل شوند.

کارولین بنت، نماینده محترم مجلس

مخاطب

ماجا استاکا
دبیر مطبوعاتی
دفتر کارولین بنت محترم
وزیر بهداشت روان و اعتیاد
(343) 552-5568

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.