بیانیه وزیر بهداشت در مورد توصیه های کارگروه تخصصی در زمینه مصرف مواد

[ad_1] بیانیه کارگروه استفاده از مواد دو گزارش براساس مشاوره مستقل و مستقل خود ارائه کرده است: توصیه هایی در مورد جایگزین مجازات های کیفری برای داشتن ساده مواد کنترل شده و توصیه هایی در مورد سیاست دارویی دولت فدرال که در پیش نویس استراتژی مواد مخدر و مواد کانادایی (CDSS) بیان شده است. )

کد خبر : 92986
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۵:۱۴
بیانیه وزیر بهداشت در مورد توصیه های کارگروه تخصصی در زمینه مصرف مواد

[ad_1]

بیانیه

13 آگوست 2021 | اتاوا ، ON | بهداشت کانادا

همه گیری COVID-19 بحران ناشی از مصرف بیش از حد را بدتر کرده است و داده های ملی اخیر و مدل سازی پیش بینی ها در مورد مرگ ناشی از مصرف بیش از حد مواد افیونی نشان می دهد که چگونه جوامع سراسر کشور تحت تأثیر این بحران بهداشت عمومی قرار گرفته اند.

ما بیش از حد کانادایی ها را در اثر مصرف بیش از حد مواد افیونی از دست داده ایم و برای محافظت از افرادی که از مواد استفاده می کنند ، باید در همه سطوح دولت اقدامات بیشتری انجام شود. ما باید تلاش های خود را برای نجات جان افراد ، کاهش آسیب ها و رفع نیازهای افرادی که از مواد استفاده می کنند مضاعف کنیم. در حین انجام این کار ، ما از رویکردی متمرکز بر سلامت عمومی و دلسوزانه استفاده می کنیم تا به افرادی که از مواد استفاده می کنند زندگی ایمن تر و سالم تری داشته باشند.

در سطح فدرال ، ما در حال بررسی همه گزینه ها برای پاسخ به بحران ناشی از مصرف بیش از حد برای نجات جان افراد هستیم. در اوایل سال جاری ، من از متخصصان حوزه های مختلف ، از جمله بهداشت ، عدالت ، ایمنی عمومی ، دانشگاه ها ، گروه های جامعه و افرادی که دارای تجربه زندگی و زندگی بودند ، خواستم تا در گروه تخصصی در زمینه مصرف مواد همکاری کنند.

گروه کار براساس گزارش مستقل و متخصص خود ، دو گزارش ارائه کرده است: توصیه هایی در مورد جایگزین مجازات های کیفری برای داشتن ساده مواد کنترل شده و توصیه هایی در مورد سیاست دارویی دولت فدرال که در پیش نویس استراتژی مواد مخدر و مواد کانادایی (CDSS) بیان شده استبه

من می خواهم از اعضای گروه ویژه برای فداکاری فوق العاده و تلاش سخت آنها در توسعه این توصیه ها تشکر کنم ، که ما آنها را بررسی می کنیم. گزارشات آنها گام های بعدی ما را در سیاست دارویی آگاه می کند.

مصرف مواد یک مسئله بهداشتی است. این یک موضوع اخلاقی یا عدالت کیفری نیست. افرادی که از مواد مخدر استفاده می کنند شایسته دلسوزی و حمایت ما هستند. ما باید همچنان راههای منحرف کردن افرادی که از مواد مخدر استفاده می کنند را از سیستم عدالت کیفری دور کرده و به سمت حمایت های بهداشتی و اجتماعی مانند سایت های تحت نظارت مصرف و خدمات درمان مواد مخدر سوق دهیم.

بحران مصرف بیش از حد پیچیده است و بر هر جامعه متفاوت تأثیر می گذارد. ما به همکاری با همه حوزه های قضایی و جوامع برای حمایت از طرح هایی که نیازهای آنها را برآورده می کند ، ادامه می دهیم تا در زندگی مردم کانادا تغییر ایجاد کند.

پتی حاجدو محترم ، PC ، MP

مخاطب

تیری بلر
دفتر محترم پتی هجدو
وزیر بهداشت
613-957-0200

روابط رسانه ای
بهداشت کانادا
613-957-2983
[email protected]

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.