بیانیه وزیر بهداشت در مورد اولین هفته خواب ایمن سالانه کانادا در سال 2022

[ad_1] بیانیه امروز اولین هفته سالانه خواب ایمن در کانادا آغاز می شود که خواب ایمن را برای همه، به ویژه نوزادان، ترویج می کند. Health Canada و آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) با همکاری Baby’s Breath Canada و انجمن اطفال کانادا، برای ترویج هفته خواب ایمن با موضوع: خواب ایمن – تمام روز و

کد خبر : 178913
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲:۲۵
بیانیه وزیر بهداشت در مورد اولین هفته خواب ایمن سالانه کانادا در سال 2022

[ad_1]

بیانیه

14 مارس 2022 | اتاوا، ON | بهداشت کانادا

امروز، اولین هفته خواب ایمن سالانه در کانادا را راه اندازی می کنیم که شیوه های خواب ایمن را برای والدین و مراقبان نوزادان خردسال ترویج می کند. Health Canada و آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) با همکاری Baby’s Breath Canada و انجمن اطفال کانادا، برای ترویج هفته خواب ایمن با موضوع: خواب ایمن – تمام روز و تمام شب. این موضوع اهمیت پیروی از شیوه‌های خواب ایمن برای نوزادان را در هر زمان که می‌خوابند، چه برای خواب یا شب، برجسته می‌کند.

مرگ ناگهانی نوزاد در هنگام خواب که شامل نوزادی می شود که به نظر سالم می رسد یکی از نگرانی های قابل توجه کانادایی ها است. در واقع، نوزادان چهار ماهه و کمتر در معرض خطر مرگ و میر ناشی از خواب هستند، بنابراین مهم است که از همان ابتدا یک برنامه خواب ایمن ایجاد کنید.

کارهایی وجود دارد که والدین و مراقبان می توانند برای کاهش خطر انجام دهند. به عنوان مثال، نوزادان باید به پشت در یک فضای خواب بدون دود و ایمن بخوابند، که سطحی محکم با ملحفه ای محکم، بدون شکاف بین تشک و پهلوها، و بدون ملافه، بالش یا اسباب بازی نرم شل باشد. به یاد داشته باشید – بازگشت بهترین است!

موضوع امسال از خواب ایمن – تمام روز و تمام شب هدف آن کمک به والدین و مراقبان است که بین محصولات کودکی که برای خواب در نظر گرفته شده اند و محصولاتی که برای حمل و نقل یا بازی در نظر گرفته شده اند تمایز قائل شوند. هنگام خوابیدن در حالت نشسته یا شیب دار، سر کودک ممکن است به جلو بیفتد و نفس کشیدن را سخت کند. نوزادی که روی صندلی ماشین یا تاب نوزاد خود رانده شده است باید در اسرع وقت به یک فضای امن برای خواب منتقل شود. گهواره، گهواره یا کاسه ای که مقررات ایمنی فعلی را رعایت می کند، امن ترین مکان برای خواب نوزاد است.

برای اطلاعات به روز و مبتنی بر شواهد و توصیه هایی در مورد خواب ایمن برای نوزادان، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می توانند به بیانیه مشترک در مورد خواب ایمن: کاهش مرگ و میر ناگهانی نوزادان در کانادا مراجعه کنند، و والدین و مراقبان می توانند نسخه به روز شده ایمن را مطالعه کنند. بروشور برای کودک خود بخواب.

در این هفته خواب ایمن و هر روز، من شما را تشویق می کنم که به ما کمک کنید تا این خبر را گسترش دهیم تا همه والدین و مراقبان در کانادا بتوانند امن ترین محیط خواب ممکن را برای نوزادان خود فراهم کنند.

ارجمند ژان ایو دوکلوس، PC، MP

مخاطب

ماری فرانس پرولکس
دبیر مطبوعاتی
دفتر ژان ایو دوکلوس محترم
وزیر بهداشت
613-957-0200

روابط رسانه ای
بهداشت کانادا
613-957-2983
[email protected]

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.