بیانیه وزیر امور خارجه به مناسبت روز مشترک المنافع

[ad_1] 14 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا ملانی جولی، وزیر امور خارجه محترم امروز بیانیه زیر را صادر کرد: کانادا به عنوان یک عضو مفتخر مشترک المنافع، با 53 کشور در سراسر جهان برای پیشبرد و حمایت از دموکراسی، حقوق بشر و حاکمیت قانون، همانطور که در منشور مشترک المنافع ذکر

کد خبر : 178835
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
بیانیه وزیر امور خارجه به مناسبت روز مشترک المنافع

[ad_1]

14 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

ملانی جولی، وزیر امور خارجه محترم امروز بیانیه زیر را صادر کرد:

کانادا به عنوان یک عضو مفتخر مشترک المنافع، با 53 کشور در سراسر جهان برای پیشبرد و حمایت از دموکراسی، حقوق بشر و حاکمیت قانون، همانطور که در منشور مشترک المنافع ذکر شده است، همکاری می کند.

منشور مشترک المنافع اهمیت این ارزش ها را برای توسعه، ثبات و شکوفایی کشورهای عضو و رفاه 2.5 میلیارد جمعیت آن که بیش از 60 درصد از آنها زیر 30 سال سن دارند، به ما یادآوری می کند.

کانادا به همکاری با کشورهای مشترک المنافع برای حمایت از احترام بیشتر به حقوق بشر همه مردم ادامه خواهد داد. تهدیدهای کنونی علیه نظم بین المللی مبتنی بر قوانین، این کار را بیش از پیش ضروری می کند. به ویژه، ما محکومیت شدید تهاجم غیرقابل توجیه ولادیمیر پوتین به اوکراین توسط پاتریشیا اسکاتلند، دبیر کل کشورهای مشترک المنافع را تحسین می کنیم.

مشترک المنافع از طریق کار و حمایت خود به ارتقای توانمندی زنان و دختران ادامه خواهد داد. ثابت شده است که افزایش حضور آنها در ساختارهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مؤثرترین راه برای کاهش فقر و ساختن جهانی فراگیرتر و مرفه تر است. ما از کار قوی Commonwealth of Learning، مستقر در بریتیش کلمبیا، به دلیل نقش آن در آموزش زنان و دختران در سرتاسر کشورهای مشترک المنافع استقبال می کنیم.

در داخل کشورهای مشترک المنافع، کانادا با صدایی قوی در مورد مسائل مهم جهانی از جمله ساختن جهانی صلح آمیزتر و امن تر، تغییرات آب و هوایی و حفاظت از اقیانوس ها، رشد اقتصادی فراگیر و توانمندسازی جوانان ادامه خواهد داد.

در این روز، در سال جشن پلاتین ملکه، فرهنگ‌ها، مذاهب، زبان‌ها، پیشینه‌ها و باورهای همه مردم مشترک المنافع را جشن می‌گیریم. کانادا متعهد می شود که در کنار شرکای مشترک المنافع خود در راستای دستیابی به ارزش های مشترک و آینده ای عادلانه تر و موفق تر برای همه به کار خود ادامه دهد.

“کانادا مشتاقانه منتظر شرکت در نشست آتی سران کشورهای مشترک المنافع در کیگالی، رواندا است، جایی که ما اولویت‌هایی را که می‌تواند به نفع کشورها و مردمان مختلف مشترک المنافع باشد، پیش ببریم.”

پیوندهای مرتبط

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.