بیانیه وزیران متعهد به مشارکت مداوم با اولین ملل متاثر از آتش سوزی در بریتیش کلمبیا و منابع اضافی برای اقدامات پیشگیرانه اضطراری

[ad_1] اتاوا ، انتاریو (11 ژوئیه 2021) – بیانیه بیل بلر محترم ، وزیر امنیت عمومی و آمادگی اضطراری ، مارک میلر محترم ، وزیر خدمات بومی و عمر الغابرا ، وزیر حمل و نقل ، امروز بیانیه زیر را در مورد آتش سوزی در بریتیش کلمبیا منتشر کردند. “طی چند روز گذشته ، نمایندگان

کد خبر : 99164
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۳:۵۷
بیانیه وزیران متعهد به مشارکت مداوم با اولین ملل متاثر از آتش سوزی در بریتیش کلمبیا و منابع اضافی برای اقدامات پیشگیرانه اضطراری

[ad_1]

اتاوا ، انتاریو (11 ژوئیه 2021) – بیانیه

بیل بلر محترم ، وزیر امنیت عمومی و آمادگی اضطراری ، مارک میلر محترم ، وزیر خدمات بومی و عمر الغابرا ، وزیر حمل و نقل ، امروز بیانیه زیر را در مورد آتش سوزی در بریتیش کلمبیا منتشر کردند.

“طی چند روز گذشته ، نمایندگان دولت کانادا و بریتیش کلمبیا به طور مرتب با تعدادی از رهبران ملت اول ملاقات کرده اند. بحث ها بر روی واکنش اضطراری متمرکز شده است ، و اینکه چگونه می توانیم برای بهبود فرایند واکنش و آمادگی با یکدیگر همکاری کنیم.

ما نگرانی های واضحی را در مورد عملیات ایمن راه آهن شنیدیم و اقدامات فوری را برای رفع آنها انجام می دهیم. روز جمعه ، 9 ژوئیه 2021 ، حمل و نقل کانادا با صدور فرمان وزیران ، حرکت قطارها بین کاملوپس و بوستون بار ، بریتیش کلمبیا را به مدت 48 ساعت متوقف کرد. این امر به نفع عملیات ایمن راه آهن و محافظت از ساکنانی بود که موقتاً برای بازرسی از خانه های خود بازگشتند. این اقدام همچنین فرصتی برای گفتگوهای مهم و به موقع با رهبران ملت اول فراهم کرد. حمل و نقل کانادا متعهد است که بر مبنای این بحث های اخیر با رهبری بومی و جوامع محلی به منظور توسعه یک فرآیند ساختار یافته برای مشارکت و مشورت در مورد مسائل مربوط به ایمنی راه آهن و تأثیرات عملیات ریلی بر جوامع اقدام کند.

در 11 ژوئیه 2021 ، یک فرمان جدید وزیران از حمل و نقل کانادا صادر شد که خطوط راه آهن را ملزم می کند تا اقدامات پیشگیرانه ای را برای حفاظت بیشتر در برابر آتش سوزی در شرایط آب و هوایی شدید – به دلیل تغییرات آب و هوایی انجام دهند. این شامل محدودیت های سرعت هدفمند ، افزایش بازرسی تجهیزات ، و استقرار و استقرار تجهیزات اضافی پیشگیری از آتش برای پاسخ سریعتر به هرگونه آتش سوزی در طول راه ، و همچنین الزامات تشخیص و گزارش آتش سوزی می باشد.

علاوه بر این ، حمل و نقل کانادا از رهبران متأثر اولین ملت دعوت کرد تا در تظاهرات بازرسی ایمنی راه آهن با کارشناسان ایمنی راه آهن Transport Canada شرکت کنند. در روزهای آینده ، دولت کانادا ، همراه با راه آهن ملی کانادا (CN) و راه آهن کانادا و اقیانوس آرام (CP) ، به اقدامات اضافی خود ادامه می دهند و جلسات مختصر دیگری ترتیب می دهند.

تعدادی از تحقیقات در مورد آتش سوزی غم انگیز منطقه لیتون در حال انجام است که توسط سازمانهای زیر رهبری می شود: BC Wildfire Services ، BC Coroner Office ، RCMP و هیئت ایمنی حمل و نقل کانادا. ما اهمیت اعتماد و اطمینان را در این تحقیقات تشخیص می دهیم. با توجه به استقلال این آژانس ها از دولت های کانادا و بریتیش کلمبیا ، خدمات بومی کانادا آنها را تشویق می کند تا شامل فرایندهایی شوند که در آن صدای ملت های اول و دولت محلی شنیده می شود.

دولت کانادا که با استان بریتیش کلمبیا همکاری می کند ، برای رفع سایر نگرانی های رهبران ملت اول ، متعهد است:

  • ادامه همکاری با رهبران ملت اول در زمینه اقدامات مشخص در کوتاه مدت برای بهبود فرایند واکنش اضطراری ، به ویژه در مورد افزایش ارتباطات و هماهنگی ارتباطات در مواقع اضطراری.
  • تأمین مالی فوری حمایت های اولیه به طور مستقیم به خانوارهای آسیب دیده برای کمک به آنها در این دوران سخت. ما همچنین اهمیت حمایت های بهداشت روانی را تایید می کنیم و با First Nations و با مشارکت مرجع بهداشت First Nations همکاری خواهیم کرد تا بهترین راه برای برآوردن این نیازها را مشخص کنیم.
  • به رسمیت شناختن تخصص انجمن خدمات اضطراری ملل اول (FNESS) ، با حمایت از جامعه برای افزایش ظرفیت فوری برای ارائه واکنش و آمادگی بیشتر در مواقع اضطراری ، مانند برنامه نویسی FireSmart ، که از آنجا که خطر آتش سوزی همچنان پابرجاست از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بطور خاص ، از طریق برنامه کمکهای مدیریت اضطراری ، خدمات بومی کانادا همچنین 1.8 میلیون دلار بودجه درخواست شده را به FNESS اختصاص می دهد تا توانایی این شریک مدیریت مجرب در پاسخگویی به این فصل آتش سوزی را افزایش دهد. خدمات بومی کانادا همچنین 248،000 دلار بودجه درخواست شده به شورای رهبری اولین ملت ها (FNLC) ارائه می دهد تا به طور مساوی بین سازمان های عضو (مجمع ملل اول بریتیش کلمبیا ، اجلاس سران اولین کشورها و اتحادیه سران سرخپوستان بریتیش کلمبیا) تقسیم شود. نیاز به واکنش فوری برای فصل آتش سوزی 2021.
  • حمایت از ملل اول آسیب دیده برای شناسایی و رفع نیازهای زیربنایی ناشی از خسارات وارده در طول آتش سوزی. امنیت عمومی کانادا آماده حمایت از تلاش ها برای پیشبرد آمادگی اضطراری ، به ویژه برای ملل اول است که در فصل آتش سوزی فوری در معرض خطر هستند. دولت کانادا متعهد است که با First Nations همکاری کند تا بر اقدامات پیشگیرانه پیشگیرانه برای بهبود بهتر با دیدگاه نحوه آمادگی بهتر برای انواع خطرات آتش سوزی که قبلاً مشاهده شده است ، تمرکز کند.
  • توسعه یک رویکرد مشارکت بلند مدت که مزایا و تخصص رهبری ملت اول و FNESS را در مدیریت اضطراری ، آمادگی و واکنش به سمت توافق سه جانبه در مورد مدیریت اضطراری در قبل از میلاد مسیح تشخیص دهد.

ما می خواهیم رهبران و سازمانهای ملت اول را برای مراقبت و فداکاری متمرکز بر جوامع خود به رسمیت بشناسیم. به طور خاص ، ما دست خود را به سوی اولین ملت ها که در خانه های تخلیه شده را گرفته اند و به عنوان یک خانواده از آنها مراقبت می کنند ، می گیریم. دولت کانادا متعهد است که با رهبران ملت اول و شرکای استانی برای پیشبرد اقدامات واکنش اضطراری در کوتاه مدت و بلند مدت برای دستیابی به نتایج بهتر همکاری کند.

ما متعهد به مذاکرات و تعاملات مستقیم با رهبران ملل اول در پاسخ به آتش سوزی در بریتیش کلمبیا و تقویت روابط مهم با مردم بومی هستیم. ما متعهد هستیم که برای پیشبرد یک مسیر مشترک برای آشتی و تجدید روابط با مردم بومی بر اساس تأیید حقوق ، احترام ، همکاری و مشارکت تلاش می کنیم. این مهم است که ما راه های جدیدی برای همکاری پیدا کنیم تا بتوانیم با هم مسیر پیشرفت را بسازیم. “

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.