بیانیه وزیران در روز جهانی رفع تبعیض نژادی

[ad_1] اتاوا، انتاریو (21 مارس 2022) – محترم پتی حاجدو، وزیر خدمات بومی؛ آقای مارک میلر، وزیر روابط تاج و تخت. و محترم دانیل وندال وزیر امور شمال امروز به مناسبت روز جهانی رفع تبعیض نژادی بیانیه زیر را صادر کردند: «امروز در روز جهانی رفع تبعیض نژادی، ما تعهد خود را برای ایستادگی در

کد خبر : 181769
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
بیانیه وزیران در روز جهانی رفع تبعیض نژادی

[ad_1]

اتاوا، انتاریو (21 مارس 2022) – محترم پتی حاجدو، وزیر خدمات بومی؛ آقای مارک میلر، وزیر روابط تاج و تخت. و محترم دانیل وندال وزیر امور شمال امروز به مناسبت روز جهانی رفع تبعیض نژادی بیانیه زیر را صادر کردند:

«امروز در روز جهانی رفع تبعیض نژادی، ما تعهد خود را برای ایستادگی در برابر نژادپرستی و تبعیض تکرار می‌کنیم. در این دوران عدم اطمینان جهانی، شناخت و رسیدگی به اثرات نژادپرستی و تبعیض بیش از هر زمان دیگری مهم است. در این روحیه است که دولت کانادا به همکاری با مردم بومی برای ساختن کشوری فراگیرتر و آشتی‌تر برای همه ادامه داده است.

محور اصلی این کار پرداختن به نژادپرستی ضد بومی در خدمات بهداشتی بوده است. در سال گذشته، دولت کانادا از شرکای First Nations، Inuit و Métis حمایت کرده و از آنها پیروی کرده است، زیرا آنها با جوامع خود در گفتگو در مورد توسعه مشترک قوانین بهداشت بومی مبتنی بر تمایزات همکاری می کنند. ما با هم به جلو حرکت خواهیم کرد و مسیری را پیدا خواهیم کرد که به خدمات بهداشتی با کیفیت بالا و مرتبط با فرهنگی، عاری از نژادپرستی، توسط افرادی که به آنها خدمت می‌کنند، طراحی و هدایت شود، می‌یابیم. این کار بر اساس اصل جویس هدایت شده است – ضروری است که مردم بومی هنگام جستجوی خدمات بهداشتی، صرف نظر از اینکه در کجا زندگی می کنند، احساس احترام و امنیت داشته باشند و بتوانند بدون تبعیض به خدمات دسترسی داشته باشند. ما همچنین به کار برای بهبود ایمنی فرهنگی، شناخت دانش بومی و حمایت از خدمات بهداشتی تحت رهبری بومی ادامه می دهیم، که همگی قطعات جدایی ناپذیر از بین بردن نژادپرستی در سیستم های بهداشتی هستند.

ما همچنین با جوامع بومی برای رسیدگی به میراث جاری مدارس مسکونی کار می کنیم. مکان یابی گورهای احتمالی در اطراف مدارس مسکونی سابق در سراسر کشور یادآور درد و آسیب های پایدار ناشی از این موسسات است، و بسیاری از کانادایی ها اکنون از آنچه که مردم بومی در سراسر کشور از گذشته می دانستند آگاه هستند – این موسسات ایجاد شده اند. در نتیجه سیاست های نژادپرستانه و استعماری. ما در قبال دخالت دولت کانادا در مدارس مسکونی پاسخگو هستیم و همچنان به شنیدن و حمایت از نیازهای رهبری بومی، بازماندگان، خانواده‌ها و جوامع آنها ادامه می‌دهیم، زیرا کار دشوار جستجو برای قبرهای بی‌نشان و بزرگداشت کودکان گمشده ادامه دارد. ما همه را در کانادا تشویق می کنیم که به یادگیری در مورد مدارس مسکونی و نحوه رسیدگی به میراث آنها ادامه دهند. درک بهتر تاریخ ما برای تجدید روابط و ساختن کشوری آشتی که در آن نژادپرستی، تبعیض و هر نوع نفرت قابل تحمل نباشد، ضروری است.

به طور مشابه، خشونت علیه زنان بومی، دختران و افراد Two Spirit و 2SLGBTQQIA+ در کانادا یک تراژدی ملی است. زنان بومی، دختران و افراد 2SLGBTQQIA+ نرخ بیشتری از خشونت را تجربه می‌کنند و بیش از حد قربانیان جرم هستند. گزارش نهایی تحقیق ملی درباره زنان و دختران بومی مفقود و کشته شده، از دست دادن فرهنگ، هویت، پیوندهای خانوادگی و سوء استفاده را از علل اصلی این فاجعه ملی شناسایی کرده است که بسیاری از آنها توسط سیستم مدارس مسکونی و پایه و اساس آن تداوم یافته است. سیاست های نژادپرستانه و استعماری همانطور که در مسیر فدرال برای رسیدگی به زنان، دختران و دختران بومی ناپدید شده و کشته شده مشخص شده است، ما همچنان به سرمایه گذاری و همکاری با شرکای بومی، خانواده ها و بازماندگان برای اجرای برنامه ها و سیاست هایی با هدف رسیدگی به این فاجعه، از جمله فضاهای فرهنگی برای بومیان، ادامه می دهیم. برنامه جوامع، که در سال 2021 راه‌اندازی شد. این برنامه جدید فرصت‌هایی را برای زنان، دختران بومی و افراد 2SLGBTQQIA+ برای دسترسی به فرهنگ و زبان و تقویت هویت با ایجاد مجدد و احیای فضاهای فرهنگی تأمین می‌کند.

ما همچنین متعهد به رسیدگی به آسیب‌های ناشی از کم‌بودن تبعیض‌آمیز خدمات کودکان و خانواده ملل اول هستیم. در 31 دسامبر 2021، موافقت نامه های اصولی (AIPs) را با مجمع ملل اول، انجمن مراقبت از کودکان و خانواده ملل اول، روسای انتاریو، کشور نیشنابه اسکی و مشاوری برای کلاس موشوم و قزل آلا امضا کردیم. اقدامات. این AIP ها مربوط به غرامت برای کسانی است که از این اقدامات آسیب دیده اند و هدف آنها دستیابی به اصلاحات بلندمدت در برنامه خدمات کودکان و خانواده ملل اول است تا اطمینان حاصل شود که هیچ کودکی دوباره با تبعیض مواجه نخواهد شد. علاوه بر این، با احترام به ملل اول، کودکان، جوانان و خانواده های اینویت و متیس رفتار کنید در 1 ژانویه 2020 به تصویب رسید. اجرای مستمر این قانون مسیری را برای دولت‌ها، ارگان‌ها و جوامع بومی فراهم می‌کند تا در رابطه با خدمات کودک و خانواده، صلاحیت خود را اعمال کنند تا بتوانند تصمیم بگیرند که چه چیزی برای فرزندان، خانواده‌ها و آنها بهترین است. جوامع

علاوه بر کارهای مهمی که با شرکا برای رسیدگی به تأثیرات سیاست‌های تبعیض‌آمیز گذشته انجام می‌دهیم، در داخل نیز برای ایجاد خدمات عمومی متنوع‌تر و فراگیر کار می‌کنیم. در پاسخ به فراخوان منشی شورای خصوصی برای اقدام در مورد ضد نژادپرستی، برابری، و گنجاندن در خدمات عمومی فدرال، بخش‌های ما فعالانه از شبکه‌های کارمندان مردمی مرتبط با تنوع و شمول و ارتقای فرصت‌های یادگیری مرتبط حمایت می‌کنند. قهرمانان تنوع و گنجاندن نیز منصوب شده‌اند، که نقش‌هایشان مکمل تلاش‌های مهم شبکه‌های کارکنان خواهد بود. این شبکه‌ها صدای کارمندان بومی، اقلیت‌های قابل مشاهده، افراد 2SLGBTQQIA+، و افراد دارای معلولیت را بلند می‌کنند.

در حالی که اینها تنها چند نمونه از چگونگی ادامه رسیدگی دولت کانادا به اشتباهات گذشته است، کار بیشتری باید انجام شود، و با ادامه این کار اساسی، ما متحد متعهد برای گنجاندن و تغییر خواهیم بود. ما همه را تشویق می کنیم تا در مورد نقش مهمی که تنوع در کمک به هویت منحصر به فرد ما به عنوان کانادایی ایفا می کند فکر کنند. ما نباید از این که چه کسی هستیم – و چه کسی برای بودن تلاش می کنیم – غافل شویم، زیرا به ساختن کشوری فراگیرتر ادامه می دهیم که در آن حقوق همگان محترم شمرده می شود و همه فرصت های برابر برای موفقیت دارند.»

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.