بیانیه وزیران حاجدو، میلر و وندال به مناسبت روز جهانی زن

[ad_1] خط پشتیبانی یک خط تلفن رایگان 24 ساعته و 7 روزه برای بحران ملی وجود دارد که برای هر کسی که به کمک عاطفی در رابطه با زنان، دختران بومی ناپدید شده و کشته شده و افراد 2SLGBTQQIA+ نیاز دارد، از سلامت روان پشتیبانی می کند. برای کمک، با شماره 1-844-413-6649 تماس بگیرید. پشتیبانی

کد خبر : 176235
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
بیانیه وزیران حاجدو، میلر و وندال به مناسبت روز جهانی زن

[ad_1]

خط پشتیبانی

یک خط تلفن رایگان 24 ساعته و 7 روزه برای بحران ملی وجود دارد که برای هر کسی که به کمک عاطفی در رابطه با زنان، دختران بومی ناپدید شده و کشته شده و افراد 2SLGBTQQIA+ نیاز دارد، از سلامت روان پشتیبانی می کند. برای کمک، با شماره 1-844-413-6649 تماس بگیرید.

پشتیبانی همچنین از طریق خدمات پشتیبانی فرهنگی و بهداشتی MMIWG در دسترس است.

پشتیبانی می تواند شامل مشاوره حرفه ای با تمرکز بر شفا، حمایت های عاطفی مانند گوش دادن، و ارجاع به خدمات اضافی و کمک های فرهنگی خاص با محوریت روش های درمانی سنتی و خدمات سالمندان باشد.

8 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو، قلمرو سنتی Algonquin. – وزیر خدمات بومی کانادا، پتی هاجدو؛ وزیر روابط تاج و تخت، مارک میلر؛ و دانیل وندال وزیر امور شمال امروز بیانیه مشترک زیر را صادر کردند:

«در این روز جهانی زن، ما دستاوردهای خارق‌العاده و سخت کوشی زنان و دخترانی را جشن می‌گیریم که با رهبری خود و تفاوتی که در جوامع خود ایجاد می‌کنند، الهام بخش ما هستند. در طول همه‌گیری COVID-19، مشخص شد که همه ما روزانه چقدر به زنان تأثیرگذار به عنوان پایه‌های قدرت، ثبات، انعطاف‌پذیری و الهام‌بخش خود وابسته هستیم. امروز، ما دستاوردها، مشارکت‌ها و فداکاری‌های آن‌ها، به‌ویژه دستاوردهای زنان، دختران بومی و افراد دو روح، لزبین، همجنس‌گرا، دوجنس‌گرا، ترنسجندر، دگرباش، پرسشگر، اینترسکس و غیرجنسی (2SLGBTQQIA+) را می‌شناسیم.

امسال، ما بسیاری از زنان ملل اول، اینویت و متیس را می شناسیم که در زمینه های مراقبت های بهداشتی، علمی، مددکاری اجتماعی، قانون، دیپلماسی، ورزش و بسیاری موارد دیگر پیشتاز هستند. آخرین دریافت کنندگان حکم فرماندار کل کانادا شامل بسیاری از زنان بومی بود که از کارهای الهام بخش آنها در خارج از کشور، در خانه و در جوامع خود تجلیل می کردند. ما مطمئناً می دانیم که آنها آخرین نفری نخواهند بود که چنین مشارکت های الهام بخشی را انجام می دهند، و ما مشتاقانه منتظر دیدن زنان، دختران و افراد 2SLGBTQQIA+ هستیم که راه آنها را دنبال می کنند.

دولت کانادا به برابری جنسیتی و ایجاد فضایی فراگیر و امن برای همه زنان بومی و غیربومی در سراسر کشور ما و در سراسر جهان متعهد است. ما به حمایت و توانمندسازی زنان بومی که ابتکاراتی را رهبری می‌کنند و در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی برای بهبود زندگی اطرافیانشان مشارکت می‌کنند، ادامه خواهیم داد. ما باید به رسیدگی به نابرابری‌ها و شکاف‌های اجتماعی-اقتصادی که به طور نامتناسبی بر زنان بومی روزانه تأثیر می‌گذارد، از جمله فقدان شرایط زندگی مناسب، مسکن اضطراری مناسب فرهنگی و دسترسی به آموزش ادامه دهیم.

کار زیادی برای انجام دادن وجود دارد. زنان بومی، فرزندان آنها و افراد 2SLGBTQQIA+ هنوز با نژادپرستی سیستماتیک و تهدید خشونت زندگی می کنند. از طریق مسیر فدرال، کمک دولت کانادا به طرح اقدام ملی زنان، دختران و دختران بومی مفقود و کشته شده و افراد 2SLGBTQQIA+، ما در تلاش هستیم تا به خشونت مبتنی بر جنسیت و نژاد در علت اصلی این تراژدی ملی پایان دهیم.

با هم، موانعی را که زنان در کانادا و سراسر جهان تجربه کرده اند، از بین خواهیم برد. ما تلاش های خود را برای تقویت فراگیری بیشتر و تشویق زنان، دختران بومی و افراد 2SLGBTQQIA+ برای ورود به موقعیت های رهبری، نوآوری و تغییر ادامه خواهیم داد. امروز، ما آنها و همه آنچه را که برای جوامع، کشور و جهان ما به ارمغان می آورند جشن می گیریم.»

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.