بیانیه وزرای دارایی G7 درباره اوکراین

[ad_1] 14 فوریه 2022 افزایش مستمر ارتش روسیه در مرزهای اوکراین باعث نگرانی شدید است. ما، وزرای دارایی G7، بر آمادگی خود برای اقدام سریع و قاطع برای حمایت از اقتصاد اوکراین تاکید می‌کنیم و در عین حال از تلاش‌های جاری برای شناسایی فوری مسیر دیپلماتیک به سمت کاهش تنش حمایت می‌کنیم. ما در عزم

کد خبر : 168646
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۵۸
بیانیه وزرای دارایی G7 درباره اوکراین

[ad_1]

14 فوریه 2022

افزایش مستمر ارتش روسیه در مرزهای اوکراین باعث نگرانی شدید است. ما، وزرای دارایی G7، بر آمادگی خود برای اقدام سریع و قاطع برای حمایت از اقتصاد اوکراین تاکید می‌کنیم و در عین حال از تلاش‌های جاری برای شناسایی فوری مسیر دیپلماتیک به سمت کاهش تنش حمایت می‌کنیم.

ما در عزم خود برای حفاظت از حاکمیت، تمامیت ارضی و همچنین ثبات اقتصادی و مالی اوکراین متحد هستیم. G7، همراه با موسسات مالی بین‌المللی و به ویژه صندوق بین‌المللی پول (IMF) از طریق توافقنامه آماده‌باش در سال 2020، حمایت مالی قابل توجهی را به اوکراین ارائه می‌کنند. از سال 2014 تاکنون، مجموع حمایت های اقتصادی دوجانبه و چندجانبه از 48 میلیارد دلار فراتر رفته است. با تکیه بر کمک های خود از سال 2014، ما به هماهنگی نزدیک ادامه خواهیم داد تا اطمینان حاصل شود که اوکراین حمایت اقتصادی لازم را برای تسهیل تلاش های اصلاحی مداوم مقامات تحت برنامه صندوق بین المللی پول، که توسط سایر موسسات مالی بین المللی و شرکای توسعه نیز پشتیبانی می شود، دریافت می کند. پایه های مالی و اقتصادی پایدار

اولویت فوری ما حمایت از تلاش ها برای کاهش تنش است. با این حال، ما مجدداً تأکید می‌کنیم که به‌ویژه هرگونه تجاوز نظامی بیشتر از سوی روسیه علیه اوکراین با پاسخی سریع، هماهنگ و قوی مواجه خواهد شد. ما آماده ایم که به طور جمعی تحریم های اقتصادی و مالی اعمال کنیم که پیامدهای عظیم و فوری بر اقتصاد روسیه خواهد داشت.

ما به نظارت بسیار دقیق اوضاع ادامه خواهیم داد و آماده خواهیم بود تا با حمایت اقتصادی و مالی بیشتر از اوکراین، به صورت کاملاً هماهنگ و در اطلاعیه ای بسیار کوتاه اقدام کنیم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.