بیانیه وزرای جولی، ساجان و نگ در روز جهانی زن

[ad_1] 8 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا محترم ملانی جولی، وزیر امور خارجه، محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا، و مریم نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، تجارت کوچک و توسعه اقتصادی امروز بیانیه‌ای صادر کرد: در این روز جهانی

کد خبر : 176303
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
بیانیه وزرای جولی، ساجان و نگ در روز جهانی زن

[ad_1]

8 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

محترم ملانی جولی، وزیر امور خارجه، محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا، و مریم نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، تجارت کوچک و توسعه اقتصادی امروز بیانیه‌ای صادر کرد:

در این روز جهانی زن، جهان در حمایت از زنان و دختران اوکراینی متحد می شود، زیرا آنها شجاعت و عزم باورنکردنی را در مواجهه با تهاجم وحشیانه و غیرقابل توجیه رژیم روسیه به اوکراین از خود نشان می دهند.

کانادا در حمایت ما از حاکمیت، تمامیت ارضی و استقلال اوکراین تزلزل ناپذیر است. ما در کنار مردم اوکراین ایستاده‌ایم که برای آزادی و حق انتخاب آینده‌شان مبارزه می‌کنند. کانادا بیش از یک میلیارد دلار کمک بین‌المللی به اوکراین ارائه کرده است و به همکاری با شرکا و متحدان خود برای تحمیل هزینه‌های سنگین به رژیم روسیه برای اقداماتش ادامه می‌دهد.

زنان و دختران به طور نامتناسبی تحت تأثیر درگیری ها و تغییرات آب و هوایی قرار می گیرند، به همین دلیل است که سیاست خارجی فمینیستی کانادا و سیاست کمک بین المللی فمینیستی کانادا، زنان و دختران را در مرکز همه کارهای ما قرار داده است.

موضوع امسال روز جهانی زن، برابری جنسیتی امروز برای فردای پایدار، به ما یادآوری می‌کند که چگونه تغییرات آب و هوایی نابرابری‌های اجتماعی را تشدید می‌کند و سلامت، ایمنی و رفاه اقتصادی زنان و دختران را تهدید می‌کند. کانادا اذعان دارد که اقدامات محیطی و اقلیمی زمانی مؤثرتر خواهد بود که زنان و دختران نقش فعالی داشته باشند.

ما مفتخریم که خط مشی کمک بین المللی فمینیستی ما، اقدام محیط زیست و آب و هوا را به تمرکز اصلی تبدیل کرده و زنان و دختران را در مرکز تلاش های خود قرار داده است. در سال 2021، کانادا تعهد قبلی خود به تامین مالی بین المللی آب و هوا را به 5.3 میلیارد دلار طی 5 سال افزایش داد. [2021 to 2026] و پیش بینی می کند که حداقل 80 درصد از پروژه ها برابری جنسیتی را ادغام کنند.

کانادا همچنین برابری جنسیتی و توانمندسازی اقتصادی زنان را از طریق سیاست‌های تجاری فراگیر دنبال می‌کند. تمام موافقت نامه های تجارت آزاد ما از سال 2017 به دنبال شامل فصول جامع و مترقی در مورد جنسیت، کار و محیط زیست است. ما فعالانه فرصت های بیشتری را برای زنان فراهم می کنیم تا کسب و کار خود را در کانادا و خارج از کشور توسعه دهند.

«تعهد فزاینده کانادا به تأمین مالی آب‌وهوایی نشان می‌دهد که اقدام فوری لازم است. در طول سال گذشته، کانادا به رهبری 2 ماموریت تجارت مجازی موفق به آفریقا و فرانسه برای مشاغل تحت مالکیت زنان و زنان کمک کرده است. این مأموریت‌ها بر پایداری و انرژی‌های تجدیدپذیر متمرکز شده‌اند و به زنان کارآفرین کمک کرده‌اند تا فرصت‌های تجاری جدید را کشف کنند و شبکه‌های جدیدی ایجاد کنند.

علاوه بر این، پاییز گذشته در بیست و ششمین کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد در گلاسکو، انگلستان، کانادا به ائتلاف اقدام فمینیستی برای عدالت آب و هوا پیوست. ما متعهد به تشویق فرصت های برابر برای زنان در بخش انرژی پاک هستیم. ما همچنین متعهد شدیم که از کنوانسیون سازمان ملل برای مبارزه با بیابان زایی طرح اقدام جنسیتی و ایجاد سرشماری محیط زیست که بینشی در مورد جنسیت و تغییرات آب و هوایی ارائه می دهد، حمایت کنیم.

«برابری جنسیتی امروز برای فردای پایدار ضروری است. کانادا به عنوان یکی از مدافعان قدیمی برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان و دختران، به ترویج پیشرفت زنان و دختران در همه تنوع‌شان ادامه خواهد داد.»

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.