بیانیه نشست وزیران خارجه G7

[ad_1] 4 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا بیانیه وزرای خارجه کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، بریتانیا، و ایالات متحده آمریکا و نماینده عالی اتحادیه اروپا: ما وزرای خارجه کشورهای گروه 7 کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، بریتانیا، و ایالات متحده آمریکا و نماینده عالی اتحادیه اروپا بر محکومیت عمیق خود جنگ

کد خبر : 174275
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲:۱۹
بیانیه نشست وزیران خارجه G7

[ad_1]

4 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

بیانیه وزرای خارجه کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، بریتانیا، و ایالات متحده آمریکا و نماینده عالی اتحادیه اروپا:

ما وزرای خارجه کشورهای گروه 7 کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، بریتانیا، و ایالات متحده آمریکا و نماینده عالی اتحادیه اروپا بر محکومیت عمیق خود جنگ انتخابی غیرقابل تحریک و غیرقابل توجیه روسیه علیه اوکراین تاکید می کنیم. توسط دولت بلاروس فعال شده است.

روسیه باید فوراً حمله مداوم خود به اوکراین را که به طور چشمگیری بر جمعیت غیرنظامی تأثیر گذاشته و زیرساخت‌های غیرنظامی را نابود کرده است، متوقف کند و بلافاصله نیروهای نظامی روسیه را خارج کند. رئیس جمهور پوتین با تجاوزات بیشتر خود، روسیه را در جهان منزوی کرده است، همانطور که رای قاطع مجمع عمومی سازمان ملل متحد در محکومیت تجاوز روسیه و درخواست از آن برای خروج فوری نیروهایش نشان می دهد.

ما همبستگی قلبی خود را با مردم اوکراین و همدردی خود را با قربانیان این جنگ و خانواده های آنها ابراز می کنیم. ما بر حمایت تزلزل ناپذیر خود از اوکراین، دولت منتخب آزادانه و مردم شجاع آن در این سخت ترین زمان تاکید می کنیم و آمادگی خود را برای کمک بیشتر به آنها ابراز می کنیم.

ما حملات روسیه به غیرنظامیان اوکراینی و زیرساخت‌های غیرنظامی از جمله مدارس و بیمارستان‌ها را محکوم می‌کنیم. ما از روسیه می خواهیم که به تعهدات خود برای احترام کامل به قوانین بین المللی بشردوستانه و قوانین حقوق بشر پایبند باشد. آژانس‌های بشردوستانه اوکراین و سازمان ملل متحد، پرسنل پزشکی و ارائه‌دهندگان کمک‌های غیردولتی باید دسترسی ایمن، سریع و بدون مانع به افراد نیازمند بلافاصله در سراسر خاک اوکراین در داخل مرزهای شناخته‌شده بین‌المللی آن داده شود. ما اعلام آمادگی برای دسترسی بشردوستانه را به عنوان اولین قدم مهم می پذیریم. این باید به طور قابل اعتماد و سریع اجرا شود. ما متعهد به افزایش حمایت های بشردوستانه هستیم، زیرا نیازهای مردم اوکراین به دلیل تجاوز روسیه افزایش می یابد. ما از روسیه می خواهیم که حملات خود را به ویژه در مجاورت مستقیم نیروگاه های هسته ای اوکراین متوقف کند. هرگونه حمله مسلحانه و تهدید علیه تأسیسات هسته ای اختصاص یافته به اهداف صلح آمیز، نقض اصول حقوق بین الملل است. ما از ابتکار مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی، گروسی که امروز برای توافق بین اوکراین و روسیه برای تضمین ایمنی و امنیت تاسیسات هسته ای در اوکراین اعلام کرد، حمایت می کنیم.

ما عمیقاً نگران تلفات انسانی فاجعه‌باری هستیم که حملات مستمر روسیه علیه جمعیت غیرنظامی شهرهای اوکراین به همراه دارد. ما مجدداً تأکید می کنیم که حملات بی رویه توسط قوانین بین المللی بشردوستانه ممنوع است. ما مسئول جنایات جنگی، از جمله استفاده بی رویه از سلاح علیه غیرنظامیان را مسئول خواهیم دانست و از کار جاری برای تحقیق و جمع آوری شواهد، از جمله توسط دادستان دیوان کیفری بین المللی (ICC) استقبال می کنیم.

نقض آشکار اصول اساسی صلح و امنیت بین المللی توسط روسیه و نقض قوانین بین المللی بی پاسخ نمانده است. ما چندین دور تحریم های گسترده اقتصادی و مالی را اعمال کرده ایم. ما به تحمیل تحریم های شدید بیشتر در پاسخ به تجاوز روسیه که توسط رژیم لوکاشنکا در بلاروس امکان پذیر شده است، ادامه خواهیم داد.

ما می خواهیم برای مردم روسیه و بلاروس روشن کنیم که تحریم های شدید اعمال شده علیه روسیه و بلاروس نتیجه و واکنش واضح به جنگ غیرقابل توجیه و غیرقابل توجیه رئیس جمهور پوتین علیه اوکراین است. رئیس جمهور پوتین و دولت و حامیان او و رژیم لوکاشنکا مسئولیت کامل پیامدهای اقتصادی و اجتماعی این تحریم ها را بر عهده دارند.

ما استفاده گسترده از اطلاعات نادرست توسط دولت روسیه و رسانه ها و نمایندگان وابسته به آن برای حمایت از تجاوز نظامی این کشور به اوکراین را محکوم می کنیم. جریان مداوم ادعاهای ساختگی آنها زندگی های بیشتری را در معرض خطر قرار می دهد. ما متعهد به مقابله با کمپین اطلاعات نادرست روسیه هستیم.

ما مجدداً بر حمایت و تعهد خود به حاکمیت، استقلال، وحدت و تمامیت ارضی اوکراین در داخل مرزهای شناخته شده بین‌المللی، تا آب‌های سرزمینی آن تاکید می‌کنیم. ما تأکید می کنیم که هرگونه تغییر ظاهری وضعیتی که با تهاجم مجدد روسیه حاصل شود، به رسمیت شناخته نخواهد شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.