بیانیه مقام ارشد بهداشت عمومی کانادا در 13 آگوست 2021

[ad_1] بیانیه در 13 آگوست 2021 ، دکتر ترزا تام ، مدیر بهداشت عمومی کانادا ، بیانیه زیر را در مورد COVID-19 منتشر کرد. 13 آگوست 2021 | اتاوا ، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا همه گیری COVID-19 همچنان استرس و اضطراب را برای بسیاری از کانادایی ها ایجاد می کند ، به ویژه

کد خبر : 91633
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
بیانیه مقام ارشد بهداشت عمومی کانادا در 13 آگوست 2021

[ad_1]

بیانیه

13 آگوست 2021 | اتاوا ، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

همه گیری COVID-19 همچنان استرس و اضطراب را برای بسیاری از کانادایی ها ایجاد می کند ، به ویژه کسانی که به شبکه های پشتیبانی معمولی خود دسترسی ندارند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada ، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند از سلامت روان فوری ، محرمانه و محرمانه و استفاده از مواد به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته استفاده کنند.

با ادامه فعالیت COVID-19 در کانادا ، ما همچنان پیگیر شاخص های اپیدمیولوژیکی کلیدی برای نظارت بر روندها ، تشخیص سریع و درک مسائل در حال ظهور نگران کننده ، از جمله تاثیر انواع ویروس در گردش هستیم. آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) به روز رسانی منظم در مورد واکسن های COVID-19 ، پوشش واکسیناسیون و نظارت مداوم بر ایمنی واکسن در سراسر کشور را ارائه می دهد. در زیر آخرین خلاصه اعداد و روندهای ملی آمده است.

از زمان شروع همه گیری ، 1،447،439 مورد COVID-19 و 26،692 مورد مرگ در کانادا گزارش شده است. این اعداد تجمعی در مورد بار کلی بیماری کووید -19 تا به امروز به ما می گوید. چهار نوع نگرانی (VOC) در کانادا ، B.1.1.7 (آلفا) ، B.1.351 (بتا) ، P.1 (گاما) ، و B.1.617.2 (دلتا) ، در اکثر استانها و قلمروها در سطح ملی ، نوع دلتا در حال حاضر بیشتر موارد VOC گزارش شده اخیر را تشکیل می دهد. صرف نظر از اینکه کدام یک از انواع SARS-CoV-2 در منطقه ای غالب است ، ما می دانیم که واکسیناسیون ، همراه با اقدامات بهداشت عمومی و اقدامات فردی ، برای کاهش شیوع COVID-19 به کار خود ادامه می دهد. در حال حاضر ، کسانی که واکسینه نشده اند بیشترین خطر عفونت و پیامدهای شدید را دارند. با این حال ، گسترش ویروس در مناطقی با پوشش واکسیناسیون کم ، خطری مداوم برای ظهور و جایگزینی انواع جدید است. به همین دلیل است که ما باید مراقب باشیم تا از شیوع ویروس بکاهیم ، به ویژه برای گونه هایی که توانایی محافظت در برابر واکسن ها را دارند.

بنابراین ، با کاهش محدودیت های بهداشت عمومی در سراسر کشور ، ما همچنان بر افزایش فعالیت بیماری ها نظارت می کنیم که نشان می دهد در کانادا احیا در حال انجام است. آخرین میانگین متحرک 7 روزه ملی از 1609 مورد جدید گزارش شده روزانه (6 تا 12 اوت) ، 70 درصد نسبت به هفته قبل افزایش یافته است. به دنبال افزایش موارد اخیر ، ما در حال حاضر علائم اولیه افزایش روندهای شدید را مشاهده می کنیم. آخرین داده های استانی و سرزمینی نشان می دهد که به طور متوسط ​​روزانه 524 نفر مبتلا به COVID-19 در جدیدترین دوره 7 روزه (6 تا 12 اوت) در بیمارستان های کانادا تحت درمان بوده اند که 14 درصد بیشتر از هفته گذشته است. این شامل به طور متوسط ​​211 نفر که در بخش های مراقبت ویژه (ICU) تحت درمان بودند ، 5 درصد بیشتر از هفته گذشته و به طور متوسط ​​6 مورد مرگ روزانه گزارش شده است (6 تا 12 اوت). دلگرم کننده است ، شواهد همچنان نشان می دهد که یک سری کامل دوز واکسن های تایید شده COVID-19 محافظت قابل توجهی را ارائه می دهد. اکثریت قریب به اتفاق موارد و بستری ها در مواردی است که کاملاً واکسینه نشده اند.

با نزدیک شدن به پاییز ، تلاش ها برای افزایش نسبت کل واکسینه شده کانادایی ها و تقویت اقدامات احتیاطی فردی بر اساس توصیه های بهداشت عمومی محلی برای کاهش شیوع ویروس و کاهش خطر این که این تجدید حیات منجر به بیش از حد ظرفیت مراقبت های بهداشتی در پاییز و زمستان آینده شود ، بسیار مهم است. بدین منظور ، مقامات بهداشت عمومی به جذب و تجویز دوزهای اول و دوم واکسن های COVID-19 برای افراد واجد شرایط ادامه می دهند ، با هدف دستیابی به پوشش بالای واکسن برای مصونیت گسترده ، قوی و طولانی مدت در بین جمعیت کانادا. تا 12 آگوست ، استانها و مناطق بیش از 51 میلیون دوز واکسن COVID-19 را تزریق کرده اند. آخرین داده های استانی و سرزمینی نشان می دهد که بیش از 82 درصد از افراد 12 سال به بالا حداقل یک دوز واکسن COVID-19 دریافت کرده اند و بیش از 71 درصد در حال حاضر به طور کامل واکسینه شده اند. داده های مربوط به سن تا 7 آگوست نشان می دهد که 71 تا 96 درصد گروه های سنی واجد شرایط حداقل یک دوز دریافت کرده اند و 53 تا 92 درصد کاملاً واکسینه شده اند. اگر واجد شرایط هستید و قبلاً واجد شرایط نبوده اید ، لطفاً برای دریافت نوبت اول یا دوم واکسن کووید -19 به محض امکان وقت بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خطرات و مزایای واکسیناسیون ، با مقامات بهداشت عمومی محلی خود ، ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی یا سایر منابع معتبر و معتبر ، مانند Canada.ca و Immunize.ca تماس بگیرید.

کانادایی ها می توانند برای اطلاع از مزایای واکسیناسیون در برابر COVID-19 به اطلاعات موجود در Canada.ca دسترسی پیدا کنند ، راهنمایی هایی در مورد زندگی بعد از واکسیناسیون داشته باشند و از ابزارهای ارزیابی ریسک تعاملی رایگان برای کمک به تصمیم گیری آگاهانه و درک احتیاط های مربوط به COVID برای کاهش خطرات استفاده کنند. در تنظیمات مختلف با این حال ، با کاهش محدودیت ها ، خطرات و شرایط در همه جا یکسان نیست و پیروی از توصیه های بهداشت عمومی محلی ، بدون توجه به وضعیت واکسیناسیون ، همچنان مهم است. در حالی که COVID-19 هنوز در کانادا و در سطح بین المللی در حال گردش است ، اقدامات اساسی بهداشت عمومی و اقدامات محافظتی فردی می تواند به ما در کاهش شیوع بیماری کمک کند: در صورت داشتن علائم در خانه بمانید/خود را منزوی کنید. از خطرات مربوط به تنظیمات مختلف آگاه باشید. از سفرهای غیر ضروری خارج از کانادا خودداری کنید. و اقدامات محافظتی فردی مانند فاصله گذاری فیزیکی و پوشیدن ماسک صورت مناسب و مناسب پوشیده ، را در صورت لزوم حفظ کنید.

کانادایی ها همچنین می توانند با اشتراک گذاری فراتر بروند معتبر اطلاعات در مورد خطرات COVID-19 و اقدامات پیشگیرانه و اقدامات برای کاهش COVID-19 در جوامع. برای دسترسی بیشتر به اطلاعات و منابع COVID-19 در مورد راههای کاهش خطرات و محافظت از خود و دیگران ، از جمله اطلاعات مربوط به واکسیناسیون COVID-19 ، پیش زمینه من را بخوانید.

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.