بیانیه مقام ارشد بهداشت عمومی کانادا در 15 اکتبر 2021

[ad_1] بیانیه در 15 اکتبر 2021 ، دکتر ترزا تام ، مدیر بهداشت عمومی کانادا ، بیانیه زیر را در مورد COVID-19 منتشر کرد. 15 اکتبر 2021 | اتاوا ، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا همه گیری کووید -19 همچنان استرس و اضطراب را برای بسیاری از کانادایی ها ایجاد می کند ، به

کد خبر : 117441
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
بیانیه مقام ارشد بهداشت عمومی کانادا در 15 اکتبر 2021

[ad_1]

بیانیه

15 اکتبر 2021 | اتاوا ، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

همه گیری کووید -19 همچنان استرس و اضطراب را برای بسیاری از کانادایی ها ایجاد می کند ، به ویژه کسانی که به شبکه های پشتیبانی معمولی خود دسترسی ندارند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada ، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند از سلامت روان فوری ، محرمانه و محرمانه و استفاده از مواد به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته استفاده کنند.

آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) همچنان بر شاخص های اپیدمیولوژیک COVID-19 نظارت می کند تا به سرعت مسائل مربوط به نگرانی را شناسایی ، درک و اعلام کند. در زیر خلاصه ای از آخرین شماره ها و روندهای ملی آمده است. امروز ، من یک به روز رسانی در مورد اپیدمیولوژی و مدل سازی ملی ارائه کردم. در زیر خلاصه ای کوتاه از نتایج مدل سازی و آخرین اعداد و روندهای ملی آمده است.

از زمان شروع همه گیری ، 1،673،408 مورد COVID-19 و 28،421 مورد مرگ در کانادا گزارش شده است. این اعداد تجمعی در مورد بار کلی بیماری کووید -19 تا به امروز به ما می گوید ، در حالی که تعداد موارد فعال ، در حال حاضر 35335 ، و میانگین متحرک 7 روزه نشان دهنده فعالیت و روند شدت بیماری فعلی است.

آخرین میانگین ملی 7 روزه از 3،168 مورد جدید گزارش شده روزانه (8 تا 14 اکتبر) نسبت به هفته قبل 15 درصد کاهش یافته است. در حالی که کاهش تعداد موارد ملی روزانه دلگرم کننده است ، هنوز تنوع منطقه ای قابل توجهی وجود دارد ، در برخی مناطق همچنان در حال افزایش چالش هایی است که ویروس در حال افزایش است. متأسفانه ، روند بستری شدن و بستری شدن در مراقبت های ویژه ، که عمدتا شامل افراد واکسینه نشده است ، هنوز در سطح ملی افزایش یافته است. همراه با مدت زمان طولانی بستری در بیمارستان ، این امر همچنان فشار زیادی بر منابع مراقبت های بهداشتی محلی وارد می کند ، به ویژه در مواردی که میزان عفونت بالا و میزان واکسیناسیون پایین است. آخرین داده های استانی و سرزمینی نشان می دهد که به طور متوسط ​​روزانه 2،509 نفر مبتلا به COVID-19 در جدیدترین دوره 7 روزه (8 تا 14 اکتبر) در بیمارستان های کانادا تحت درمان هستند. این به طور متوسط ​​شامل 757 نفر است که در بخش های مراقبت ویژه (ICU) تحت درمان بودند و به طور متوسط ​​روزانه 40 مورد مرگ گزارش می شد (8 تا 14 اکتبر). امید است با تقویت اقدامات کنترلی در مناطق تحت تأثیر شدید ، روند بیماریهای شدید کاهش یابد و فشار بر سیستم سلامت در هفته های آینده کاهش یابد.

در طول موج چهارم همه گیری COVID-19 در کانادا ، عفونت ها و پیامدهای شدید چندین ویژگی اصلی دارند:

  • در سطح ملی ، Delta Variant of نگرانی (VOC) که بیشتر موارد گزارش شده اخیر را شامل می شود ، با افزایش شدت همراه است و ممکن است اثربخشی واکسن ها را کاهش دهد.
  • بیشتر موارد گزارش شده ، بستری شدن و مرگ در میان افراد واکسینه نشده اتفاق می افتد
  • گسترش ویروس در مناطقی با پوشش واکسیناسیون کم ، یک خطر مداوم برای ظهور و جایگزینی VOC های جدید است ، از جمله خطر VOC با توانایی فرار از حفاظت واکسن.

صرف نظر از اینکه کدام نوع SARS-CoV-2 در منطقه ای غالب است ، ما می دانیم که واکسیناسیون ، همراه با اقدامات بهداشت عمومی و اقدامات فردی ، به کار خود برای کاهش شیوع بیماری و پیامدهای شدید ادامه می دهد. به طور خاص ، شواهد نشان می دهد که یک سری کامل دوز واکسن COVID-19 تأیید شده توسط Health-Canada محافظت قابل توجهی را ارائه می دهد. براساس آخرین داده های 12 استان و سرزمین برای افراد واجد شرایط ، 12 سال یا بیشتر:

  • از 14 دسامبر 2020 تا 25 سپتامبر 2021 ، 0.19 درصد از افراد کاملاً واکسینه شده مبتلا شدند ، اکثر موارد اخیر و بستری شدن در افراد واکسینه نشده یا تا حدی واکسینه شده است.
  • در هفته های اخیر (29 آگوست – 25 سپتامبر 2021):
    • میانگین هفتگی موارد جدید COVID-19 در افراد بدون واکسینه 8 برابر بیشتر از واکسیناسیون کامل بود.
    • متوسط ​​نرخ هفتگی موارد بستری در افراد واکسینه نشده در مقایسه با افراد کاملاً واکسینه شده 26 برابر بیشتر بود.

تا 14 اکتبر 2021 ، استانها و مناطق بیش از 57 میلیون دوز واکسن COVID-19 را تزریق کرده اند ، با آخرین داده های استانی و سرزمینی که نشان می دهد بیش از 88 of از افراد 12 سال به بالا حداقل یک دوز کووید دریافت کرده اند. 19 واکسن و بیش از 82 درصد در حال حاضر کاملاً واکسینه شده اند. تا 9 اکتبر 2021 ، داده های مربوط به پوشش واکسن مربوط به سن ، نشان می دهد که بیش از 86 of از افراد 40 ساله یا بالاتر حداقل یک دوز دارند و بیش از 80 are کاملاً واکسینه شده اند ، در حالی که 83 of از افراد جوان 18 تا 39 ساله حداقل یک دوز و 74٪ -76٪ کاملاً واکسینه شده اند.

با توجه به اینکه بیشتر فعالیتهای ما در داخل خانه انجام می شود ، پاییز و زمستان امسال ، ما باید تلاش کنیم تا هرچه بیشتر افراد واجد شرایط به طور کامل در برابر COVID-19 واکسینه شوند تا از خود و دیگران محافظت کنیم ، از جمله افرادی که ممکن است واکنش ایمنی قوی نداشته باشند. یا کسانی که نمی توانند واکسینه شوند اجرای اقدامات به موقع و هدفمند بهداشت عمومی و حفظ شیوه های محافظتی فردی برای کاهش سرعت ابتلا به COVID-19 و کاهش تأثیر بر ظرفیت مراقبت های بهداشتی بسیار مهم خواهد بود. در حالی که حفاظت ما در برابر COVID-19 توسط واکسن ها تقویت شده است ، ما همچنین باید در مورد بازگشت سایر عفونت های تنفسی فکر کنیم. ما می توانیم با به روز بودن واکسن های توصیه شده ، مانند آنفولانزا و سایر واکسن های معمول برای کودکان و بزرگسالان و حفظ احتیاط های اساسی که به کاهش سرعت شیوع COVID-19 و سایر عفونت های تنفسی کمک می کند ، سالم تر بمانیم.

در حالی که COVID-19 هنوز در کانادا و در سطح بین المللی در حال گردش است ، شیوه های اصلی سلامت عمومی همچنان مهم است: در خانه بمانید/در صورت بروز علائم خود را منزوی کنید. از خطرات مربوط به تنظیمات مختلف آگاه باشید. توصیه های بهداشت عمومی محلی را دنبال کنید و شیوه های محافظتی فردی را حفظ کنید. به طور خاص ، فاصله گذاری فیزیکی و استفاده صحیح از ماسک صورت مناسب و ساخته شده ، لایه های بیشتری از محافظت را ایجاد می کند که خطر شما را در همه موارد کاهش می دهد و همچنین بهترین تهویه ممکن را در فضاهای داخلی ایجاد می کند. به کانادایی ها توصیه می شود از سفرهای غیر ضروری خارج از کانادا اجتناب کنند. اگر مجبور به سفر هستید ، از شرایط سفر به سایر کشورها و بازگشت به کانادا مطلع باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد واکسیناسیون در منطقه خود ، با مقامات بهداشت عمومی محلی خود ، ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی یا سایر منابع معتبر و معتبر ، مانند Canada.ca و Immunize.ca تماس بگیرید. Canada.ca طیف گسترده ای از اطلاعات و منابع COVID-19 را برای کمک به کانادایی ها در درک مزایای واکسیناسیون در برابر COVID-19 و یافتن راهنمایی در مورد زندگی پس از واکسیناسیون ارائه می دهد.

کانادایی ها همچنین می توانند با اشتراک گذاری گام های بلندی بردارند معتبر اطلاعات در مورد خطرات COVID-19 و اقدامات پیشگیرانه و اقدامات برای کاهش COVID-19 در جوامع. برای دسترسی بیشتر به اطلاعات و منابع COVID-19 درباره راههای کاهش خطرات و محافظت از خود و دیگران ، از جمله اطلاعات مربوط به واکسیناسیون COVID-19 ، پیشینه من را بخوانید.

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.