بیانیه مشترک پروست مارشال نیروهای کانادایی و مدیر تعقیب نظامی

[ad_1] نیروهای مسلح کانادا (CAF) و گروه پلیس نظامی نیروهای کانادا (CF MP Gp) در یک دوراهی قرار دارند. همه ما می دانیم که اتهامات سوء رفتار جنسی علیه رهبران ارشد تأثیر مخربی بر اعتبار CAF و روحیه اعضای آن داشته است. مارشال پروست نیروهای کانادا (CFPM) و مدیر تعقیب نظامی (DMP) بازیگران مستقلی در

کد خبر : 125562
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
بیانیه مشترک پروست مارشال نیروهای کانادایی و مدیر تعقیب نظامی

[ad_1]

نیروهای مسلح کانادا (CAF) و گروه پلیس نظامی نیروهای کانادا (CF MP Gp) در یک دوراهی قرار دارند. همه ما می دانیم که اتهامات سوء رفتار جنسی علیه رهبران ارشد تأثیر مخربی بر اعتبار CAF و روحیه اعضای آن داشته است.

مارشال پروست نیروهای کانادا (CFPM) و مدیر تعقیب نظامی (DMP) بازیگران مستقلی در سیستم قضایی نظامی هستند و نقش فعالی در حمایت از تغییرات نهادی مورد نیاز وزارت دفاع ملی (DND) و وزارت دفاع ملی ایفا خواهند کرد. CAF. سرویس تحقیقات ملی نیروهای کانادایی (CFNIS) و سرویس دادستانی نظامی کانادا (CMPS) از متخصصان شایسته ای تشکیل شده اند که کاملاً قادر به تحقیق و پاسخگویی به ادعاهای مربوط به جرایم جنایی و انضباطی، از جمله تجاوز جنسی و سایر جرایم جنایی با ماهیت جنسی هستند. را کد جنایی.

ما بحران کنونی اعتماد عمومی به سیستم قضایی نظامی را، به ویژه در رابطه با اتهامات سوء رفتار جنسی، تصدیق می کنیم. اگرچه بازرسان پلیس نظامی و دادستان‌های نظامی دارای مهارت‌های حرفه‌ای، فداکاری و شایستگی برای تحقیق و تعقیب جرائم جنایی و انضباطی هستند، اما می‌دانیم که این برای ایجاد و حفظ اعتماد و اطمینان به سیستم قضایی نظامی کافی نبوده است. ما کاملاً آگاه هستیم که عملکرد صحیح هر سیستم قضایی به اعتماد عمومی متکی است.

عدم اعتماد عمومی به سیستم قضایی نظامی یک نگرانی واقعی و مبرم است. در نتیجه، با اعمال اختیارات خود به عنوان بازیگران مستقل، Mme را اجرا خواهیم کرد. توصیه موقت آربور فورا. CFPM شروع به کار بر روی دستورالعمل‌های سیاستی کرده است که برای اعضای پلیس نظامی صادر می‌شود و چارچوبی را برای اولویت دادن به اعمال صلاحیت غیرنظامی بر تحقیقات تجاوز جنسی و سایر جرایم جنایی با ماهیت جنسی تحت قانون اساسی آغاز کرده است. کد جنایی. ما گفتگو را با همتایان غیرنظامی خود آغاز خواهیم کرد تا فرآیندهای قابل اجرا و شیوه های موثر با آنها را توسعه دهیم. ما متعهد به به روز رسانی خط مشی ها، شیوه ها و رویه های خود در رابطه با اعمال صلاحیت قضایی همزمان هستیم.

CFPM از نقش خود به عنوان عضوی از انجمن روسای پلیس کانادا (CACP) استفاده خواهد کرد تا این تغییر را در اعمال صلاحیت مربوط به تجاوز جنسی و سایر جرایم جنایی ماهیت جنسی تحت این قانون اعلام کند. کد جنایی به منظور اطمینان از انتقال روان. فرماندهان پلیس نظامی این تلاش‌ها را در سطح خود تکمیل خواهند کرد تا بهترین راه‌ها برای تعامل با سازمان‌های مجری قانون محلی را بیابند.

به همین ترتیب، DMP به همراه روسای دادستانی فدرال، استانی و منطقه ای، قبلاً کار را برای ایجاد مجموعه ای از اصول و پیش فرض ها برای اعمال صحیح صلاحیت قضایی همزمان در پاسخ به توصیه های گزارش سومین بررسی مستقل آغاز کرده است. قدرت.

کانادایی ها می توانند و باید به سیستم قضایی نظامی اعتماد داشته باشند. سیستم قضایی نظامی کانادا به عنوان یک شریک کامل در اجرای عدالت در کنار سیستم قضایی غیرنظامی تکامل یافته است. این امر به طور مداوم توسط دادگاه عالی کانادا و بررسی های مستقل پی در پی این دادگاه به رسمیت شناخته شده است قانون دفاع ملی. سیستم قضایی نظامی برای حفظ انضباط، کارایی و روحیه CAF بسیار مهم است و اکنون تا حد زیادی منعکس کننده سیستم عدالت کیفری غیرنظامی است.

برای قربانیان، که در خط مقدم همه کارهای ما هستند، مطمئن باشید که پلیس نظامی شما را در تمامی مراحل انتقال به سیستم قضایی غیرنظامی حمایت خواهد کرد. پلیس نظامی با شما و هر کسی که تحت تأثیر این تغییر قرار می‌گیرد در روزهای آینده با شما تماس خواهد گرفت تا در مورد راه آینده صحبت کنید و به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهید.

ما متعهد هستیم که نقش خود را در بازگرداندن اعتماد عمومی به سیستم قضایی نظامی ایفا کنیم. اجرای اعلامیه حقوق قربانیان، سایر مفاد لایحه C-77، و توصیه‌های بررسی‌های خارجی مختلف، همگی در این تلاش‌ها کمک زیادی خواهند کرد. ما همچنین معتقدیم که تاکید بیشتر بر تحقیقات غیرنظامی و پیگرد قانونی برای تجاوز جنسی و سایر جرایم جنایی ماهیت جنسی تحت قانون کد جنایی اکنون مناسب و ضروری است. کانادایی‌ها می‌توانند مطمئن باشند که سیستم قضایی نظامی آماده است تا در مواردی که سیستم قضایی کیفری غیرنظامی قادر به اعمال صلاحیت خود در این موارد نیست یا خودداری می‌کند، اقدام کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.