بیانیه مشترک وزیر کار ، کارفرمایان تحت نظارت فدرال – حمل و نقل و ارتباطات و کنگره کار کانادا در مورد نقش واکسیناسیون در سلامت و ایمنی محل کار

[ad_1] 1 ژوئن 2021 گاتینو ، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا امروز ، وزیر کار ، فیلومنا تاسی ، کارفرمایان دارای مقررات فدرال – حمل و نقل و ارتباطات (FETCO) و کنگره کار کانادا (CLC) امروز بیانیه مشترک زیر را در مورد نقش واکسیناسیون در سلامت و ایمنی محل کار صادر کردند: وی افزود:

کد خبر : 92855
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳
بیانیه مشترک وزیر کار ، کارفرمایان تحت نظارت فدرال – حمل و نقل و ارتباطات و کنگره کار کانادا در مورد نقش واکسیناسیون در سلامت و ایمنی محل کار

[ad_1]

1 ژوئن 2021 گاتینو ، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

امروز ، وزیر کار ، فیلومنا تاسی ، کارفرمایان دارای مقررات فدرال – حمل و نقل و ارتباطات (FETCO) و کنگره کار کانادا (CLC) امروز بیانیه مشترک زیر را در مورد نقش واکسیناسیون در سلامت و ایمنی محل کار صادر کردند:

وی افزود: با ادامه مبارزه با بیماری همه گیر COVID-19 ، سلامت و ایمنی کارگران در کانادا در اولویت دولت کانادا و کارفرمایان قرار دارد. کانادا با استفاده از واکسن های ایمن و م availableثر برای جلوگیری از بیماری های شدید ، بستری شدن در بیمارستان و مرگ ناشی از COVID-19 وارد مرحله بسیار مهمی از بیماری همه گیر شده است.

واکسیناسیون نقش مهمی در پیشگیری از COVID-19 در بین کارگران ، خانواده های آنها و جوامع اطراف دارد. به همین دلیل است که دولت کانادا ، FETCO و CLC همه کارگران در کانادا را تشویق می کنند که در صورت نوبت به واکسن COVID-19 برسند.

ما همچنین به شدت از کارفرمایان تشویق می کنیم که کارمندانی را که واکسیناسیون اول و/یا دوم خود را دریافت می کنند و کسانی که ممکن است علائم پس از واکسیناسیون را تجربه کنند ، در خود جای دهند. با از بین بردن موانع و ایجاد سیاست ها و شیوه های حمایتی ، کارفرمایان می توانند به افزایش جذب واکسن در بین کارگران کمک کنند. در حالی که کارکنان ممکن است از مرخصی شخصی یا مرخصی پزشکی خود تحت این عنوان استفاده کنند قانون کار کانادا برای دریافت واکسن COVID-19 ، احزاب محل کار باید برای محافظت از کارگران ، به ویژه کارگران خط مقدم و ضروری ، همکاری خود را ادامه دهند ، از شیوع ویروس در محل کار جلوگیری کنند و اطمینان حاصل شود که همه در اسرع وقت واکسینه می شوند.

کارفرمایان در محل کار تحت نظارت فدرال مسئول حفظ سلامت و ایمنی کارکنان خود در محل کار هستند. به همین دلیل است که ما از مشاغل و اتحادیه ها می خواهیم که برای دستیابی بهتر ، تجهیز و بسیج کارکنان و اعضای خود برای واکسیناسیون ، رویکردی پیشگیرانه اتخاذ کنند. سریع ترین راه برای پیشرفت بهتر کانادایی ها و مشاغل این است که همه مراحل را برای تسهیل نرخ بالای واکسیناسیون انجام دهند.

دولت کانادا ، FETCO و CLC به همکاری خود برای به اشتراک گذاشتن ابزارها و منابع و انجام هر کاری ممکن برای حمایت از مشاغل و حفظ سلامت و ایمنی کارگران ادامه خواهند داد. دولت کانادا و برخی از دولت های استانی و سرزمینی در حال آزمایش سریع COVID-19 به سازمان ها برای غربالگری منظم محل کار کارکنان نزدیک خود هستند. استفاده از آزمایش های سریع به عنوان ابزار غربالگری به سازمان ها کمک می کند تا از کارکنان و مشتریان خود بهتر محافظت کنند ، اما نمی تواند جایگزین سایر اقدامات بهداشت عمومی شود. مقامات بهداشت عمومی محلی برای ارائه راهنمایی و پشتیبانی در مورد اقدامات یا واکسن ها در دسترس هستند و محل کار می تواند از وب سایت مرکز بهداشت و ایمنی شغلی کانادا برای یافتن اطلاعات معتبر و منابع جامع در مورد بهداشت و ایمنی در محل کار دیدن کند.

در نهایت ، مهم است که به خاطر داشته باشیم که در حالی که واکسن COVID-19 در سراسر کانادا در حال انتشار است ، ما باید به رعایت اقدامات بهداشت عمومی بپردازیم تا خود و خانواده ، محل کار و جوامع خود را ایمن نگه داریم. با هم می توانیم از شیوع COVID-19 جلوگیری کنیم. ”

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.