بیانیه مشترک وزیر اشتغال ، توسعه نیروی کار و شمول معلولین و کمیسیونرهای کمیسیون بیمه اشتغال کانادا

[ad_1] 5 آگوست 2021 گاتینو ، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا وزیر اشتغال ، توسعه نیروی کار و شمول معلولین ، کارلا کوالتر ؛ کمیسر کارگران کمیسیون بیمه اشتغال کانادا (CEIC) ، پیر لالیبرته ؛ و نانسی هیلی ، کمیسر CEIC برای کارفرمایان ، بیانیه زیر را در مورد آغاز مشاوره در مورد نوسازی

کد خبر : 90343
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
بیانیه مشترک وزیر اشتغال ، توسعه نیروی کار و شمول معلولین و کمیسیونرهای کمیسیون بیمه اشتغال کانادا

[ad_1]

5 آگوست 2021 گاتینو ، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

وزیر اشتغال ، توسعه نیروی کار و شمول معلولین ، کارلا کوالتر ؛ کمیسر کارگران کمیسیون بیمه اشتغال کانادا (CEIC) ، پیر لالیبرته ؛ و نانسی هیلی ، کمیسر CEIC برای کارفرمایان ، بیانیه زیر را در مورد آغاز مشاوره در مورد نوسازی برنامه بیمه اشتغال امروز منتشر کردند. نظرسنجی آنلاین روز دوشنبه 9 اوت 2021 در canada.ca/ei-consultations باز می شود. این نظرسنجی تا جمعه 8 اکتبر 2021 ادامه دارد.

“احیای و نوسازی سیستم بیمه اشتغال کانادا (EI) به نفع مشترک کارگران ، کارفرمایان و دولت کانادا است تا بتواند به ماهیت متغیر کار پاسخ دهد و نیازهای بازار کار فعلی را واقعا تکمیل کند.

همه گیری کووید -19 بر برخی از شکاف های موجود در دسترسی ، کفایت و کارآیی در برنامه EI و توانایی سیستم EI به عنوان یک تثبیت کننده اقتصادی در طول رویدادهای اقتصادی تأکید کرده است. برنامه EI با تغییر ماهیت کار همگام نیست ، از حمایت از مشاغل آزاد و مشاغل محدود برخوردار نیست و دیگر سرعت ، سطوح یا انعطاف پذیری مناسب مزایای اشتغال برای حمایت از کارگران در هنگام وقفه در کار آنها را نشان نمی دهد.

یک سیستم EI مدرن همچنین باید از بازار کار کارآمد و مقاوم پشتیبانی کند در حالی که هرگونه تأثیر مالی احتمالی در آینده را در نظر می گیرد – تأثیراتی که در حال حاضر به طور کامل بر کارفرمایان و کارگران از طریق حق بیمه تعلق می گیرد.

رایزنی های مربوط به مدرن سازی برنامه بیمه اشتغال کانادا ، که امروز به طور رسمی آغاز شد ، نقشه ای برای تلاش سه جانبه بلندپروازانه دولت ، کارفرمایان و کارگران برای کمک به کانادایی ها برای خروج از بیماری همه گیر و ارائه نقشه راه کار برای بازگرداندن یک فراگیرتر و مقاوم تر است. اقتصاد فرایند مشاوره EI به دولت کانادا کمک می کند تا نیازهای کارگران و کارفرمایانی را که می توانند از بهبود برنامه EI ، از جمله مسائل مربوط به دسترسی ، کفایت و مقرون به صرفه بودن ، بهره مند شوند ، درک کند. CEIC نقش اصلی رهبری را در نظارت بر عملکرد برنامه EI و نمایندگی چشم اندازهای مهم کارگران و کارفرمایان برای بیش از 80 سال ایفا کرده است. همانطور که به سمت سیستم EI مدرن می رویم ، تأکید مجدد بر اهمیت CEIC و اطمینان از نقش رهبری آن در طول این مشاوره ها و آینده بسیار مهم است.

مشارکت ذینفعان و اطلاعات دریافت شده از طریق این مشاوره ها به ایجاد یک برنامه هوش مصنوعی کمک می کند که بیشتر پاسخگوی نیازهای در حال توسعه کارگران و کارفرمایان باشد ، در حالی که از پایداری مالی بلند مدت آن اطمینان حاصل می کند.

اگرچه علایق و ملاحظات همه طرفها همیشه با یکدیگر همخوانی ندارند ، اما رویکرد سه جانبه اطمینان حاصل می کند که همه دیدگاهها در ترسیم یک مسیر سنجیده و م forwardثر در جهت چگونگی مدرن سازی سیستم EI برای حمایت بهتر از کارگران و کارفرمایان در حال حاضر و در آینده مورد توجه قرار می گیرد. “

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.