بیانیه مشترک وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و گنجاندن معلولیت و کمیسیون های کمیسیون بیمه اشتغال کانادا

[ad_1] 17 فوریه 2022 گاتینو، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و شامل معلولان، کارلا کوالترو; کمیسیون بیمه استخدام کانادا (CEIC) برای کارگران، پیر لالیبرته؛ و نانسی هیلی، کمیسر CEIC برای کارفرمایان، بیانیه مشترک زیر را امروز پس از میزگرد نهایی مرحله اول مشاوره در مورد نوسازی برنامه بیمه اشتغال

کد خبر : 167597
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۱۸
بیانیه مشترک وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و گنجاندن معلولیت و کمیسیون های کمیسیون بیمه اشتغال کانادا

[ad_1]

17 فوریه 2022 گاتینو، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و شامل معلولان، کارلا کوالترو; کمیسیون بیمه استخدام کانادا (CEIC) برای کارگران، پیر لالیبرته؛ و نانسی هیلی، کمیسر CEIC برای کارفرمایان، بیانیه مشترک زیر را امروز پس از میزگرد نهایی مرحله اول مشاوره در مورد نوسازی برنامه بیمه اشتغال (EI) در کانادا صادر کردند:

«دولت کانادا و کمیسیون بیمه اشتغال کانادا می‌خواهند از بسیاری از شرکت‌کنندگان در سراسر کشور که بینش‌های ارزشمندی را در این مرحله از مشاوره‌ها در مورد نوسازی برنامه EI به اشتراک گذاشتند، تشکر کنند. همه گیری به ما نشان داده است که یک برنامه EI قوی و پاسخگو چقدر مهم است. باید تضمین کند که مزایا در سرتاسر کشور برای کارگران بیکار قابل دسترس، کافی و عادلانه است. دو سال گذشته اهمیت داشتن سیستمی را به ما نشان داده است که از همه کارگران پشتیبانی کند و در عین حال مشارکت نیروی کار را تشویق کند.

از زمان راه‌اندازی مشاوره‌ها در آگوست 2021، گروه‌های کارفرمایی و کارگری، سازمان‌های اجتماعی، گروه‌های بخش، انجمن‌های خوداشتغالی و کارگری، انجمن‌های والدین و خانواده، و دانشگاهیان تخصص و تجربه خود را برای کمک به مدرن‌سازی EI برای ساده‌تر کردن آن به اشتراک گذاشته‌اند. پاسخگوتر، فراگیرتر و پایدارتر.

از جمله میزگردهای افتتاحیه و اختتامیه، ما میزبان ده میزگرد ملی ذینفعان و 11 میزگرد ذینفعان منطقه ای بوده ایم که بر جمع آوری اطلاعات در مورد طیف وسیعی از موضوعات تحت موضوع گسترده بهبود دسترسی به EI متمرکز بوده است.

یک نظرسنجی آنلاین نیز از 6 آگوست 2021 تا 19 نوامبر 2021 انجام شد که در آن کانادایی ها نظرات خود را در مورد چگونگی بهبود برنامه EI به اشتراک گذاشتند تا همچنان برای بازار کار و نیروی کار امروزی مرتبط باشد. مشاوره آنلاین بیش از 1900 پاسخ به پرسشنامه آنلاین از افراد در سراسر کشور و تقریباً 60 ارسال از گروه ها و افراد به نمایندگی از کارفرمایان، کارگران و اتحادیه ها ایجاد کرد.

در طول مشاوره، ذینفعان توافق کردند که برنامه EI باید با ماهیت متغیر کار سازگار شود. آنها همچنین بر اهمیت اصلاح EI برای حمایت بهتر از کارفرمایان با کمبود نیروی کار از طریق آموزش و ارتقاء مهارت کارگران تأکید کردند.

آنها نظرات خود را در مورد موانع دسترسی به انعطاف پذیری مزایا در هنگام دریافت مزایای EI مختلف، طبقه بندی کارگران، و انعطاف پذیری برای کارگران فصلی و ارائه اقدامات حمایتی در خارج از فصل به اشتراک گذاشتند.

بهار امسال، گزارشی را منتشر خواهیم کرد که خلاصه‌ای از آنچه در مرحله اول شنیده‌ایم، منتشر می‌کنیم. ما مشتاقانه منتظر ادامه گفتگو در اواخر سال جاری در مرحله دوم فرآیند مشاوره هستیم، که به بررسی عمیق‌تری در موضوعاتی مانند پوشش در طول رویدادهای زندگی، حمایت از خوداشتغالی و کارگران گیگ، کفایت مزایا و تامین مالی EI می‌پردازد. .

ورودی دریافت شده از طریق این مشاوره ها به ما کمک می کند تا یک برنامه EI ایجاد کنیم که بهتر به کارگران و کارفرمایان خدمت کند و چالش های امروز و فردا را برطرف کند. ما با هم به کار خود ادامه خواهیم داد تا برنامه EI کانادا را به 21 برسانیمخیابان قرن.”

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.