بیانیه مشترک وزیران در روز جهانی مبارزه با استفاده از کودک سرباز

[ad_1] 12 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا امروز به مناسبت روز جهانی مبارزه با استفاده از کودکان سرباز، محترم ملانی جولی، وزیر امور خارجه، محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا، و محترم آنیتا آناند، وزیر دفاع ملی بیانیه زیر را

کد خبر : 168751
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
بیانیه مشترک وزیران در روز جهانی مبارزه با استفاده از کودک سرباز

[ad_1]

12 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

امروز به مناسبت روز جهانی مبارزه با استفاده از کودکان سرباز، محترم ملانی جولی، وزیر امور خارجه، محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا، و محترم آنیتا آناند، وزیر دفاع ملی بیانیه زیر را صادر کرد:

«کودکان به دلیل استخدام و استفاده از آنها در درگیری های مسلحانه همچنان از ابتدایی ترین حقوق خود ربوده می شوند. این کودکان به جای زندگی در دوران کودکی، آموزش جنگیدن و مسلح شدن به سلاح های مرگبار را می بینند. آنها قربانی کار کودکان می شوند، مورد استثمار جنسی قرار می گیرند یا مجبور به ازدواج می شوند. در نتیجه بسیاری از این کودکان کشته می شوند یا دچار آسیب های جسمی و روحی شدید و پایدار می شوند.

در این روز، ما بر تعهد تزلزل ناپذیر کانادا برای پایان دادن به استخدام و استفاده از کودکان در درگیری‌های مسلحانه تاکید می‌کنیم. کانادا به حمایت از وزارت عملیات صلح سازمان ملل متحد، که نقش مهمی در جلوگیری از نقض حقوق کودکان ایفا می کند، با ارائه 2.5 میلیون دلار بودجه پروژه برای ادغام اصول ونکوور در سیاست حفظ صلح، راهنمایی و آموزش ادامه می دهد. ما به ترویج اصول ونکوور که در سال 2017 راه اندازی شد ادامه می دهیم و از کشورهای بیشتری می خواهیم به 105 کشوری بپیوندند که قبلاً آنها را تأیید کرده اند. با هم، ما قوی تر هستیم. ما با هم، به لطف اصول ونکوور، به تجهیز نیروهای حافظ صلح به آموزش و ابزارهایی که برای مبارزه با این عمل نیاز دارند، ادامه می دهیم. برای پیشبرد این تلاش ها، کانادا بودجه چند ساله اضافی را برای حمایت از اجرای بین المللی اصول ونکوور متعهد شده است.

«در سال 2019، مرکز تعالی دالر برای صلح و امنیت در نیروهای مسلح کانادا (CAF) تأسیس شد تا امکان اجرای اصول ونکوور را فراهم کند. به منظور کمک به پایان دادن به این عمل وحشتناک، مأموریت اصلی مرکز ارتقای قابلیت های CAF با ارائه راهنمایی های استراتژیک و حمایت از تغییرات دکترین در حمایت از آموزش و آموزش مرتبط با صلح و امنیت است.

“همه کودکان بدون در نظر گرفتن جایی که زندگی می کنند، سزاوار یک کودکی امن و آرام هستند. کانادا همیشه با شرکای خود برای پایان دادن به نقض حقوق کودکان کار خواهد کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.