بیانیه مشترک وزیران بلر، لبلانک، فورتیه، مندسینو و الغبرا

[ad_1] اتاوا، 7 فوریه 2022 – امروز، بیل بلر محترم، رئیس شورای خصوصی ملکه برای کانادا و وزیر آمادگی اضطراری، محترم دومینیک لبلانک، وزیر امور بین دولتی، زیرساخت ها و جوامع، محترم مونا فورتیه، رئیس هیئت خزانه داری، مارکو مندیچینو محترم وزیر امنیت عمومی، محترم عمر الغبرا، وزیر حمل و نقل، بیانیه زیر را در

کد خبر : 166689
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۱۰
بیانیه مشترک وزیران بلر، لبلانک، فورتیه، مندسینو و الغبرا

[ad_1]

اتاوا، 7 فوریه 2022 – امروز، بیل بلر محترم، رئیس شورای خصوصی ملکه برای کانادا و وزیر آمادگی اضطراری، محترم دومینیک لبلانک، وزیر امور بین دولتی، زیرساخت ها و جوامع، محترم مونا فورتیه، رئیس هیئت خزانه داری، مارکو مندیچینو محترم وزیر امنیت عمومی، محترم عمر الغبرا، وزیر حمل و نقل، بیانیه زیر را در مورد وضعیت اتاوا صادر کرد:

“در آخر هفته گذشته، تعدادی تظاهرات در سراسر کشور برگزار شد. به طور کلی، آنها مسالمت آمیز و قانونی بودند. این به لطف پلیس محلی است که از اجرای دقیق و عادلانه قانون اطمینان حاصل کرد، همچنین ساکنان و مشاغل که نشان دادند. صبر و درک

با این حال، محاصره های مداوم در مرکز شهر اتاوا یک استثنای نگران کننده است. اتاوانی‌ها مجبور بوده‌اند اختلالات قابل توجهی را در زندگی خود تحمل کنند – از خرابکاری، آزار و اذیت و ابراز نفرت و خشونت چیزی نگویند. این غیر قابل قبول است. مهم نیست که یک اقلیت کوچک چقدر خود را بالاتر از معیارهای بهداشت عمومی می دانند، آنها فراتر از قانون نیستند.

از ابتدا، دولت فدرال برای حمایت از شهر اتاوا و خدمات پلیس اتاوا حضور داشته است. این کار با هماهنگی و پشتیبانی لجستیکی قبل از رسیدن کاروان به اتاوا آغاز شد. در طول 10 روز گذشته، وزرای مندیچینو، بلر، الغبرا، لبلانک، فورتیه و دیگران با شهردار واتسون و همچنین مجموعه‌ای از دیگر مقامات شهرداری و استانی در تماس نزدیک بوده‌اند تا مستقیماً در مورد آنچه نیاز دارند بشنوند و بر اساس آن پاسخ دهند.

وزیر الغبرا همچنین به زودی با همتای انتاریویی خود دیدار خواهد کرد و از آنها می خواهد که با شرکت های بیمه همکاری کنند تا عواقب کامیون های پارک شده غیرقانونی در خیابان های اتاوا را بررسی کنند.

مانند هر شهر دیگری در کانادا، دولت شهری و پلیس محلی مدیریت وضعیت را بر عهده دارند و دولت های فدرال و استانی از آنها حمایت می کنند و در صورت درخواست کمک ارائه می دهند. در حالی که دولت ها قوانین را می نویسند، پلیس آنها را اجرا می کند و تصمیمات عملیاتی توسط پلیس مستقل از دولت اتخاذ می شود.

برای اطمینان از ادامه همکاری نزدیک بین تمام سطوح دولت و رسمیت بخشیدن به بحث هایی که در حال حاضر در حال انجام است، میزی را با شرکای فدرال و شهرداری مربوطه تشکیل می دهیم تا واکنش خود را به این وضعیت بیشتر تقویت کنیم.

همانطور که وضعیت آشکار شده است، RCMP درخواست های پی در پی از شهر و OPS برای منابع اضافی را تایید کرده است. مهمتر از همه، این شامل درخواست افسران بیشتر در پنجشنبه گذشته و درخواست دیگری در آخر هفته است. RCMP منابع را بسیج کرده است و در مجموع، نزدیک به 300 افسر RCMP تحت فرماندهی OPS هستند – و همچنین نیروهای پلیس تاکتیکی، تیم های اطلاعاتی و عملیاتی مشترک و تیم های رابط جامعه. RCMP همچنان در تماس نزدیک با OPS است و آماده ارائه کمک های بیشتر است.

کانادایی ها حق دارند در جوامع خود احساس امنیت کنند. همه‌گیری و محدودیت‌ها برای همیشه دوام نمی‌آورند – ما تا اینجای کار توانسته‌ایم کنار هم باشیم، مراقب یکدیگر باشیم و هر کاری که برای نجات جان انسان‌ها لازم است انجام دهیم. ما می دانیم که واکسن ها ایمن، موثر هستند و جان انسان ها را نجات می دهند. آنها بهترین راه برای محافظت از یکدیگر و مهمتر از همه، خروج از همه گیری هستند. کانادایی ها موافق هستند – به همین دلیل است که ما در میان کشورهایی هستیم که بیشترین واکسینه را دارند.

دولت فدرال به انجام کاری که کانادایی ها ما را برای انجام آن انتخاب کرده اند ادامه خواهد داد: حفاظت از سلامت و ایمنی آنها با استفاده از علم و شواهد. ما به حمایت از شهر و OPS با هر آنچه که برای حل هر چه سریعتر وضعیت فعلی نیاز دارند، ادامه خواهیم داد.”

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.