بیانیه مشترک وزیران استیون گیلبولت و جاناتان ویلکینسون در مورد پنج گزارش ارائه شده توسط کمیسر محیط زیست و توسعه پایدار

[ad_1] 25 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو بحران آب و هوا تهدیدی بزرگ برای تنوع زیستی، امنیت جهانی و رفاه اقتصادی در سراسر جهان است. کانادا باید به سرعت انتشار کربن را کاهش دهد و خود را برای تأثیر تغییرات آب و هوایی آماده کند، و کانادایی‌ها به وضوح از دولت‌هایشان می‌خواهند تا برای ایجاد

کد خبر : 134275
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
بیانیه مشترک وزیران استیون گیلبولت و جاناتان ویلکینسون در مورد پنج گزارش ارائه شده توسط کمیسر محیط زیست و توسعه پایدار

[ad_1]

25 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو

بحران آب و هوا تهدیدی بزرگ برای تنوع زیستی، امنیت جهانی و رفاه اقتصادی در سراسر جهان است. کانادا باید به سرعت انتشار کربن را کاهش دهد و خود را برای تأثیر تغییرات آب و هوایی آماده کند، و کانادایی‌ها به وضوح از دولت‌هایشان می‌خواهند تا برای ایجاد یک اقتصاد پایدار، انعطاف‌پذیر و کم کربن در قرن بیست و یکم تلاش بیشتری انجام دهند.

کمیسر محیط زیست و توسعه پایدار (CESD) نقش مهمی در افزایش آگاهی و به چالش کشیدن دولت برای ارائه بهترین نتایج ممکن محیط زیست ایفا می کند. بر این اساس، ما از پنج گزارش ارائه شده امروز توسط کمیسر استقبال می کنیم. این گزارش‌ها فعالیت‌های علمی دولت در بخش‌های آبی خاص، سوابق تاریخی آن در اقدامات اقلیمی، پیشرفت در اجرای استراتژی‌های توسعه پایدار، پاسخ به درخواست‌های زیست‌محیطی سالانه و اجرای برنامه صندوق کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای را بررسی می‌کند.

در سال 2015، انتشار گازهای گلخانه ای کانادا در یک صعود تند بود، پیش بینی می شود 12 درصد علیرغم تعهد بین المللی کانادا به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در سال 2030 نسبت به سال 2005 بالاتر بود. 30 درصد تا سال 2030. تجزیه و تحلیل گذشته‌نگر کمیسیونر از رکورد کانادا در زمینه اقدامات اقلیمی، تصویر واضحی از تلاش ماموت دولت کانادا در سال 2016 برای کند کردن، متوقف کردن و معکوس کردن این روند افزایشی انتشارات را نشان می‌دهد. کار بلافاصله با چارچوب پان-کانادایی در سال 2016 آغاز شد، که از طریق طرح اقلیم تقویت شده در سال 2020 ادامه یافت، و با اقدامات اعلام شده در بودجه 2021 و تعهدات اعلام شده در اوایل این ماه در COP26، در گلاسکو، ادامه یافت.

همانطور که گزارش کمیسیونر اشاره می کند، چارچوب پان-کانادایی و طرح اقلیم تقویت شده هنوز ممیزی نشده اند، اما پیش بینی می شود که انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش دهند. 31 درصد در مقایسه با سطوح سال 2005 اقداماتی که از آن زمان ارائه شد، این پیش بینی را افزایش داده است 36 درصد و – با تعهدات پیشنهادی جدید – Clean Prosperity Canada تخمین زده است که کانادا می تواند به یک 41 درصد کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در مقایسه با سطوح سال 2005 تا سال 2030، مطابق با هدف جدید افزایش یافته کانادا از 40 به 45 درصد

«تأثیر بیش از صد اقدام در محدوده مطالعه گذشته‌نگر کمیسر نیست. تعهد کانادا به پرداختن به تغییرات آب و هوایی شامل میلیاردها دلار برای مقاوم‌سازی خانه‌ها و ساختمان‌های تجاری، سرمایه‌گذاری برای تسریع کربن‌زدایی توسط گازهای گلخانه‌ای بزرگ و افزایش فناوری پاک، قیمت‌گذاری آلودگی، دستور فروش وسایل نقلیه با انتشار صفر و سرمایه‌گذاری در راه‌حل‌های آب و هوایی مبتنی بر طبیعت است. و حفظ فضاهای طبیعی این نکته ای است که کمیسیونر در این گزارش گذشته نگر به آن اشاره می کند: تا سال 2015، زمان سخنان مدت ها گذشته بود و نیاز به اقدام واقعی بود. از آن زمان به بعد، دولت کانادا به کار خود ادامه داد.

ما مطمئن هستیم که اصول اولیه، از جمله با یکی از سخت‌گیرانه‌ترین برنامه‌های قیمت‌گذاری آلودگی و تخفیف در جهان، را برای ارتقای سطح بعدی مبارزه با آب و هوا در کانادا به کار گرفته‌ایم. از سال 2016، دولت کانادا بیش از این تعهد کرده است 100 میلیارد دلار برای مقابله با تغییرات آب و هوا و حفاظت از محیط زیست. دولت نیز تصویب کرد قانون پاسخگویی انتشار خالص صفر کانادا، که اهداف ملی آب و هوای کانادا را در قانون تثبیت می کند و یک فرآیند شفاف و پاسخگو را برای اطمینان از پیشرفت به سمت آن اهداف، از جمله هدف نهایی انتشار خالص صفر تا سال 2050، فراهم می کند، چیزی که علم به ما می گوید باید به آن دست یابیم تا از بدترین تأثیرات جلوگیری کنیم. تغییرات آب و هوایی

در این ماه، کانادا با متعهد شدن به کاهش و محدود کردن انتشار نفت و گاز خود با سرعت و مقیاس مورد نیاز برای رسیدن به صفر خالص تا سال 2050، رهبری آب و هوایی خود را در COP26 نشان داد. کانادا همچنین متعهد شد تا سال 2035 به یک شبکه برق خالص صفر دست یابد. و پایان صادرات زغال سنگ حرارتی تا سال 2030. برای حمایت از انتقال جهانی برق زغال سنگ، کانادا اعلام کرد تا 1 میلیارد دلار برای کمک به کشورهای در حال توسعه برای انتقال از زغال سنگ به انرژی پاک.

گزارش‌های CESD آنچه را که قبلاً می‌دانیم، تقویت می‌کند: کار به پایان نرسیده است، و کارهای بیشتری برای کاهش تغییرات آب و هوا و سازگاری با تأثیرات آن باید انجام دهیم. در واقع، کار مستمر کمیسر به ما کمک خواهد کرد تا در مسیر خود باقی بمانیم، زیرا هم دولت و هم CESD گزارش‌های منظمی در مورد پیشرفت از طریق ارائه می‌کنند. قانون پاسخگویی انتشار خالص صفر کانادا.

ما متعهد هستیم که بیشتر پیش برویم. دولت با تکیه بر تلاش‌های قابل توجه تا به امروز و شتاب جهانی برای مبارزه با تغییرات اقلیمی، روی دستیابی به هدف خود در سال 2030 متمرکز شده است – یک پله مهم در حالی که کانادا در آستانه صفر خالص در سال 2050 است – با انجام اقداماتی مطابق با آنچه علم می‌گوید لازم است و به اجرای تعهدات خود ادامه دهیم.

ما، وزرای محیط زیست و تغییرات آب و هوایی و منابع طبیعی، مشتاقانه منتظر همکاری با کانادایی ها، کارشناسان، و شرکای داخلی و بین المللی هستیم تا در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، ایجاد یک اقتصاد واقعاً پایدار، و ارائه آینده ای روشن تر و سریعتر پیش برویم. برای همه کسانی که این سیاره را خانه می نامند.»

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.