بیانیه مشترک وزرای الغبرا، اورگان و کوالترو و رئیس اتحادیه حمل و نقل کانادایی

[ad_1] 25 ژانویه 2022 اتاوا، انتاریو حمل و نقل کانادا امروز وزیر حمل و نقل، محترم عمر الغبرا، وزیر کار، محترم سیموس اوریگان، وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و مشمولان معلولیت، کارلا کوالتراف محترم و رئیس اتحادیه کامیون‌های کانادا، استفان لاسکوفسکی بیانیه زیر را صادر کرد: «همه‌گیری جهانی COVID-19 همچنان بر همه کانادایی‌ها تأثیر می‌گذارد.

کد خبر : 160602
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
بیانیه مشترک وزرای الغبرا، اورگان و کوالترو و رئیس اتحادیه حمل و نقل کانادایی

[ad_1]

25 ژانویه 2022 اتاوا، انتاریو حمل و نقل کانادا

امروز وزیر حمل و نقل، محترم عمر الغبرا، وزیر کار، محترم سیموس اوریگان، وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و مشمولان معلولیت، کارلا کوالتراف محترم و رئیس اتحادیه کامیون‌های کانادا، استفان لاسکوفسکی بیانیه زیر را صادر کرد:

«همه‌گیری جهانی COVID-19 همچنان بر همه کانادایی‌ها تأثیر می‌گذارد. در صنعت حمل و نقل، همه گیر شدن به چالش های بی سابقه ای منجر شده است. با وجود این شرایط، کامیون داران برای کانادایی ها تحویل داده اند.

واکسن‌ها، داروها، تجهیزات حفاظت فردی، غذا و لوازم به لطف تلاش‌های رانندگان کامیون‌های تجاری اختصاصی ما همچنان به جایی می‌رسند که باید باشد.

«اکثریت قریب به اتفاق تمام محصولات مصرفی و مواد غذایی توسط کامیون حمل می شود. علاوه بر این، صنعت حمل و نقل برای کانادا حیاتی است و میلیاردها دلار به اقتصاد تزریق می کند.

از زمان شروع همه‌گیری، دولت کانادا و اتحادیه حمل و نقل کانادایی به طور منظم با یکدیگر و سایر شرکای کلیدی برای شناسایی مشکلات نوظهور و کاهش اختلالات تعامل داشته‌اند. این تعامل برای حفظ حرکت کامیون ها و همچنین ایمن نگه داشتن کانادایی ها از COVID-19 بسیار مهم بوده است.

دولت کانادا و اتحادیه حمل و نقل کانادایی هر دو موافق هستند که واکسیناسیون، که در ترکیب با اقدامات پیشگیرانه بهداشت عمومی استفاده می شود، موثرترین ابزار برای کاهش خطر ابتلا به COVID-19 برای کانادایی ها و محافظت از سلامت عمومی است.

با ادامه این بیماری همه گیر، بسیار مهم است که کالاهای ضروری در اسرع وقت به کانادایی ها برسند. در واقع، این یک اولویت اصلی برای دولت کانادا و اتحادیه حمل و نقل کانادایی است.

برای رسیدن به این هدف و تقویت بهبود اقتصادی کانادا و رقابت درازمدت، مقابله با دو چالش عمده پیش روی صنعت مهم است – محدودیت های زنجیره تامین و کمبود نیروی کار.

حل این مسائل آسان نیست و باید با راهبردهای بلندمدتی که به نتایج واقعی و پایدار می‌رسند، رسیدگی شود.

“در حرکت رو به جلو، دولت کانادا، اتحادیه حمل و نقل کانادایی و صنعت به طور کلی به گفتگوی مشترک ما در مورد چالش های پیش روی این بخش ادامه خواهند داد. با همکاری یکدیگر، مطمئن هستیم که می توانیم راه حل هایی پیدا کنیم که به کانادا و صنعت کمک کند.”

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.