بیانیه مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا در مورد گزارش سالانه CPHO 2021: چشم اندازی برای تغییر سیستم بهداشت عمومی کانادا

[ad_1] بیانیه گزارش سالانه مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا (CPHO) وضعیت فعلی سلامت عمومی در کانادا را بررسی می کند. 13 دسامبر 2021 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا امروز گزارش سالانه من در مورد وضعیت بهداشت عمومی در کانادا با عنوان “چشم اندازی برای تغییر سیستم بهداشت عمومی کانادا“، توسط ژان ایو

کد خبر : 142081
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
بیانیه مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا در مورد گزارش سالانه CPHO 2021: چشم اندازی برای تغییر سیستم بهداشت عمومی کانادا

[ad_1]

بیانیه

13 دسامبر 2021 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

امروز گزارش سالانه من در مورد وضعیت بهداشت عمومی در کانادا با عنوان “چشم اندازی برای تغییر سیستم بهداشت عمومی کانادا“، توسط ژان ایو دوکلوس، وزیر بهداشت محترم در پارلمان مطرح شد. این گزارش درخواستی برای تقویت سیستم بهداشت عمومی ما در کانادا است تا اطمینان حاصل شود که در برابر تهدیدات سلامت فعلی و آینده مجهزتر هستیم.

COVID-19 سیستم های بهداشت عمومی را در کانادا و در سراسر جهان بسیار آزمایش کرده است. از زمان شروع همه‌گیری، سیستم بهداشت عمومی کانادا به عنوان اولین خط دفاعی در برابر ویروس SARS-CoV-2 در کانون توجه قرار گرفت. با ادامه گسترش این بیماری همه گیر، ما شاهد بوده ایم که سیستم بهداشت عمومی ما به سرعت با چالش حفاظت از سلامت کانادایی ها سازگار شده است. به این مناسبت رسیده است – اما با هزینه ای جدی: سیستم بهداشت عمومی ما به طور خطرناکی نازک شده است و به تقویت های اساسی نیاز دارد.

این بیماری همه گیر به عنوان یک زنگ خطر مهم در مورد نیاز به تجدید سلامت عمومی در کانادا عمل کرده است. و در حالی که مبارزه با این بیماری همه گیر اولویت اصلی کانادا است، سایر چالش های پیچیده بهداشت عمومی نیاز به توجه فوری دارند. اینها شامل اثرات تغییرات آب و هوایی بر سلامتی، بحران مصرف بیش از حد مواد افیونی، مقاومت ضد میکروبی و بدتر شدن سلامت روان در میان کانادایی ها می شود.

در طول جلسات مشاوره ای که برای اطلاع از تهیه این گزارش برگزار کردم، اغلب شنیدم که نقش گسترده سلامت عمومی توسط افراد خارج از بخش بهداشت عمومی کاملاً درک نشده است. در بهداشت عمومی، جمعیت، بیمار است. ماموریت بهداشت عمومی پیشگیری از آسیب و بیماری، ترویج رفتارهای سالم و اطمینان از این است که همه افراد فرصت برابر برای سالم ماندن و سالم ماندن دارند. بهداشت عمومی شیوعی است که اتفاق نیفتاده، آسیب تروماتیکی که اتفاق نیفتاده، و مصرف بیش از حد مواد افیونی که از آن اجتناب شد.

یک سیستم بهداشتی مؤثر چیزی فراتر از درمان بیماری از طریق داروها و روش های بیمارستانی است – این به معنای جلوگیری از وقوع این بیماری ها در وهله اول است. سیستم های بهداشت عمومی و مراقبت های بهداشتی مکمل یکدیگر هستند: با حفظ سلامت مردم، سیستم بهداشت عمومی ما بار سیستم مراقبت های بهداشتی ما را کاهش می دهد و به پایداری آن کمک می کند. ما باید طرز تفکر و ارزش گذاری برای سلامتی را در کشورمان تغییر دهیم تا به پیشگیری و سلامتی همان گونه که برای درمان ها و مراقبت های پزشکی ارزش قائل هستیم، ارزش قائل شویم.

در گزارش سالانه 2020 من از ریسک تا تاب‌آوری: رویکرد برابری برای COVID-19، من توضیح دادم که چگونه مردم در کانادا در زمان شیوع بیماری همه گیر در شرایط برابر نبودند. نابرابری های گسترده تر در جامعه ما منجر به تأثیرات نامتناسب کووید-19 بر سلامت برخی از جمعیت های کانادا شده است. همان افرادی که به شدت تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفتند، از سایر بحران های بهداشتی نیز آسیب بیشتری خواهند دید.

ما باید برای اطمینان از آن اقدام کنیم هر کس در کانادا به همان اندازه محافظت می شود و می تواند به سلامت مطلوب خود در حرکت رو به جلو دست یابد.

در گزارش خود، چهار حوزه اقدام اولویت‌دار را شرح می‌دهم که هدف آن تحریک تحول نظام سلامت عمومی است:

  • تقویت نیروی کار بهداشت عمومی ما: این بیماری همه گیر بر کارکنان بهداشت عمومی که نزدیک به دو سال است که شبانه روز کار می کنند، با گزارش های مکرر از فرسودگی شغلی آسیب وارد کرده است. در عین حال، باعث افزایش علاقه در زمینه بهداشت عمومی نیز شده است. ما باید این پیشرفت را بیشتر کنیم و برای جذب، حفظ و ایجاد نسل بعدی متخصصان بهداشت عمومی، با نیروی کار بسیار ماهر، متنوع و فراگیر که جوامعی را که به آنها خدمت می‌کند به بهترین شکل منعکس کند، تلاش کنیم. همچنین برای گسترش سریع نیروی کار در مواقع اضطراری نیاز به افزایش ظرفیت است.
  • بهبود ابزارهای بهداشت عمومی ما: واکنش همه‌گیر ما تا حدی به دلیل شکاف‌های قابل‌توجه در سیستم‌های داده‌ای و نظارت بر سلامت عمومی – از جمله فقدان داده‌ها در مورد نژاد و قومیت، فقدان داده‌های قابل مقایسه بین استان‌ها و مناطق و شکاف‌های اطلاعاتی در سطح محلی، مانع شد.
  • هدف استراتژی داده‌های بهداشت پان-کانادایی که در دولت‌های فدرال، استانی و منطقه‌ای کار می‌کند، این شکاف‌ها را به شیوه‌ای ایمن و اخلاقی برطرف می‌کند. جدول زمانی آن باید تسریع شود تا اطمینان حاصل شود که سلامت عمومی داده های مناسب را در زمان مناسب برای تصمیم گیری موثر دارد. ما همچنین باید یک دستور کار تحقیقاتی «ساخته شده در کانادا» را تقویت کنیم تا مشخص کنیم کدام مداخلات و مدل های بهداشت عمومی برای بهبود سلامت جمعیت ها و کاهش نابرابری های بهداشتی مؤثرتر هستند.
  • مدرن کردن مدل‌های حکومت‌داری و ساختارهای همکاری: همه‌گیری به صراحت نشان داده است که ما نمی‌توانیم در سیلوها کار کنیم، و چالش‌های پیچیده بهداشت عمومی نیازمند رویکرد «کل جامعه» است که در سراسر حوزه‌های قضایی، بخش‌ها، صنایع، جوامع و مرزها با هم کار کنند. ما باید اطمینان حاصل کنیم که این تلاش‌ها با اقدامات جمعی مبتنی بر شاخص‌های واضح و قابل اندازه‌گیری بهتر مورد حمایت قرار می‌گیرند تا بفهمیم آیا به اهداف خود برای دستیابی به سلامت بهتر برای همه دست می‌یابیم یا خیر.
  • ملل اول، جوامع اینویت و متیس نیز باید در توسعه اولویت ها، طرح ها و راه حل های بهداشت عمومی خود حمایت شوند.
  • حصول اطمینان از بودجه پایدار و ثابت برای مطابقت با الزامات بهداشت عمومی: همانطور که در گذشته دیده‌ایم، منابع بهداشت عمومی اغلب پس از موارد اضطراری بهداشت عمومی کاهش می‌یابد، زیرا دولت‌ها برای رسیدگی به اولویت‌های دیگر حرکت می‌کنند. این به عنوان چرخه “رونق و رکود” هزینه های بهداشت عمومی شناخته می شود. این امر سیستم بهداشت عمومی را در شروع هر بحران به دلیل نداشتن ظرفیت یا شبکه های مورد نیاز برای واکنش سریع در وضعیت نامناسبی قرار می دهد.
  • با حرکت رو به جلو، سلامت عمومی به سرمایه گذاری های پایدار در تمام سطوح دولت نیاز دارد. اهداف و اولویت‌های پان-کانادایی باید در سراسر دولت‌های فدرال، استانی و منطقه‌ای ایجاد شود، و بودجه فدرال می‌تواند برای حمایت از این اولویت‌ها با گزارش سالانه به کانادایی‌ها در مورد پیشرفت ما استفاده شود.

در حالی که همه‌گیری COVID-19 هنوز به پایان نرسیده است، این زمان برای آینده‌اندیشی است. امید من این است که توصیه های ذکر شده در گزارش من جرقه گفت و گوی ملی بسیار مورد نیاز و تسریع کننده اقدام جمعی برای تجدید سلامت عمومی باشد.

ما شاهد دستاوردهای قابل توجهی در طول همه‌گیری بوده‌ایم، از جمله بزرگترین کمپین واکسیناسیون انبوه در تاریخ کانادا، که بخش‌ها و افراد زیادی را در سراسر کشور بسیج کرد، نمونه‌هایی از مالکیت جامعه بومی در پاسخ به همه‌گیری، و تلاش‌های محلی نوآورانه برای کمک به اعضای جامعه نیازمند. این فقط یک نگاه اجمالی است از آنچه که وقتی همه با هم کار می کنیم ممکن است.

سلامت عمومی مسئولیتی است که همه ما در آن سهیم هستیم. برای تحقق کامل یک سیستم بهداشت عمومی در سطح جهانی، همه ما باید سرمایه گذاری کنیم.

با پیوستن به نیروها در جوامع، دولت‌ها، بخش‌ها و در سطح بین‌المللی، می‌توانیم یک سیستم بهداشت عمومی بسازیم که به بهترین وجه به همه ما خدمت می‌کند و از یک جامعه سالم و شکوفا حمایت می‌کند.

در همکاری با یکدیگر است که می‌توانیم مطمئن شویم که آن را درست انجام می‌دهیم.

محصولات مرتبط

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.