بیانیه مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا در 8 اکتبر 2021

[ad_1] بیانیه در 8 اکتبر 2021 ، دکتر ترزا تام ، مدیر بهداشت عمومی کانادا ، بیانیه زیر را در مورد COVID-19 منتشر کرد. 8 اکتبر 2021 | اتاوا ، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا همه گیری COVID-19 همچنان استرس و اضطراب را برای بسیاری از کانادایی ها ایجاد می کند ، به ویژه

کد خبر : 114450
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
بیانیه مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا در 8 اکتبر 2021

[ad_1]

بیانیه

8 اکتبر 2021 | اتاوا ، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

همه گیری COVID-19 همچنان استرس و اضطراب را برای بسیاری از کانادایی ها ایجاد می کند ، به ویژه کسانی که به شبکه های پشتیبانی معمولی خود دسترسی ندارند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada ، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند از سلامت روان فوری ، محرمانه و محرمانه و استفاده از مواد به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته استفاده کنند.

آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) همچنان به نظارت بر شاخص های اپیدمیولوژیک COVID-19 برای تشخیص سریع ، درک و ارتباط موضوعات نوظهور نگران کننده ادامه می دهد. در زیر خلاصه ای از آخرین شماره ها و روندهای ملی آمده است. امروز ، من یک به روز رسانی در مورد اپیدمیولوژی و مدل سازی ملی ارائه کردم. در زیر خلاصه ای کوتاه از نتایج مدل سازی و آخرین اعداد و روندهای ملی آمده است.

پیش بینی مدل سازی با برد طولانی تر نشان می دهد که در سطوح فعلی انتقال ، در صورت حفظ جذب واکسن و اقدامات بهداشت عمومی فعلی ، موج چهارم دلتا می تواند در هفته های آینده کاهش یابد. این پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به مسیر قبلی ارائه شده در اوایل سپتامبر است ، زمانی که یک تجدید حیات بزرگ پیش بینی شده بود. معرفی مجدد اقدامات بهداشت عمومی در مناطق تحت تأثیر شدید به کاهش رشد همه گیر همه گیر ، در سطح ملی کمک کرده است. اگرچه چندین حوزه قضایی هنوز با چالش های قابل توجهی روبرو هستند ، این به روزرسانی مجددا تأیید می کند که با دستیابی به یک بنیان قوی حفاظتی ، با بیش از 82 of واجدین شرایط کانادایی واکسیناسیون کامل و اعمال اقدامات بهداشت عمومی ، می توان رشد همه گیر را مدیریت کرد.

حتی در سطوح فعلی پوشش واکسیناسیون ، اهمیت بهداشت عمومی و اقدامات حفاظتی شخصی مانند پوشیدن ماسک و محدود کردن تماس ها همچنان برای مدیریت رشد همه گیر و کاهش خطر قریب به اتفاق ظرفیت مراقبت های بهداشتی مهم است. در حالی که به آخر هفته شکرگزاری می رویم ، از کانادایی ها خواسته می شود که گردهمایی ها را کوچک نگه دارند و توصیه های بهداشت عمومی را بر اساس وضعیت اپیدمیولوژیک محلی دنبال کنند. رعایت بهترین شیوه ها در همه تعاملات ما در این آخر هفته و ماه های آینده ، از پیشرفت ما محافظت می کند و ما را در امان نگه می دارد ، از جمله کمک به جلوگیری از سایر عفونت های تنفسی در ماه های زمستان.

در طول موج چهارم همه گیری COVID-19 در کانادا ، عفونت ها و پیامدهای شدید چندین ویژگی اصلی دارند:

  • در سطح ملی ، Delta Variant of نگرانی (VOC) که بیشتر موارد گزارش شده اخیر را شامل می شود ، با افزایش شدت همراه است و ممکن است اثربخشی واکسن ها را کاهش دهد.
  • بیشتر موارد گزارش شده ، بستری شدن و مرگ در میان افراد واکسینه نشده اتفاق می افتد
  • گسترش ویروس در مناطقی با پوشش واکسیناسیون کم ، یک خطر مداوم برای ظهور و جایگزینی VOC های جدید است ، از جمله خطر VOC با توانایی فرار از محافظت از واکسن.

از زمان شروع همه گیری ، 1،651،236 مورد COVID-19 و 28،141 مورد مرگ در کانادا گزارش شده است. این اعداد تجمعی در مورد بار کلی بیماری کووید -19 تا به امروز به ما می گوید ، در حالی که تعداد موارد فعال ، اکنون 41،549 و میانگین متحرک 7 روزه نشان دهنده فعالیت و روند شدید بیماری فعلی است.

داده های نظارتی به روز شده تغییرات منطقه ای در فعالیت بیماری ها را نشان می دهد ، اما به طور کلی ، اقدامات بهداشت عمومی که مجدداً در مناطق آسیب دیده اعمال می شود ، سرعت شیوع بیماری همه گیر را در سطح ملی کند کرده است. آخرین میانگین ملی 7 روزه از 3،745 مورد جدید گزارش شده روزانه (1-7 اکتبر) نسبت به هفته گذشته 14 درصد کاهش یافته است. متأسفانه ، روند بستری شدن و بستری شدن در مراقبت های ویژه ، که عمدتا شامل افراد واکسینه نشده است ، هنوز در سطح ملی افزایش یافته است. همراه با مدت زمان طولانی بستری شدن در بیمارستان ، این امر همچنان فشار زیادی بر منابع مراقبت های بهداشتی محلی وارد می کند ، به ویژه در مواردی که میزان عفونت بالا و میزان واکسیناسیون پایین است. آخرین داده های استانی و سرزمینی نشان می دهد که به طور متوسط ​​روزانه 2 هزار و 513 نفر مبتلا به کووید -19 در بیمارستان های کانادایی در آخرین دوره 7 روزه (1-7 اکتبر) تحت درمان قرار می گیرند که 2.5 درصد بیشتر از هفته گذشته است. این شامل به طور متوسط ​​769 نفری است که در بخش های مراقبت ویژه (ICU) تحت درمان بودند ، 3.2 درصد کمتر از هفته گذشته و به طور متوسط ​​38 مورد مرگ روزانه گزارش شد (1-7 اکتبر). امید است با تقویت اقدامات کنترلی در مناطق آسیب دیده ، روند بیماریهای شدید کاهش یابد و فشار بر سیستم سلامت در هفته های آینده کاهش یابد.

صرف نظر از اینکه کدام نوع SARS-CoV-2 در منطقه ای غالب است ، ما می دانیم که واکسیناسیون ، همراه با اقدامات بهداشت عمومی و اقدامات فردی ، برای کاهش شیوع بیماری و پیامدهای شدید به کار خود ادامه می دهد. به طور خاص ، شواهد نشان می دهد که یک سری کامل دوز واکسن COVID-19 تأیید شده توسط Health-Canada محافظت قابل توجهی را ارائه می دهد. بر اساس آخرین داده های 12 استان و سرزمین برای افراد واجد شرایط ، 12 سال یا بیشتر:

  • از 14 دسامبر 2020 تا 18 سپتامبر 2021 ، 0.16 افرادی که کاملاً واکسینه شده اند آلوده شدند ، اکثر موارد اخیر و بستری شدن در افراد واکسینه نشده یا تا حدی واکسینه شده است.
  • در هفته های اخیر (22 آگوست – 18 سپتامبر 2021):
    • متوسط ​​نرخ هفتگی موارد جدید COVID-19 در افراد واکسینه نشده بود 10 چندین برابر بیشتر از کل واکسینه شده است.
    • متوسط ​​نرخ هفتگی موارد بستری در افراد واکسینه نشده بود 36 چندین برابر بیشتر از افرادی که کاملاً واکسینه شده اند.

تا 7 اکتبر 2021 ، استانها و مناطق بیش از 56 میلیون دوز واکسن COVID-19 را تزریق کرده اند ، با آخرین داده های استانی و سرزمینی که نشان می دهد بیش از 88 of از افراد 12 سال به بالا حداقل یک دوز COVID-19 دریافت کرده اند. 19 واکسن و بیش از 82 درصد در حال حاضر کاملاً واکسینه شده اند. تا 2 اکتبر 2021 ، داده های مربوط به پوشش واکسن مربوط به سن ، نشان می دهد که بیش از 86 of از افراد 40 ساله یا بالاتر حداقل یک دوز دارند و بیش از 80 fully کاملاً واکسینه شده اند ، در حالی که 82 of از افراد جوان 18 تا 39 ساله در حداقل یک دوز و 72٪ -74٪ کاملاً واکسینه شده اند.

همانطور که بیشتر فعالیتهای ما در داخل خانه انجام می شود ، پاییز و زمستان امسال ، ما باید تلاش کنیم تا هرچه بیشتر افراد واجد شرایط به طور کامل در برابر COVID-19 واکسینه شوند تا از خود و دیگران محافظت کنیم ، از جمله کسانی که ممکن است واکنش ایمنی قوی نداشته باشند. یا کسانی که نمی توانند واکسینه شوند اجرای اقدامات به موقع و هدفمند بهداشت عمومی و حفظ شیوه های محافظتی فردی برای کاهش سرعت آلودگی COVID-19 و کاهش تأثیر بر ظرفیت مراقبت های بهداشتی بسیار مهم خواهد بود. در حالی که حفاظت ما در برابر COVID-19 توسط واکسن ها تقویت شده است ، ما همچنین باید در مورد بازگشت سایر عفونت های تنفسی فکر کنیم. ما می توانیم با به روز بودن واکسن های توصیه شده ، مانند آنفولانزا و سایر واکسن های معمول برای کودکان و بزرگسالان و حفظ احتیاط های اساسی که به کاهش سرعت شیوع COVID-19 و سایر عفونت های تنفسی کمک می کند ، سالم تر بمانیم.

در حالی که COVID-19 هنوز در کانادا و در سطح بین المللی در حال گردش است ، شیوه های اصلی بهداشت عمومی همچنان مهم است: در خانه بمانید/در صورت بروز علائم خود را منزوی کنید. از خطرات مربوط به تنظیمات مختلف آگاه باشید. توصیه های بهداشت عمومی محلی را دنبال کنید و شیوه های محافظتی فردی را حفظ کنید. به طور خاص ، فاصله فیزیکی و استفاده صحیح از ماسک صورت مناسب و ساخته شده ، لایه های بیشتری از حفاظت را فراهم می کند که خطر شما را در همه موارد کاهش می دهد و همچنین بهترین تهویه ممکن را در فضاهای داخلی ایجاد می کند. به کانادایی ها توصیه می شود از سفرهای غیر ضروری خارج از کانادا اجتناب کنند. اگر باید سفر کنید ، از شرایط لازم برای بازدید از سایر کشورها و بازگشت به کانادا مطلع باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد واکسیناسیون در منطقه خود ، با مقامات بهداشت عمومی محلی خود ، ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی یا سایر منابع معتبر و معتبر ، مانند Canada.ca و Immunize.ca تماس بگیرید. Canada.ca طیف وسیعی از اطلاعات و منابع COVID-19 را برای کمک به کانادایی ها در درک مزایای واکسیناسیون در برابر COVID-19 و یافتن راهنمایی در مورد زندگی پس از واکسیناسیون ارائه می دهد.

کانادایی ها همچنین می توانند با اشتراک گذاری گام های بلندی بردارند معتبر اطلاعات در مورد خطرات COVID-19 و اقدامات پیشگیرانه و اقدامات برای کاهش COVID-19 در جوامع. برای دسترسی بیشتر به اطلاعات و منابع COVID-19 در مورد راههای کاهش خطرات و محافظت از خود و دیگران ، از جمله اطلاعات مربوط به واکسیناسیون COVID-19 ، پیشینه من را بخوانید.

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.