بیانیه مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا در 10 سپتامبر 2021

[ad_1] بیانیه در 10 سپتامبر 2021 ، دکتر ترزا تام ، مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا ، بیانیه زیر را در مورد COVID-19 منتشر کرد. 10 سپتامبر 2021 | اتاوا ، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا 10 سپتامبر روز جهانی پیشگیری از خودکشی است. بیماری همه گیر COVID-19 بر سلامت روانی کانادایی ها تأثیر

کد خبر : 102775
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
بیانیه مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا در 10 سپتامبر 2021

[ad_1]

بیانیه

10 سپتامبر 2021 | اتاوا ، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

10 سپتامبر روز جهانی پیشگیری از خودکشی است.

بیماری همه گیر COVID-19 بر سلامت روانی کانادایی ها تأثیر گذاشته است. روز جهانی پیشگیری از خودکشی فرصتی برای افزایش آگاهی ، ایجاد امید و ترویج اقداماتی است که به جلوگیری از خودکشی کمک می کند.

شعار امسال “ایجاد امید از طریق عمل” است. اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد فعالیتهای روز جهانی پیشگیری از خودکشی در کانادا هستید ، لطفاً از انجمن کانادایی برای پیشگیری از خودکشی دیدن کنید :icideprevention.ca

اگر فکر می کنید فردی که می شناسید ممکن است قصد خودکشی داشته باشد ، می توانید با گوش دادن به صحبت های او و نشان دادن اهمیت دادن به او کمک کنید. از مرکز بحران محلی پشتیبانی بگیرید. همچنین خدمات پیشگیری از خودکشی کانادا (1-833-456-4566) ، تلفن راهنمای کودکان (1-800-668-6868) ، خط راهنمای Hope for Wellness (1-855-242-3310 1-855) برای افراد بومی وجود دارد. 1 866 APPELLE (1-866-277-3553 1-866) برای ساکنان کبک ، و پورتال آنلاین Wellness Together Canada که به صورت رایگان و محرمانه از سلامت روان و پشتیبانی از مصرف مواد استفاده می کند ، 24 ساعته و 7 روزه در دسترس است.

آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) همچنان بر شاخص های اپیدمیولوژیک COVID-19 نظارت می کند تا به سرعت مسائل مربوط به نگرانی را شناسایی ، درک و اعلام کند. در زیر خلاصه ای از آخرین شماره ها و روندهای ملی آمده است.

از زمان شروع همه گیری ، 1،533،466 مورد COVID-19 و 27،134 مورد مرگ در کانادا گزارش شده است. این اعداد تجمعی در مورد بار کلی بیماری کووید -19 تا به امروز به ما می گوید ، در حالی که تعداد موارد فعال ، در حال حاضر 38،134 و میانگین متحرک 7 روزه نشان دهنده فعالیت و روند شدت بیماری فعلی است.

آخرین میانگین ملی 7 روزه از 3،774 مورد جدید گزارش شده روزانه (3-9 سپتامبر) نسبت به هفته قبل 8 درصد افزایش یافته است. پس از هفته ها افزایش تعداد موارد ، روند شدت ملی نیز در حال افزایش است ، که در درجه اول افراد واکسینه نشده را شامل می شود. آخرین داده های استانی و سرزمینی نشان می دهد که به طور متوسط ​​روزانه 1600 نفر مبتلا به COVID-19 در جدیدترین دوره 7 روزه (3-9 سپتامبر) در بیمارستان های کانادا تحت درمان قرار می گیرند که 27 درصد بیشتر از هفته گذشته است. این شامل به طور متوسط ​​597 نفر که در بخش مراقبت های ویژه (ICU) تحت درمان بودند ، 23 درصد بیشتر از هفته گذشته و به طور متوسط ​​18 مورد مرگ روزانه گزارش شده بود (3-9 سپتامبر).

در طول موج چهارم همه گیری COVID-19 در کانادا ، عفونت ها و پیامدهای شدید چندین ویژگی اصلی دارند:

  • در سطح ملی ، Delta Variant of نگرانی (VOC) که بیشتر موارد گزارش شده اخیر را شامل می شود ، با افزایش شدت همراه است و ممکن است اثربخشی واکسن ها را کاهش دهد.
  • بیشتر موارد گزارش شده ، بستری شدن و مرگ در میان افراد واکسینه نشده اتفاق می افتد
  • گسترش ویروس در مناطقی با پوشش واکسیناسیون کم ، یک خطر مداوم برای ظهور و جایگزینی VOC های جدید است ، از جمله خطر VOC با توانایی فرار از حفاظت واکسن.

صرف نظر از اینکه کدام نوع SARS-CoV-2 در منطقه ای غالب است ، ما می دانیم که واکسیناسیون ، همراه با بهداشت عمومی و اقدامات فردی ، همچنان به کار خود برای کاهش شیوع بیماری و پیامدهای شدید ادامه می دهد. به طور خاص ، شواهد نشان می دهد که یک سری کامل دوز واکسن COVID-19 تأیید شده توسط Health-Canada محافظت قابل توجهی را ارائه می دهد. براساس آخرین داده های 12 استان و سرزمین برای افراد واجد شرایط ، 12 سال یا بیشتر:

  • از 14 دسامبر 2020 تا 21 آگوست 2021 ، 0.06 افرادی که کاملاً واکسینه شده اند آلوده شدند ، اکثر موارد اخیر و بستری شدن در افراد واکسینه نشده یا تا حدی واکسینه شده است.
  • در هفته های اخیر (25 ژوئیه – 21 آگوست 2021):
    • متوسط ​​نرخ هفتگی موارد جدید COVID-19 در افراد واکسینه نشده بود 12 چندین برابر بیشتر از کل واکسینه شده است.
    • متوسط ​​نرخ هفتگی موارد بستری در افراد واکسینه نشده بود 36 چندین برابر بیشتر از افرادی که کاملاً واکسینه شده اند.

از 9 سپتامبر 2021 ، استانها و مناطق بیش از 54 میلیون دوز واکسن COVID-19 را تزریق کرده اند ، با آخرین داده های استانی و سرزمینی که نشان می دهد بیش از 85 of از افراد 12 سال یا بیشتر حداقل یک دوز COVID-19 دریافت کرده اند. 19 واکسن و بیش از 78 درصد در حال حاضر کاملاً واکسینه شده اند. داده های پوشش واکسن مربوط به سن ، تا 4 سپتامبر ، نشان می دهد که از 75 تا 96 درصد از افراد در گروه های سنی واجد شرایط حداقل یک دوز دریافت کرده اند و از 64 تا 94 درصد به طور کامل واکسینه شده اند. با نزدیک شدن به پاییز ، پوشش دادن این آخرین مرحله برای رسیدن به پوشش بسیار بالای واکسن در تمام گروه های سنی واجد شرایط ، به ویژه گروه های سنی 18 تا 39 سال ، می تواند برای کاهش تأثیر موج دلتا محرک حیاتی باشد. ما باید تلاش کنیم تا هرچه بیشتر افراد واجد شرایط به طور کامل واکسینه شوند تا از خود و دیگران محافظت کنیم ، از جمله افرادی که ممکن است واکنش ایمنی قوی نداشته باشند یا نمی توانند واکسینه شوند.

امروز ، کمیته مشورتی ملی واکسیناسیون (NACI) توصیه های به روز شده ای را در مورد دوز اضافی یا سوم واکسن COVID-19 برای برخی از افراد دارای نقص ایمنی پس از سری اولیه 1 یا 2 دوز ارائه کرد. تحقیقات نشان داده است که برخی از افراد دارای نقص ایمنی (افرادی که سیستم ایمنی بدن آنها به دلیل بیماری یا درمان ضعیف است) در مقایسه با جمعیت عمومی ، پاسخ ایمنی کمتری نسبت به واکسن های COVID-19 دارند. تحقیقات اخیر نشان داده است که برخی از افراد دارای نقص ایمنی متوسط ​​تا شدید می توانند پس از دوز سوم واکسن mRNA واکنش ایمنی بیشتری داشته باشند. این توصیه ها بر اساس شواهد علمی فعلی و نظر کارشناس NACI است. نکته مهم این است که NACI خاطرنشان می کند: “دوز اضافی یا سوم که برای افراد دارای نقص ایمنی متوسط ​​تا شدید در نظر گرفته می شود باید از دوز تقویت کننده متمایز شود. هدف یک دوز تقویتی بازگرداندن حفاظتی است که ممکن است در طول زمان در افرادی که به یک سری واکسن اولیه اولیه 1 یا 2 دوز پاسخ کافی داده اند ، کاهش یافته است. دوزهای اضافی فراتر از سری واکسن های اولیه استاندارد ، مانند موارد ذکر شده در این بیانیه ، فرصتی را برای افرادی فراهم می کند که ممکن است سطح حفاظتی کافی از سری واکسن های اولیه استاندارد را نداشته باشند تا پاسخ ایمنی بهتری را ایجاد کنند. “

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد واکسیناسیون در منطقه خود ، با مقامات بهداشت عمومی محلی خود ، ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی یا سایر منابع معتبر و معتبر ، مانند Canada.ca و Immunize.ca تماس بگیرید. Canada.ca طیف گسترده ای از اطلاعات و منابع COVID-19 را برای کمک به کانادایی ها در درک مزایای واکسیناسیون در برابر COVID-19 و یافتن راهنمایی در مورد زندگی پس از واکسیناسیون ارائه می دهد.

در حالی که COVID-19 هنوز در کانادا و در سطح بین المللی در حال گردش است ، شیوه های اصلی سلامت عمومی همچنان مهم است: در خانه بمانید/در صورت بروز علائم خود را منزوی کنید. از خطرات مربوط به تنظیمات مختلف آگاه باشید. توصیه های بهداشت عمومی محلی را دنبال کنید و شیوه های محافظتی فردی را حفظ کنید. به طور خاص ، فاصله گذاری فیزیکی و استفاده صحیح از ماسک صورت مناسب و ساخته شده لایه های محافظتی بیشتری را ارائه می دهد که خطر شما را در همه موارد کاهش می دهد. به کانادایی ها توصیه می شود از سفرهای غیر ضروری خارج از کانادا اجتناب کنند. اگر باید سفر کنید ، از شرایط لازم برای بازدید از سایر کشورها و بازگشت به کانادا مطلع باشید.

کانادایی ها همچنین می توانند با اشتراک گذاری فراتر بروند معتبر اطلاعات در مورد خطرات COVID-19 و اقدامات پیشگیرانه و اقدامات برای کاهش COVID-19 در جوامع. برای دسترسی بیشتر به اطلاعات و منابع COVID-19 درباره راههای کاهش خطرات و محافظت از خود و دیگران ، از جمله اطلاعات مربوط به واکسیناسیون COVID-19 ، پیشینه من را بخوانید.

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.