بیانیه مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا در 27 آگوست 2021

[ad_1] بیانیه در 27 آگوست 2021 ، دکتر ترزا تام ، مدیر بهداشت عمومی کانادا ، بیانیه زیر را در مورد COVID-19 منتشر کرد. 27 آگوست 2021 | اتاوا ، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا همه گیری COVID-19 همچنان استرس و اضطراب را برای بسیاری از کانادایی ها ایجاد می کند ، به ویژه

کد خبر : 96768
تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴
بیانیه مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا در 27 آگوست 2021

[ad_1]

بیانیه

27 آگوست 2021 | اتاوا ، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

همه گیری COVID-19 همچنان استرس و اضطراب را برای بسیاری از کانادایی ها ایجاد می کند ، به ویژه کسانی که به شبکه های پشتیبانی معمولی خود دسترسی ندارند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada ، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند از سلامت روان فوری ، محرمانه و محرمانه و استفاده از مواد به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته استفاده کنند.

آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) همچنان بر شاخص های اپیدمیولوژیک COVID-19 نظارت می کند تا به سرعت مسائل مربوط به نگرانی را شناسایی ، درک و ارتباط دهد. در زیر آخرین خلاصه اعداد و روندهای ملی آمده است. هفته آینده ، من در یک جلسه توجیهی به روز رسانی جدیدترین مدلینگ را ارائه خواهم داد.

از زمان شروع همه گیری ، 1،482،668 مورد COVID-19 و 26،864 مورد مرگ در کانادا گزارش شده است. این اعداد تجمعی در مورد بار کلی بیماری کووید -19 تا به امروز به ما می گوید ، در حالی که تعداد موارد فعال ، در حال حاضر در 26،885 و میانگین متحرک 7 روزه نشان دهنده فعالیت و روند شدید بیماری فعلی است.

از آخرین به روزرسانی مدل سازی در 30 جولای ، تعداد موارد روزانه ملی در طول مسیر احیای مجدد افزایش یافته است. آخرین میانگین 7 روزه ملی از 2848 مورد جدید گزارش شده روزانه (20 تا 26 آگوست) نسبت به هفته قبل 29 درصد افزایش یافته است. پس از چند هفته افزایش تعداد موارد ، روند شدت ملی شروع به افزایش کرده است ، که در درجه اول افراد واکسینه نشده را شامل می شود. آخرین داده های استانی و سرزمینی نشان می دهد که به طور متوسط ​​917 نفر مبتلا به COVID-19 در جدیدترین دوره 7 روزه (20 تا 26 اوت) هر روز در بیمارستان های کانادا تحت درمان قرار می گیرند که 39 درصد بیشتر از هفته گذشته است. این شامل ، به طور متوسط ​​340 نفر که در بخش های مراقبت ویژه (ICU) تحت درمان بودند ، 29 درصد بیشتر از هفته گذشته و به طور متوسط ​​9 مورد مرگ روزانه گزارش شد (20 تا 26 اوت).

در طول موج چهارم همه گیری COVID-19 در کانادا ، عفونت ها و پیامدهای شدید چندین ویژگی کلیدی دارند:

  • در سطح ملی ، Delta Variant of نگرانی (VOC) که بیشتر موارد گزارش شده اخیر را شامل می شود ، با افزایش شدت همراه است و ممکن است اثربخشی واکسن ها را کاهش دهد.
  • بیشتر موارد گزارش شده ، بستری شدن و مرگ در میان افراد واکسینه نشده اتفاق می افتد
  • گسترش ویروس در مناطقی با پوشش واکسیناسیون کم ، یک خطر مداوم برای ظهور و جایگزینی VOC های جدید است ، از جمله خطر VOC با توانایی فرار از حفاظت واکسن.

صرف نظر از اینکه کدام نوع SARS-CoV-2 در منطقه ای غالب است ، ما می دانیم که واکسیناسیون ، همراه با اقدامات بهداشت عمومی و اقدامات فردی ، برای کاهش شیوع بیماری و پیامدهای شدید به کار خود ادامه می دهد. به طور خاص ، شواهد نشان می دهد که یک سری کامل دوز واکسن COVID-19 تأیید شده توسط Health-Canada محافظت قابل توجهی را ارائه می دهد. بر اساس آخرین داده های 11 استان و سرزمین برای افراد واجد شرایط 12 سال یا بیشتر:

  • از 14 دسامبر 2020 تا 7 آگوست 2021 ، 0.03 people از افراد کاملاً واکسینه شده مبتلا شدند ، اکثر موارد اخیر و بستری شدن در افراد واکسینه نشده یا تا حدی واکسینه شده است.
  • به طور متوسط ​​هر هفته برای دوره 11 جولای – 7 اوت:
    • میزان موارد جدید COVID-19 در میان افراد واکسینه نشده بود 11 چندین برابر بیشتر از افرادی که کاملاً واکسینه شده اند.
    • میزان موارد بستری در بیمارستان COVID-19 در میان افراد واکسینه نشده بود 30 چندین برابر بیشتر از افرادی که کاملاً واکسینه شده اند.

تا 26 آگوست ، استانها و مناطق بیش از 52 میلیون دوز واکسن COVID-19 را تزریق کرده اند ، با آخرین داده های استانی و سرزمینی که نشان می دهد بیش از 83 of از افراد 12 سال به بالا حداقل یک دوز واکسن COVID-19 دریافت کرده اند. و بیش از 75 درصد در حال حاضر کاملاً واکسینه شده اند. داده های پوشش واکسن مربوط به سن ، تا 21 آگوست ، نشان می دهد که از 60 تا 93 درصد از افراد در گروه های سنی واجد شرایط حداقل یک دوز دریافت کرده اند و از 73 تا 96 درصد به طور کامل واکسینه شده اند. با نزدیک شدن به پاییز ، زمان بسیار مهمی برای افزایش پوشش واکسیناسیون است. با توجه به اینکه VOC بسیار قابل انتقال در این موج غالب است ، ما باید تلاش کنیم تا بیشتر افراد واجد شرایط را به طور کامل واکسینه کنیم تا از خود و دیگران محافظت کنیم ، از جمله افرادی که ممکن است واکنش ایمنی قوی نداشته باشند یا نمی توانند واکسینه شوند.

به دنبال مجوز بهداشت کانادا برای واکسن Moderna COVID-19 برای نوجوانان 12 ساله و بالاتر ، کمیته مشورتی ملی ایمن سازی (NACI) توصیه های جدیدی را در مورد استفاده از واکسن های mRNA COVID-19 در نوجوانان 12 تا 17 ساله منتشر کرد. در ماه مه 2021 ، NACI واکسیناسیون نوجوانان را با واکسن Pfizer-BioNTech COVID-19 پس از تأیید مقررات توصیه کرد و اکنون واکسن Moderna COVID-19 را در این توصیه های واکسیناسیون نوجوانان گنجانده است. یافته های کارآزمایی بالینی نشان می دهد واکسن های Pfizer-BioNTech و Moderna mRNA COVID-19 محافظت بسیار خوبی در برابر عفونت علامت دار COVID-19 ایجاد می کند و در نوجوانان 12 سال و بالاتر از مزایای مطلوبی در برابر مشخصات خطر برخوردار است.

در بررسی شواهد این راهنمای به روز شده ، NACI موارد نادر میوکاردیت (التهاب عضله قلب) و/یا پریکاردیت (التهاب بافت اطراف قلب) را پس از ایمن سازی با واکسن های mRNA COVID-19 در نظر گرفت ، که هر دو گزارش شده است. کانادا و بین المللی اگرچه ، اخیراً میزان بالاتری از میوکاردیت و/یا عوارض جانبی پریکاردیت پس از تجویز واکسن Moderna COVID-19 در مقایسه با واکسن Pfizer-BioNTech گزارش شده است ، اما این رویدادها هنوز نادر تلقی می شوند و تأیید این تفاوت احتمالی در حال انجام است. با این وجود ، برخی از استانها و مناطق ممکن است تصمیم بگیرند که با استفاده از Pfizer-BioNTech به دلیل تجربه بیشتر با این محصول واکسن در گروه سنی نوجوانان و احتمال میزان کمتر میوکاردیت و/یا پریکاردیت ، استفاده از Pfizer-BioNTech را ادامه دهند. ایمنی واکسن ها همچنان در اولویت اول است و کانادا همچنان بر ایمنی و اثربخشی همه واکسن های کووید -19 نظارت می کند.

با توجه به اهمیت واکسیناسیون نوجوانان قبل از پاییز و بازگشت به مدرسه ، توصیه های به روز شده NACI به استانها و مناطق کمک می کند تا برنامه های واکسیناسیون COVID-19 را برای حفاظت بهتر از سلامت و رفاه نوجوانان ، خانواده ها و جوامع خود ادامه دهند. علاوه بر این ، NACI به طور فعال در حال بررسی شواهد در حال ظهور در مورد مزایای بالقوه یک دوز اضافی در جمعیت های خاص ، از جمله افرادی است که دارای نقص ایمنی هستند و سالمندان در زندگی جمعی هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد واکسیناسیون در منطقه خود ، با مقامات بهداشت عمومی محلی خود ، ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی یا سایر منابع معتبر و معتبر ، مانند Canada.ca و Immunize.ca تماس بگیرید. Canada.ca طیف گسترده ای از اطلاعات و منابع COVID-19 را برای کمک به کانادایی ها در درک مزایای واکسیناسیون در برابر COVID-19 و یافتن راهنمایی در مورد زندگی پس از واکسیناسیون ارائه می دهد.

در حالی که COVID-19 هنوز در کانادا و در سطح بین المللی در حال گردش است ، شیوه های اصلی سلامت عمومی همچنان مهم است: در خانه بمانید/در صورت بروز علائم خود را منزوی کنید. از خطرات مربوط به تنظیمات مختلف آگاه باشید. توصیه های بهداشت عمومی محلی را دنبال کنید و شیوه های محافظتی فردی را حفظ کنید. به طور خاص ، فاصله گذاری فیزیکی و استفاده صحیح از ماسک صورت مناسب و ساخته شده لایه های محافظتی بیشتری را ارائه می دهد که خطر شما را در همه موارد کاهش می دهد. به کانادایی ها توصیه می شود از سفرهای غیر ضروری خارج از کانادا اجتناب کنند. اگر باید سفر کنید ، از شرایط لازم برای بازدید از سایر کشورها و بازگشت به کانادا مطلع باشید.

کانادایی ها همچنین می توانند با اشتراک گذاری گام های بلندی بردارند معتبر اطلاعات در مورد خطرات COVID-19 و اقدامات پیشگیرانه و اقدامات برای کاهش COVID-19 در جوامع. برای دسترسی بیشتر به اطلاعات و منابع COVID-19 در مورد راههای کاهش خطرات و محافظت از خود و دیگران ، از جمله اطلاعات مربوط به واکسیناسیون COVID-19 ، پیش زمینه من را بخوانید.

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.