بیانیه مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا – اهمیت واکسیناسیون COVID-19 در افراد باردار، اخیراً باردار و شیرده

[ad_1] بیانیه در 26 نوامبر 2021، دکتر ترزا تام، مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا، بیانیه زیر را در مورد اهمیت واکسیناسیون COVID-19 در افراد باردار، اخیراً باردار و شیرده صادر کرد. 26 نوامبر 2021 – اتاوا، ON – آژانس بهداشت عمومی کانادا همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به

کد خبر : 134779
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۴:۳۱
بیانیه مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا – اهمیت واکسیناسیون COVID-19 در افراد باردار، اخیراً باردار و شیرده

[ad_1]

بیانیه

26 نوامبر 2021 – اتاوا، ON – آژانس بهداشت عمومی کانادا

همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند به پشتیبانی فوری، رایگان و محرمانه سلامت روان و مصرف مواد در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته دسترسی داشته باشند.

در حالی که کانادا در واکسیناسیون بخش قابل توجهی از جمعیت ما در برابر کووید-19 به موفقیت بزرگی دست یافته است، برخی از گروه ها در جذب عقب مانده اند. یکی از گروه‌های کلیدی که به نظر می‌رسد جذب کمتری از واکسن‌های COVID-19 دارند، افرادی هستند که باردار هستند. این امر به ویژه نگران کننده است زیرا شواهد فزاینده ای وجود دارد که افراد باردار و نوزادان آنها در معرض افزایش خطر ابتلا به بیماری شدید ناشی از COVID-19 هستند. این می تواند منجر به بستری شدن در بیمارستان، بستری شدن در مراقبت های ویژه و به طور غم انگیزی منجر به مرگ شود. همچنین، عفونت COVID-19 با افزایش خطر عوارض در دوران بارداری مانند زایمان زودرس، مرده‌زایی، وزن کم هنگام تولد و زایمان سزارین همراه است.

نوزادان زیر یک سال بیشتر از کودکان بزرگتر در معرض ابتلا به بیماری جدی کووید-19 هستند و والدین واکسینه نشده در معرض خطر بیشتری برای آلوده کردن اطرافیان خود از جمله نوزادانشان هستند. تحقیقات نشان می‌دهد که واکسیناسیون با واکسن‌های mRNA COVID-19 در دوران بارداری باعث ایجاد آنتی‌بادی‌ها علیه ویروس می‌شود. این آنتی‌بادی‌ها می‌توانند از طریق بند ناف به جنین برسند، که ممکن است سطح محافظتی را برای نوزادان در برابر COVID-19 فراهم کند. به همین ترتیب، تحقیقات نشان می‌دهد که شیر مادر افرادی که علیه کووید-19 واکسینه شده‌اند، آنتی‌بادی‌هایی دارد که ممکن است محافظتی را ایجاد کند. برای تعیین سطح حفاظتی که در نتیجه واکسیناسیون در دوران بارداری و شیردهی به نوزادان ارائه می شود، تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

کمیته ملی مشاوره ایمن سازی (NACI)، سایر نهادهای راهنمایی متخصص، و انجمن های پزشکی حرفه ای در کانادا و سراسر جهان در توصیه واکسیناسیون علیه کووید-19 برای محافظت از افراد باردار و اخیراً باردار و نوزادان آنها همسو هستند. این شامل انجمن متخصصین زنان و زایمان کانادا (SOGC) می‌شود، که توصیه می‌کند همه افرادی که باردار هستند یا در تلاش برای باردار شدن هستند باید واکسن COVID-19 را در طول هر سه ماهه بارداری و/یا در دوران شیردهی دریافت کنند.

با صدها هزار نفر از افراد باردار که با واکسن‌های mRNA کووید-19 در سراسر جهان واکسینه شده‌اند، سیستم‌های نظارت ملی و جهانی بر ایمنی واکسن نشان می‌دهند که این واکسن‌ها بی‌خطر بوده و در پیشگیری از پیامدهای بیماری بسیار مؤثر باقی می‌مانند. بسیاری از والدین یا والدین امیدوار به طور قابل درک در مورد خطرات احتمالی برای کودک خود چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت نگران هستند. کارشناسان توافق دارند که هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد حاملگی یا پیامدهای نامطلوب نوزادی مرتبط با واکسیناسیون COVID-19 باشد. علاوه بر این، هیچ مدرکی دال بر مشکلات باروری ناشی از هیچ واکسنی، از جمله واکسن‌های COVID-19 وجود ندارد.

در دوران بارداری، میزان توصیه‌هایی که افراد دریافت می‌کنند بسیار زیاد است و همیشه واضح نیست. من و همکاران بهداشتی‌ام در سراسر کانادا می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که افراد باردار و خانواده‌هایشان به بهترین و به‌روزترین شواهد دسترسی دارند تا تصمیمی آگاهانه در مورد واکسینه شدن علیه COVID-19 بگیرند.

اخیراً شایعات و اطلاعات نادرست در رسانه های اجتماعی در مورد افزایش خطر مرده زایی در کانادا با واکسیناسیون منتشر شده است. این شایعات کاملاً بی ارزش هستند و به صراحت توسط آنها بی اعتبار شده است مقامات بهداشتی در مناطق بهداشتی درگیر همانطور که در بالا ذکر شد، واکسن‌های COVID-19 برای کمک به محافظت از شما و کودکتان در برابر بیماری‌های جدی و عوارض بالقوه تهدیدکننده زندگی به شدت توصیه می‌شوند.

اگر قصد بارداری دارید یا باردار یا شیرده هستید و در مورد واکسن کووید-19 سؤالی دارید، ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی منبع قابل اعتمادی است که به نگرانی های شما گوش می دهد، اطلاعات بیشتری ارائه می دهد و شما را در مسیر تصمیم گیری آگاهانه و مطمئن راهنمایی می کند. .

اگر اطلاعاتی را از طریق کانال های رسانه های اجتماعی خود می خوانید یا به اشتراک می گذارید، لطفاً مطمئن شوید که اطلاعات از منبع اصلی است که می توانید به آن اعتماد کنید. Canada.ca و SOGC منابع قابل اعتمادی برای اطلاعات در مورد COVID-19 در بارداری، تولد نوزاد و مراقبت از نوزاد، از جمله اهمیت واکسیناسیون هستند. توجه داشته باشید که بازیگران اطلاعات نادرست/ مهاجمان سایبری از رویدادهای پرمخاطب مانند COVID-19 که باعث نگرانی و نگرانی بسیاری از مردم می شود سوء استفاده می کنند. اقداماتی را برای حفظ سلامت سایبری در طول COVID-19 انجام دهید، درباره کلاهبرداری، کلاهبرداری و ادعاهای گمراه کننده COVID-19 بیشتر بدانید و گزارش دهید. همچنین می‌توانید منابع رایگان، از جمله راهنمای والدین برای یافتن اطلاعات سلامت قابل اعتماد در اینترنت و سایر ابزارهای سواد دیجیتالی و رسانه‌ای برای کمک به حفظ امنیت والدین و کودکان آنلاین پیدا کنید.

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.